Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, joka ei ole antanut matchia toisen ollessa "liian hyvännäköinen"?

Vierailija
25.10.2021 |

Olen usein kauniiksi kehuttu nuori nainen, mutta en mitenkään "täydellinen" ulkonäöltäni. Deittisovelluksessa on tullut useampi tykkäys todella hyväkroppaisilta ja komeilta nuorilta mieheltä. En ajatellut tykätä takaisin, sillä jos kävisin noin komean kanssa trefeillä niin kokisin lähinnä vain riittämättömyyttä.
Minulta löytyy hyvä itsetunto, mutta olen kuitenkin hieman skeptinen ja veikkaan pelimiehiksi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset mukavalta näyttävät miehet ovat kiinnostavia. Lihasten tai auton tms. esittely kuvissa on no-no. En myöskään arvosta, jos huomiota haetaan jollain tittelillä tyyliin "CEO".

Missään noista ominaisuuksista ei sinällään ole vikaa, mutta jos ihminen pitää niitä parhaina puolinaan seuranhaussa, niin jän ei ole minun tyyppiäni.

Vierailija
22/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen keskustelu. Onko tämä jotain läppää?

Ei tässä keskustelussa sinällään mitään vikaa ole, paitsi että tuo otsikko hieman hämää kun siinä puhutaan vain "liian hyvännäköisistä", ja sitten keskustelu pyörii jossain lihasten ja autojen esittelyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiletkö että kyseessä ei ole henkilön oikea kuva tai sitä on muuten paranneltu kuvankäsittelyohjelmilla?

Vierailija
24/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos! T, Hopeakettu