Mieheni ei anna miespuolisen ystäväni tulla käymään
Ainut hyvä ystäväni sattuu olemaan mies. Mieheni sanoi, ettei hyväksy häntä käymään. Ainoastaan naispuoliset saa tulla.
Kaverista on kyse, pettämisestä ei ikinä. Olen kunnioittanut mieheni toivetta, mutta kunpa saisin ymmärtämään, että ei ole syytä tehdä tällaisia rajoituksia. Onko muilla näin?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulossa tekemään? Vetämään sinua viikseen kun silmä välttää vai mitä?
No tietysti viettämään aikaa, juttelemaan, kuulumiset jne. Ap
näin sinä kuvittelet miehet jaksaa leikkiä "kaveria" vaikka vuosia ja kun tilaisuus tulee niin kyllä ns. iskee kiinni, esim. joku pieni riita kumppanin kaa on hyvä keino "olla tukena" niin sinisilmästä naiselta.
been there, done that many times
Ollaan jo tunnettu vuosia. Jännä kun on monen vaikea uskoa, että miehet ja naiset voi olla myös ihan kavereita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sehän Kannelmäessä surmansa saanut eli vikat päivänsä noin. Ukko ei antanut tavata muita eikä loppuvaiheessa uhrin äitiä. Elä kuten haluat.
Ei mies ole väkivaltainen ollenkaan. Ap
kukaan heteromies ei pyöri naisen kanssa ellei siinä ole seksin mahdollisuutta, piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän Kannelmäessä surmansa saanut eli vikat päivänsä noin. Ukko ei antanut tavata muita eikä loppuvaiheessa uhrin äitiä. Elä kuten haluat.
Ei mies ole väkivaltainen ollenkaan. Ap
Kuka puhui väkivallasta? Tääkin pari eli suht normaalisti kunnes eräänä iltana rajoittaja päätti riistää tältä hengen ampumalla. Googlaa henkinen väkivalta.
ota ero, saat sit horoille "mieskavereiden" kaa loputtomasti
Vierailija kirjoitti:
Ilmankin voi elää. Ap ei vielä ole oppinut sisäistämään parisuhteen ydintä, joka ei tosiaankaan näytä nätiltä.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia kommentteja. Ei uskoisi, että 2021 Suomessa ollaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
kukaan heteromies ei pyöri naisen kanssa ellei siinä ole seksin mahdollisuutta, piste
Kyllä mä pyörin ihan vaan kaverina varatun naispuolisen kanssa. Pilluhan se mielessä mut ei anneta sen häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katsoisitko itse miehen naispuolisia ystäviä?
En, tuo on nyt aivan eri asia.
AP
Vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset… Mies jos tuo naisystävän, joka nyt vain on paras kaveri, kylään, niin JOKAINEN nainen kilahtaa, mutta nainen saa tuoda miesystäviä ja poikakaverin täytyy vain hyväksyä se.
Missä tasa-arvo, naiset?
Mä en tuosta syystä edes seurustele. Mut exän kaveri (n) kävi meillä usein.
Useimmat haluaa omistaa partnerinsa.
Pelottava jo ajatuksenakin. - Ei minua haittaisi mahd. kumppanini mies puoliset ystävät ja tai kaverit. -Jos hän vaatisi minua jättämään naispuoliset kaverini ja ystäväni, koska "haluaa omistaa minut" niin se olisi varma merkki, että meidän parisuhteemme taitaa olla päätöksessä.
En voisi elää parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei kykenisi lainkaan luottamaan ja uskomaan minun tapaani olla muiden ihmisten parissa.
Mutta, mutta mitenkäs te jotka ajattelette, että miehet ajattelevat ja haaveksivat tai kenties mahd harrastavt seksiä naispuolisten kavereirensa ja tai ystäviensä kanssa, niin ajatteletteko myös, niin että bi- seksuaalit potenttiaalisesti paneskelisivat kaikkien kanssa, joten heidän parempi pysyä alati sinkkuna.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Vitsi?
En ollut minä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset… Mies jos tuo naisystävän, joka nyt vain on paras kaveri, kylään, niin JOKAINEN nainen kilahtaa, mutta nainen saa tuoda miesystäviä ja poikakaverin täytyy vain hyväksyä se.
Missä tasa-arvo, naiset?
Elä yleistä. en minä ainakaan kilahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä pyörin ihan vaan kaverina varatun naispuolisen kanssa. Pilluhan se mielessä mut ei anneta sen häiritä.
Terveet ei vahdi muiden ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yksinkertaisina ja typerinä heteromiehiä on lupa pitää?
Sinkkumies
Naiset ovat niin kehnoa seuraa että en todellakaan olisi kaveerannut naisten kanssa jos ei olisi ollut tarkoituksena saada pesää.
Ja aivan sama tilanne jokaikisellä tuntemallani heteromiehellä, joilla naispuolisia "kavereita".
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin kehnoa seuraa että en todellakaan olisi kaveerannut naisten kanssa jos ei olisi ollut tarkoituksena saada pesää.
Ja aivan sama tilanne jokaikisellä tuntemallani heteromiehellä, joilla naispuolisia "kavereita".
Et kyllä kovin kummoisia ilmeisesti vaadi tai odota seksikumppaniltasi, jos tunteesi on, että et haluaisi lainkaan kaveerata hänen kanssaan, mutta olet ollut valmis ja ilm. myös halukas harrastamaan seksiäkin hänen kanssaan. - Kenties seuraavalla kerralla sinun kannattaa harrastaa seksiä nukens kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te jaksatte. Miehiäkin on erilaisia. En tiedä, minkä kiven alla elätte, kun mieskään ei voisi muuta ajatella kuin pesää. Ap
Ei ole ollut koskaan tämmöisiä ongelmia, luottamus pelaa molempiin suuntiin. Kummallakin on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, joita voi nähdä vapaasti. Tunnemme toistemme ystävät sukupuolesta riippumatta, ja kaikki ovat tervetulleita kylään.
Suhdetta takana n. 25 vuotta, eikä koskaan mitään syytä epäillä pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miten niin eri asia? Kumpikaan teistä ei suvaitse toisen eri sukupuolta olevia ystäviä, joten voitte jatkaa elämäänne näin tai vaihtaa kumppania.
Rajoittaako mies muuten sinun elämääsi? Saatko pukeutua niin kuin haluat, saatko mennä naisystävien kanssa baariin, työpaikan bileisiin... ?