Olen kuukauden ajan syönyt sen minkä kulutan eli 1900 kcal päivässä ja alkanut käydä salilla sekä lenkillä
Nainen 170cm 73kg
Paino ei ole muuttunut grammaakaan kk aikana, mutta ennen ja jälkeen -kuvat ovat huikeat. En voi kuin hämmästellä tuloksia! Vieläkin on ylimääräistä, mutta muutos on uskomaton.
Unohtakaa ne kitudieetit ja alkakaa urheilla. Kiinteytyminen on se juttu, ei puntarin lukemat.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luottanut peiliin ja omaan kosketukseen enemmän kuin vaakaan.
Miltä näyttää, miltä tuntuu? Se kertoo paljon..
Kyllä se näin on. Aivan hirvittävää, miten täälläkin on nähnyt neuvottavan, että kalorit pitäisi saada todella alas ja liikunta unohtaa, että tulee tuloksia. Ne ”tulokset” otetaan lihaksesta ja kilon painonpudotus viikossa nähdään hyvänä tahtina. Vain puntarin lukema merkitsee. Kilo viikossa on ok vain sairaalloisen lihaville ja sekin vain alkuun.
Lihapulla-boomerit täällä huutelee. Ottaisitte mallia Sannasta.
Kuukaudessa ei ihmeitä tapahdu kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin atleettinen,ei kovin lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Olen vegaani ja hieman nuorempi kuin Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vegaani ja hieman nuorempi kuin Sanna.
ai olet vegaani, ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Osa tätä ihmettä on se, että muutos on tapahtunut täsmälleen samassa painossa. Nestepöhö ja turvotus on lähtenyt sekä pieni kerros rasvaa, lihasta tilalle. Alkaa kroppa muotoutua, kun kk sitten olin kasa taikinaa.
Mä kuntouduin kesällä! Pyöräilin, patikoin, uin, kuntojumppasin.
Olen nyt kuin eri ihminen verrattuna viime kevättalveen.
Ei ole enää micheliniä vyötäröllä. Joka aamu ihastelen hoikkaa, sopivasti lihaksikasta kroppaani eteisen pitkästä peilistä, kun tassuttelen aamuvessaan.
Syömisiäni en ole muuttanut mitenkään. Karkin ja suklaan mässytys väheni vasta syksyllä. Sen mukana lähti turvotus.
Vaakaa tai aktiivisuusmittareita minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuntouduin kesällä! Pyöräilin, patikoin, uin, kuntojumppasin.
Olen nyt kuin eri ihminen verrattuna viime kevättalveen.
Ei ole enää micheliniä vyötäröllä. Joka aamu ihastelen hoikkaa, sopivasti lihaksikasta kroppaani eteisen pitkästä peilistä, kun tassuttelen aamuvessaan.
Syömisiäni en ole muuttanut mitenkään. Karkin ja suklaan mässytys väheni vasta syksyllä. Sen mukana lähti turvotus.
Vaakaa tai aktiivisuusmittareita minulla ei ole.
Hieno juttu! Perässä tullaan!
Jatka samaan malliin, puoli vuotta ja vaakakin näyttää - 10kg helposti.
Hyvä lihaskunto kiihdyttää aineenvaihduntaa huomaamatta.
Tein saman pari vuotta sitten ja paino putosi tuonverran pysyvästi ja kroppa on kiinteä, olo hyvä ja vaatteet istuu hyvin.
172cm.63kg
Vierailija kirjoitti:
Tein saman pari vuotta sitten ja paino putosi tuonverran pysyvästi ja kroppa on kiinteä, olo hyvä ja vaatteet istuu hyvin.
172cm.63kg
Varmasti upea näky kun on pudottanut 10kg painoa liikunnalla eikä kuihduttamalla
Jos liikunnalla laihduttaa, pitää kuluttaa pelkästään tuo 2000 kaloria liikuntasuorituksen aikana. Se ei synny millään viiden kilsan kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos liikunnalla laihduttaa, pitää kuluttaa pelkästään tuo 2000 kaloria liikuntasuorituksen aikana. Se ei synny millään viiden kilsan kävelyllä.
Peruskulutus 1900 kcal ja miinusta tulee sen verran mitä liikun. Teen reippaita salitreeniä (lihaskunto) ja kunnon juoksulenkkejä.
En laihduta varsinaisesti (eli en tiputa painoa) vaan parannan kehonkoostumusta. Sivuvaikutuksena paino tulee lopulta tippumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa tätä ihmettä on se, että muutos on tapahtunut täsmälleen samassa painossa. Nestepöhö ja turvotus on lähtenyt sekä pieni kerros rasvaa, lihasta tilalle. Alkaa kroppa muotoutua, kun kk sitten olin kasa taikinaa.
Kuukaudessa ei kyllä saa kasvatettua lihasmassaa kovinkaan paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukaudessa ei kyllä saa kasvatettua lihasmassaa kovinkaan paljoa.
Voi olla puoli kiloa tai jopa lähempänä kilon, kun treenaa kunnolla. Saman verran rasvaa pois (rasvan tilavuus on suurempi kuin lihaksen) ja huonon ruokavalion suolistokaasut pois, niin kyllä näkee eron. Neste on kehittyvässä lihaksessa eikä turvotuksena naamassa ja vatsassa.
Vierailija kirjoitti:
172cm.63kg
Muistatko paljonko oli senttejä vyötäröllä lähtötilanteessa? Paljonko on nyt?
Olen aina luottanut peiliin ja omaan kosketukseen enemmän kuin vaakaan.
Miltä näyttää, miltä tuntuu? Se kertoo paljon..