Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki vapaat alle 175 senttiset naiset ovat?

Vierailija
31.12.2014 |

Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 180 cm pitkä mies ja toiveena olisi myös minua lyhempi nainen. Tähän asti olen seurustellut yli 175 cm naisten kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään lyhyttä naista. Siskoni on 169 cm ja hänelläkin riittää miehiä jonoksi asti. Onko niin että lyhyet naiset ovat myös muidenkin mieleen?

Muutin jopa Helsinkiin nyt ja olen pistänyt silmälle lyhyiden naisten bongauksen mutta harvoinpa niitä näkee. Lyhyitä miehiä taas löytyy vaikka joka sormelle!!! Onko niin että lyhyitä naisia ei enää ole?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ihmetellyt aina ihan samaa.. oon 162 pitkä nainen ja ikinä ei ravintolassa (tai muuallakaan) oo lähestynyt alle 180cm mies. Joku tässä pienuudessa on vissiin miehen mielstä hienoa. Itestä ois kyllä kivempi yltää ylähyllylle ilman tikkaita (tai miestä).

Vierailija
2/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kerättiin talteen ennen Joulua ja lähetettiin Kiinaan tasoittamaan kansan sukupuolijakaumaa. Ylimääräiset palautetaan vappuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 168cm nainen, harmillisesti eräs 197cm mies on jo ehtinyt rengastaa pois kuljeksimasta.

Vierailija
4/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö tosiaan ole valmis luopumaan pitiusvaatimuksedta, jos naisessa natsaa kaikki muu? Ties kuinka monta sinulle täydellistä kumppania on mennyt sivu suun. Miettiikö sitä vanhana, että onpas meillä ollut hyvä liitto, kun X on juuri tarpeelsi lyhyt...

T. N170cm

Vierailija
5/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 169cm:)

Vierailija
6/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännös ei nyt mennyt ihan niin kuin ois pitänyt :)

Vierailija
7/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174. En ihan kovin lyhyt silti. Jos kerran pituus on miehille ylitsepääsemätön ongelma, niin olkoon sitten.

Vierailija
8/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä, ne on kaikki täällä mun haaremissa vällyjen alla, nam.

Vierailija
9/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 170cm pitkä sinkkunainen. Yliopistolla mä aina pyörin ja salilla. Vielä ei oo kukaan korjannut pois. :D

Vierailija
10/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:48"]

Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 180 cm pitkä mies ja toiveena olisi myös minua lyhempi nainen. Tähän asti olen seurustellut yli 175 cm naisten kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään lyhyttä naista. Siskoni on 169 cm ja hänelläkin riittää miehiä jonoksi asti. Onko niin että lyhyet naiset ovat myös muidenkin mieleen?

Muutin jopa Helsinkiin nyt ja olen pistänyt silmälle lyhyiden naisten bongauksen mutta harvoinpa niitä näkee. Lyhyitä miehiä taas löytyy vaikka joka sormelle!!! Onko niin että lyhyitä naisia ei enää ole?

[/quote]

Olen 163-senttinen vapaa nainen. 

Vierailija
11/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei sitten ole väliä....

Vierailija
12/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on vaan korkokantakengät jalassa.

Vierailija
13/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:48"]

[/quote]

Myös minä olen alle 165-senttinen vapaa nainen. Tuskin kuitenkaan sopisimme toisillemme, sillä arvostan miehissä sitä, että he osaavat muodostaa omalla äidinkielellään ymmärrettäviä oikeakielisiä lauseita. Aloituksesi on soopaa. Joku jo vihjasikin aikaisemmin, että käännöksesi ei mennyt ihan nappiin.

Miltä keskustelupalstalta kävit tämän aloituksen kopioimassa?

Vierailija
14/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:51"]

Ite ihmetellyt aina ihan samaa.. oon 162 pitkä nainen ja ikinä ei ravintolassa (tai muuallakaan) oo lähestynyt alle 180cm mies. Joku tässä pienuudessa on vissiin miehen mielstä hienoa. Itestä ois kyllä kivempi yltää ylähyllylle ilman tikkaita (tai miestä).

[/quote]

Sama homma, t. 163 cm. Eipä ole yhdellä kädellä laskettavissa ne kerrat, kun jopa ne hieman yli 190 cm miehet lähestyy.

Vierailija
15/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauva -palstalla pyörii samat ja samantyyliset aloitukset jatkuvasti..hieman muokattuina...

Vierailija
16/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pituudesta tai sen puutteesta katkeroitunut väsää näitä aloituksia kiihtyvää tahtia. Ehkä maailman tylsin keskusteluaihe.

Vierailija
17/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:48"]Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 180 cm pitkä mies ja toiveena olisi myös minua lyhempi nainen. Tähän asti olen seurustellut yli 175 cm naisten kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään lyhyttä naista. Siskoni on 169 cm ja hänelläkin riittää miehiä jonoksi asti. Onko niin että lyhyet naiset ovat myös muidenkin mieleen?

[/quote]

Kyllähän meitä täällä riittää, itse oon 168c ja sinkku. =) eikä kukaa oo vielä napannu, ehkä lyhyet ja pitkät ei kohtaa nii helposti. Kyllä mulle kelpaa pidempikii mies, tosin harvassa niitä on tuntuu et kaikki on mua vähän pidempiä. Ei mulle oo pituudella kyllä välii. =)
T.N19

Vierailija
18/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pidän pidemmistä naisista ja olen 194cm itse... Avovaimo on 177.

Vierailija
19/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 83vuotias sinkku nainen. Nuorena olin pitkä, mutta nyt olen kutistunut 160senttiseksi. En tiedä sitten kuinka pitkä olisin suorana kun 20vuotta jo olen ollut selkä kumarassa.

Vierailija
20/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita nyt löytyy, mutta missä kaikki 150 cm naiset??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi