Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää halua olla osa tätä yhteiskuntaa

Vierailija
25.10.2021 |

Liian moni on kaikkia vastaan "kilpailussa". Pitäisi olla esillä. Eikö tuo ole se, mitä narsistit tekevät? Täytyy sietää aikuisten lapsellista käytöstä. Ihmisillä on jatkuva kiire johonkin. Levotonta matkustamista ja ympäristön saastuttamista. Asemia ja rahaa jaetaan sisäpiireille. Ei ajatella mitään pitkän aikavälin vaikutuksia. Politiikka on vitsi. Työpaikat vähenevät.

Mitä vähemmän on osa tuota sekasortoa, sitä parempi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi. Olen erakoitunut monta vuotta ja erakoidun koko ajan vaan enemmän.

Olen menettänyt kaiken kiinnostukseni ja luottamukseni ihmisiä kohtaan.

En käyttäisi sanaa ihmisvihaaja, mikä minusta on tullu, vaan ihmisinhoaja tai ihmispettyjä.

En tunne vihaa tai edes surua, millaiseksi tämä maailma on mennyt. Koen vain suurta epäluottamusta ja pettymystä.

En näe mitään toivoa ihmiskunnalla. Idioluutio tulee ryminällä ja ihmisistä on tulossa koko ajan vain itsekkäämpiä ja röyhkeämpiä. Mulle mulle mulle, minä minä minä. Minun tarpeet, vitut muista.

Katsokaa minua, minä olen nyt leiponut trendikkään piirakan. Katsokaa minua, minä olen nyt näiden ja näiden ihmisten seurassa. Katsokaa minua kun pidän hauskaa. Katsokaa minua kun minä matkustan tänne.

Ihan kuin pienet lapset. Äiti äiti, katso kun tein kakan!

Hyi helv...

Vierailija
2/8 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otat rokotesuojan, saat rauhassa toteuttaa omia unelmiasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mennyt niin hulluksi viimeisein 10 vuoden aikana ja ihmisistä on tullut ikäviä riitelemään pyrkiviä jankkaajia. En viihdy kenenkään kanssa enää, onneksi on oma seura vielä olemassa.

Vierailija
4/8 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuten kohta enää olekaan, jotta turhaan murehdit. Täällä on paljon parempia ottamaan paikkasi. 

Vierailija
5/8 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ulisko. Tai no, ei ole minulta pois... uliskaa nyt sitten.

Minä nautin elämästäni. Nyt lasken päiviä kun lennän kauas pois, lämpimään palmujen alle.

Vierailija
6/8 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku mielenvikainen käsittänyt että, aloituksessa puhuttaisiin jostain rokotteista?

Tämäkin on jotenkin masentavaa, kun moni ei nykyään jaksa lukea edes noin lyhyttä tekstiä mitä aloituksessa oli. Pelkkä otsikko luettiin ja siitä tehtiin oma aivan päätön tulkinta.

Hyvin moni ei jaksa lukea kuin otsikot, ja ne ketkä ehkä lukevat koko tekstin, eivät välttämättä ymmärrä lukemaansa.

Sitten yleensä jos joku sattuu olemaan niin positiivinen ja iloinen yllätys, että ymmärtää lukemansa, niin monesti hänen viestinsä sitten saapuu joku toinen palikka ymmärtämään väärin.

Jos joku ei ymmärrä väärin, niin aina löytyy joku ihan puhda mulk#u, kenen on pakko oman häiriintyneen mielensä takia alkaa trollaamaan siihen jotain.

Vierailija
7/8 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et muuten kohta enää olekaan, jotta turhaan murehdit. Täällä on paljon parempia ottamaan paikkasi. 

Tämä.

Olen voinut fyysisesti pahoin tästä IG kohusta että kuinka on mahdollista.

Eiköhän max 5v ja tämmöinen työtön 50v saa "koronarokotteen" jolla maallinen vaellus loppuu.

Vierailija
8/8 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viva la j.k.r! yhteiskunta paskaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä