Olenko ainoa, joka ei ole antanut matchia toisen ollessa "liian hyvännäköinen"?
Olen usein kauniiksi kehuttu nuori nainen, mutta en mitenkään "täydellinen" ulkonäöltäni. Deittisovelluksessa on tullut useampi tykkäys todella hyväkroppaisilta ja komeilta nuorilta mieheltä. En ajatellut tykätä takaisin, sillä jos kävisin noin komean kanssa trefeillä niin kokisin lähinnä vain riittämättömyyttä.
Minulta löytyy hyvä itsetunto, mutta olen kuitenkin hieman skeptinen ja veikkaan pelimiehiksi.
Kommentit (24)
Juu kaikki 9-10/10 menee välittömästi hylkyyn. Ei minulla taviksella olisi mitään annettavaa sellaiselle. Olen juuri heränneenä 7 ja laittautuneena 8, joten pysyttelen niillä lukemilla ihan suosiolla. Tosin silloin joku on mulle se oikea, hän on täysin kymppi mulle, mutta minkään miesmallin kanssa en edes kehtaisi mennä treffeille.
Tässä monet miehet eroavat naisista. Huonosti vanhentuneet keski-ikäiset miehet tykkäilevät kauniista 20-vuotiaista hyväkroppaisia naisista surutta ja odottavat vieläpä matchia. :D
Ei ole helppoa olla ulkoisesti virheetön. :D
Näin eronneena ajattelen, että kaikkein kauneimmat ovat vaativia miehelle. Siksi keskityn niihin ”ihan kivannäköisiin”. M42
Muistakaa tasoteoria! Kukin voi seukata vain omantasoisensa kanssa, ei alemman eikä varsinkaan ylemmän kanssa. Hetken huumassa tehtyä pikapanoa ehkä lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Näin eronneena ajattelen, että kaikkein kauneimmat ovat vaativia miehelle. Siksi keskityn niihin ”ihan kivannäköisiin”. M42
Etsitkö omanikäistä seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa tasoteoria! Kukin voi seukata vain omantasoisensa kanssa, ei alemman eikä varsinkaan ylemmän kanssa. Hetken huumassa tehtyä pikapanoa ehkä lukuun ottamatta.
Itse näen päivittäin kaupungilla todella ns. epäsuhtia pariskuntia, joissa toinen osapuoli on huomattavasti tasokkaampi. Tasoteoria on hieman yksinkertaistettu malli, joka ei ota huomioon persoonien yhteensopivuutta, rakkautta tai henkisiä ominaisuuksia.
Joo hylkään kaikki mallin näköiset, sekä ne jotka esittelevät lihaksiaan kuvissa. Ajattelen että etenkin nuo lihaksia esittelevät arvostavat liikaa ulkonäköä. Itse olen tavallinen, ja en voi sietää ulkonäön korostamista.
Vierailija kirjoitti:
Joo hylkään kaikki mallin näköiset, sekä ne jotka esittelevät lihaksiaan kuvissa. Ajattelen että etenkin nuo lihaksia esittelevät arvostavat liikaa ulkonäköä. Itse olen tavallinen, ja en voi sietää ulkonäön korostamista.
Sama homma. Ei kiinnosta miehet, jotka eivät tee muuta kuin ravaa salilla ja pullistele lihaksiaan instagramissa. Älykkyys on seksikästä. :)
Kyllä sama täällä. Itse deittailen joitain 4-7/10 miehiä. Siitä hyvännäköisemmät niin toiset naiset yrittävät miestä jne... mielummin olen taviksen kanssa ja itse saan huomion (jos rehellinen olen).
N27
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä kertoo kaiken miksi kauniita naisia ei lähesty kuin öykkärit.
En ole painanut sydäntä liian sliipatuille kuville. Epäilen, että ne ovat huijausprofiileja, ja kuvat eivät ole profiilinhaltijan.
Kivannäköiset piirteet saa olla, mutta mainoskuvan näköiset ohitan juuri em. syystä. En siis niinkään siksi, että pitäisin heitä minulle tavoittamattomina.
Toki haenkin vain noin omanikäisiä ja tietyntyyppisiä henkilöitä.
Kukaan, joka esiintyy pääprofiilikuvassaan yläruumis paljaana, ei saa minulta sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näen päivittäin kaupungilla todella ns. epäsuhtia pariskuntia, joissa toinen osapuoli on huomattavasti tasokkaampi. Tasoteoria on hieman yksinkertaistettu malli, joka ei ota huomioon persoonien yhteensopivuutta, rakkautta tai henkisiä ominaisuuksia.
Oletko miettinyt, että tutustuessaan nämä parit ovat voineet olla samantasoisia?
Jos ei pelkän ulkonäön niin jonkun muun muuttujan suhteen.
Olen matchannut yhden todella komean kanssa. Ihan täyden 10 mies. Epäilin että ihan varmasti on catfish. Ei ollut, tavattiin siis. Ihan seksi mielessä, kun en itsekään muuta kaivannut. Tästä on muuten toista vuotta aikaa ja vieläkin tapaillaan. Ei me vakavassa suhteessa olla, vaikka vähän alkanut epäilemään, että miehellä on jo enemmänkin tunteita. Toki tiedostan, että minullakin on hyvä kroppa ja tämä mies siitä todellakin tykkää. Eikä oikeasti ole sellainen mitä kuvista olisi päätellyt. Tottakai sillä saattaa olla muitakin, vaikka itse väittää ettei ole. Eikä olla sovittu, että ei saisi muita olla. Mutta veikkaan, että hänellä ei välttämättä käy niin hyvä flaksi juurikin siksi että on liian "täydellinen"
Miehenä teen samaa. Tiiedän että kilpailen siellä niiden salimakejen ja pankkirilentäjäkapteenien kanssa, joten suosiolla jätän kilpailut väliin ajan säästämiseksi, ja keskityn taviksiin. Heidät on helpompi pitää tyytyväisenä, ei sillä että olisin mulkku heitä kohtaan, vaan että ei tarvitse olla niin mustasukkainen ja paineessa menettämisestä, tietäen että ottajia löytyy joka nurkalta.
Tinder-selailuni alkuaikoina tuli tykkäiltyä niistä hyvännäköisistäkin. Mutta eivät ne jaksa keskittyä siihen viestittelyyn, hyvin nopeasti huomaa olevansa b- tai c-vaihtoehto. Ja jos jotain instatilejään mainostavat, niin arvostukset on jossain ihan muuallla. OKCupidissa matchasi joku lentäjä-partyboy (oli ilmoittanut sijainnikseen Tampere) ja näin pk-seutulaisena tuli todellakin ihmeteltyä, että mitä mies muka oikein hakee, kun selkeästi olin ilmoittanut, ettei kiinnosta kaukosuhteet. Nykyään en matchaa, ellei miehessä ole havaittavissa mitään samoja mielenkiinnonkohteita, joiden kautta edes jotain yhteistä juttua voisi kehitellä. Yleensä se tarkoittaa sitä, että pelkkiä kuvia sisältävät profiilit menevät samantien hylkyyn, ellei kuvissa näy jotain todella mielenkiintoista (esim. samoja harrastuksia). Jossei osaa kertoa itsestään mitään kiinnostavaa profiilissa, en usko että niistä keskusteluista tulisi mitään tosielämässäkään.
Ihmeellinen keskustelu. Onko tämä jotain läppää?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen keskustelu. Onko tämä jotain läppää?
Mitä tarkoitat, mikä tässä on läppää? En todellakaan mätsää liian kovatasoisten naisten kanssa, kun en mikään mallipoju itsekään, eikä tilillä vilise tonnit. Ja vaikka vilisisikin, en siltikään mätsäisi.
Jep jep, naiset ihan vaan seksimielessä tapailevat kympin miehiä ja tavismiehet eivät saa edes mätchiä.
Naisten tekopyhyydellä ei ole mitään rajaa.
Ei hyvän näköisiä voi ottaa tosissaan, mitä lie pelleilevät.