Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan miespuolinen fb-kaverini ei tykkää

Vierailija
31.12.2014 |

kuvistani tai päivityksistäni. Paitsi isäni. Kun katson muiden päivityksiä/kuvia (eikä siis kyse ole nyt vain jostain profiilikuvista), niin tasaisesti tykkääjinä on niin miehiä kuin naisiakin. Miksi mun jutuista/kuvista ei miehet tykkää? Olenko mä jotenkin pelottava?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne ei oikeasti tykkää tai sitten ne ei voi tykätä koska niillä on tykkäyksiään valvova av-mamma kotona!

Vierailija
2/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on perheenrikkojan ulkomuoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:50"]

Joko ne ei oikeasti tykkää tai sitten ne ei voi tykätä koska niillä on tykkäyksiään valvova av-mamma kotona!

[/quote]

Entä ne sinkkumiehet? Eikö ne sitten vaan oikeasti tykkää?

ap.

Vierailija
4/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:52"]

Jos sinulla on perheenrikkojan ulkomuoto.

[/quote]

Enpä usko...

Tämä ei ole mitenkään järisyttävän vakavaa, mutta aika mielenkiintoista, kun yhtäkkiä tuli mieleen ja jäin asiaa miettimään.

ap.

Vierailija
5/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas isot murheet.

Vierailija
6/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on kaikki ihastunu suhun ja ei kehtaa "tykätä" ettei paljastus että tykkäävät oikeesti.

Vierailija
7/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:59"]

On taas isot murheet.

[/quote]

Eikö ;)

ap.

Vierailija
8/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää laittaa sellaisia kuvia, joissa on joku tämäntapainen elementti: punainen huulipuna tai muu selkeä meikki, paljasta pintaa reidestä tai etumuksesta, kuvan asettelu viettelevä esim. makoilet sängyllä ja otat kuvan vähän ylhäältä päin, seksikäs ilme...

Toinen vaihtoehto on tehdä jotakin extremeä, esim. laittaa kuva vuorikiipeilystä.

Vierailija
9/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:01"]

Jos ne on kaikki ihastunu suhun ja ei kehtaa "tykätä" ettei paljastus että tykkäävät oikeesti.

[/quote]

Tai sitten eivät uskalla tykätä kun luulevat että sitten ap luulee että ne on ihastuneita, kun eivät oikeasti ole.

Vierailija
10/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää koskaan sellaisten naispuolisten kavereiden kuvista, jotka haluavat kaveripojiltaan seksuaalista huomiota. Vain niille annan huomiota, jotka ovat oikeasti kavereitani, oikeasti hyviä jätkiä.

Vierailija
11/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:04"]

Sun pitää laittaa sellaisia kuvia, joissa on joku tämäntapainen elementti: punainen huulipuna tai muu selkeä meikki, paljasta pintaa reidestä tai etumuksesta, kuvan asettelu viettelevä esim. makoilet sängyllä ja otat kuvan vähän ylhäältä päin, seksikäs ilme...

Toinen vaihtoehto on tehdä jotakin extremeä, esim. laittaa kuva vuorikiipeilystä.

[/quote]

No kun ne tykkää ihan peruskuvista muiden kohdalla. Nytkin on kymmeniä tykkäyksiä yhden naisen laittamassa kuvassa, jossa hänen lapsensa hiihtää. Mä jos laitan kuvan lapsesta hiihtämässä, niin ehkä just 10 naispuolista tykkää. Miehet ei ikinä.

Mikä teitä miehiä vaivaa??

ap.

Vierailija
12/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:08"]

Itse en tykkää koskaan sellaisten naispuolisten kavereiden kuvista, jotka haluavat kaveripojiltaan seksuaalista huomiota. Vain niille annan huomiota, jotka ovat oikeasti kavereitani, oikeasti hyviä jätkiä.

[/quote]

Ohis, mutta en minä ainakaan ole mikään "hyvä jätkä", vaikken miespuolisilta kavereiltani mitään seksuaalista huomiota tahdokaan, vaan pelkkää kaveruutta. 

Vierailija
13/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista:) Ihana ongelma sulla.

Vierailija
14/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy varmaan se miten hyviä kavereita olette irl- tuskin kukaan tykkää kaupan kassan lapsesta hiihtämässä. Tai ylipäätään. Ne miespuoliset kaverit joiden kanssa ei olla vain moikkaustuttuja yleensä tykkää myös kuvista.

Vierailija
15/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:31"]

Kiitos päivän nauruista:) Ihana ongelma sulla.

[/quote]

:) Joo, ei tätä ihan vakavasti kannata ottaa. Mutta jos ottaisin vuoden 2015 tavoitteeksi, että miehet alkais tykkään mun jutuista. Toiset lupaa olla taas parempia ihmisiä, mä lupaan tavoitella miesten tykkäyksiä!

ap.

Vierailija
16/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:36"]

Liittyy varmaan se miten hyviä kavereita olette irl- tuskin kukaan tykkää kaupan kassan lapsesta hiihtämässä. Tai ylipäätään. Ne miespuoliset kaverit joiden kanssa ei olla vain moikkaustuttuja yleensä tykkää myös kuvista.

[/quote]

Varmasti osaltaan näinkin, mutta ei näytä selittävän ihan kaikkia tykkäyksiä.

ap.

Vierailija
17/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:36"]

[/quote]

Varmasti osaltaan näinkin, mutta ei näytä selittävän ihan kaikkia tykkäyksiä.

ap.

[/quote]

Minäkin komppaan edellistä, minullakin olisi esimerkiksi aika suuri kynnys tykätä jonkun pelkän tutun miehen kuvista esimerkiksi, ettei kukaan nyt vain käsitä väärin. Kavereiden kuvista helpompi. Onko sinulla paljon miehiä oikeasti kavereina? Ei vain jonkun kaverin puolisoina / työtuttavina tms?

Vierailija
18/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin. Tulin juuri Italiasta, jossa surtiin laivaonnettomuutta ja lentomatkustajana säälin AirAsian kohtaloa. Kylläpä sinulla on suuri ongelma, mutta onneksi sinulla on ylevä tavoite ensi vuodelle. Mahtaa olla mukavaa, kun jaksaa tällaisia juttuja miettiä .

Vierailija
19/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika sama "ongelma". Onhan noita aina muutama mies, jotka tykkäävät, mutta moniin verrattuna miestykkäyksiä on kuitenkin vähemmän.
Ilmeisesti mun ulkonäkö on enemmän naisten mieleen, eikä mulla kyllä ole hirveän monia miespuolisia kavereita - ainakaan hyviä sellaisia.

Vierailija
20/36 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:55"]

Nauroin. Tulin juuri Italiasta, jossa surtiin laivaonnettomuutta ja lentomatkustajana säälin AirAsian kohtaloa. Kylläpä sinulla on suuri ongelma, mutta onneksi sinulla on ylevä tavoite ensi vuodelle. Mahtaa olla mukavaa, kun jaksaa tällaisia juttuja miettiä .

[/quote]

En ole ap, mutta pitäisikö tässä koko ajan märehtiä vain näitä asioita, joille ei oikeasti edes voi enää mitään? Mä en ymmärrä, miten näitä nyt voi edes verrata keskenään. Miestykkäyksien vähyys nyt tuskin on oikeasti ap:n elämän suurin ongelma (toivottavasti)!

Täältä löytyy varmasti omat ketjunsa noille raskaammille aiheillekin, joten voit viettää aikaasi niissä. Kiitos.