Pitääkö naisen laittaa vaatimuslista deittisivulle?
Itsellä ei ole mutta eipä tule viestejäkään. Onko liian vaatimatonta olla listaamatta ominaisuuksia? Tai olenkohan muuten vaan ällötys?
Kommentit (11)
Jos haluaa deittailla av-palstalaista niin kuulemma pitää. Pitää heti päättää haluaako tutustua lapsettomaan mieheen ilman lastentekoaikeita vai lastentekoaikeissa. Jos on itse eronnut perheellinen niin ei saa tapailla lapsettomia miehiä koska ne pitäävarata av-veloille ja av:n lapsettomille. Jos on itse eronnut niin pitää etsiä perheellinen eronnut mies ja tietää heti haluaako uusioperhekokemuksen vai ns. pelkän tapailusuhteen. Silloin sanomattakin selvää, että saa tapailla muitakin, muissa tapauksissa lähtökohtaisesti ei koskaan tietenkään. Pitää ilmoittaa millä paikkakunnalla haluaa tapailla ja kuinka usein. Pitää tietää haluaako harrastaa miehen kanssa jotain vai ei. Pitää tietää haluaako naimisiin vai ei. Pitää tietää etsiikö akateemista kumppania vai työtöntä. Tiedät mitä sinun tulee haluta kunhan varmistat av:lla mikä on tasosi. Tärkeintä on, että tiedät mitä etsit ja että kriteerilistasi rajaa 99,999% potentiaalisista miehistä pois niin 99999/100000 miehestä ei joudu tuhlaamaan aikaansa sinuun tutustumalla vaan heti löytyy oikea. Kunhan miehen pituus ei vain ole kriteeri, se olisi syrjintää!
Vaatimuslista ilman muuta. Paljon EI-sanan käyttöä, se luo sellaisen lämpimän ja helposti lähestyttävän kuvan listan laatijasta.
Loppuun vielä Live, laugh, love. Se keventää tunnelmaa.
Eikö se ole parempi että vaatimukset tulee selville etukäteen?
Tuleehan niitä siis lisää, sitämukaa kun nainen tajuaa mikä sinussa on vikana, mutta se peruslista ainakin kuntoon.
Kannattaa laittaa, ei kannata tuhlata aikaa ihan vääränlaisiin miehiin.
Kerro mieluummin minkälainen itse olet. Toki voit myös kertoa, millaista seuraa haet (kevyempää vai vakavampaa yms.).
Vaatimuslistat on vähän kurjia, kun osa hylkii niitä jo periaatteesta ja ne tuppaavat häätämään lisäksi ne, jotka eivät täytä listaa 100%. Mitäpä itse tykkäisit, jos miehellä lukisi, että tykkää blondeista, mutta kyllä brunettikin käy (jos itse olisit brunetti)? Tekeekö tuommoinen maininta miehestä kiinnostavamman?
Toisaalta, jos toivomus osuu kohdalleen, niin mies voi olla erityisen kiinnostunut (esim. "himoan pitkätukkaista hevi-miestä rajuihin lemmenleikkeihin kesän kuraisiin festaritelttoihin").
Lapsista ja lemmikeistä kannattaa mainita. Nämä on yleensä iso turn-off, jos tulevat yllätyksenä.
Kerro itsestäsi. Millasta elämää vietät. Miten kulutat aikaa. Millainen olet ihmisenä. Arvoistasi. Jne... Ne vastaa joiden kanssa asiat kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa deittailla av-palstalaista niin kuulemma pitää. Pitää heti päättää haluaako tutustua lapsettomaan mieheen ilman lastentekoaikeita vai lastentekoaikeissa. Jos on itse eronnut perheellinen niin ei saa tapailla lapsettomia miehiä koska ne pitäävarata av-veloille ja av:n lapsettomille. Jos on itse eronnut niin pitää etsiä perheellinen eronnut mies ja tietää heti haluaako uusioperhekokemuksen vai ns. pelkän tapailusuhteen. Silloin sanomattakin selvää, että saa tapailla muitakin, muissa tapauksissa lähtökohtaisesti ei koskaan tietenkään. Pitää ilmoittaa millä paikkakunnalla haluaa tapailla ja kuinka usein. Pitää tietää haluaako harrastaa miehen kanssa jotain vai ei. Pitää tietää haluaako naimisiin vai ei. Pitää tietää etsiikö akateemista kumppania vai työtöntä. Tiedät mitä sinun tulee haluta kunhan varmistat av:lla mikä on tasosi. Tärkeintä on, että tiedät mitä etsit ja että kriteerilistasi rajaa 99,999% potentiaalisista miehistä pois niin 99999/100000 miehestä ei joudu tuhlaamaan aikaansa sinuun tutustumalla vaan heti löytyy oikea. Kunhan miehen pituus ei vain ole kriteeri, se olisi syrjintää!
😂😂😂 mahtava 👍
Vierailija kirjoitti:
Kerro mieluummin minkälainen itse olet. Toki voit myös kertoa, millaista seuraa haet (kevyempää vai vakavampaa yms.).
Vaatimuslistat on vähän kurjia, kun osa hylkii niitä jo periaatteesta ja ne tuppaavat häätämään lisäksi ne, jotka eivät täytä listaa 100%. Mitäpä itse tykkäisit, jos miehellä lukisi, että tykkää blondeista, mutta kyllä brunettikin käy (jos itse olisit brunetti)? Tekeekö tuommoinen maininta miehestä kiinnostavamman?
Toisaalta, jos toivomus osuu kohdalleen, niin mies voi olla erityisen kiinnostunut (esim. "himoan pitkätukkaista hevi-miestä rajuihin lemmenleikkeihin kesän kuraisiin festaritelttoihin").
Lapsista ja lemmikeistä kannattaa mainita. Nämä on yleensä iso turn-off, jos tulevat yllätyksenä.
Sen vaatimuslistan idea on juuri rajata pois ei toivottuja miehiä. Jos etsii akateemista, se on hyvä sanoa, niin taksikuski ei hukkaa aikaansa etkä sinä lukiessasi sen taksikuskin viestejä. Tai jos ei lämpene hintelille, kannattaa laittaa, että pitää olla kookas. Taaskin säästetään sekä omaa että sen hintelän veikon aikaa. Miehet eivät osaa siltikään lukea rajauksia tai eivät välitä, joten, jos miestä kovin kiinnostaa, hän tunkee viestiä rajauksista välittämättä. Tämä on ikävää ja epäkunnioittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa, ei kannata tuhlata aikaa ihan vääränlaisiin miehiin.
Ikään kuin se vaatimuslista estäisi ihan vääränlaisia miehiä laittamasta viestiä :-DDD
Minä en laittaisi vaatimuslistaa vaan ne kriteerit, mitä sovellus tarjoaa (parisuhdestatus, koulutus, lapset, haluaako lapsia, tupakointi, alkoholin käyttö yms kohdat) ja olennaiset asiat positiivisessa muodossa tyyliin "minulle terveet elämäntavat ovat tärkeitä ja pidän huolen itsestäni ja kehostani liikkumalla paljon, samaa toivon sinulta" (vs. "ylipainoiset älkää vaivautuko")
(Oheinen esimerkki oli täysin keksitty palstan vakiojankkausten perusteella, itse en ikimaailmassa tuollaista lausetta laittaisi, koska en liiku paljon ja olen ylipainoinen.)
En ole deittisivustoilla joten mun mielipiteellä ole mitään merkitystä.
m
Jos profiilissa ei lue yhtään mitään, niin kyllä se vähän pistää miettimään, että onko seksihaussa vai muuten vaan tykkäyksillä itsetuntoa pönkittämässä, kun ei lyhyttä tekstiä kykene itsestään kirjoittamaan. Taas ominaisuuksia joita toivoisi, mutta jotka eivät ole ehdottomia, ei kannata listata, ellei sitten halua tasan vaatimukset täyttävää ihmistä. Vaatimuslistat on muutenkin vähän negatiivisia asioita profiilissa, tulee vähän nirsoilija mieleen.