Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää kun suku on ympäri maailman?

Vierailija
31.12.2014 |

Tyyliin sisko perheineen asuu Turussa, toinen sisko Ruotsissa,velit Tampereella ja Helsingissä .

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkasi.... vanhemmat asuu Jyväskylässä ja itse Lahdessa. Miten jaksaa kun näkee niin harvoin :(

Vierailija
2/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pnykytekniikka on hyvä apu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 09:08"]Pnykytekniikka on hyvä apu.
[/quote] siis nyky :)

Vierailija
4/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pahasti ympäri maailmaa. Tuo Turku on hankala...

Vierailija
5/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa! Ei tarvitse pakolla nähdä edes joka vuosi :)

Vierailija
7/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkäisin nähdä joka viikko.:'(

Vierailija
8/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika onneton ongelma.... Jos nuo paikat olisi Tukholma, Rovaniemi, Jakarta, HongKong, New York ja Lissabon, niin ymmärtäisin ongelman paremmin.

Vierailija
9/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä! Jokaiseen noista matkustaa parissa-kolmessa tunnissa jos asut Oulun eteläpuolella. On sulla ihme ongelmat. Miten olisi skype-näköpuhelut porukalla? Se jopa onnistuu, kun aikavyöhykkeet eivät sekoita hommaa.

Vierailija
10/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä asuu sukua ties missä joista kaksi maata ei ole edes euroopassa, miksi valitat? Ei tuo ole edes "ympäri maailmaa"

Vierailija
11/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä miten kestät. Mun sukuni asuu Suomessa, miehen etelä-Euroopassa ja me Arabianniemimaalla. Kestämme hyvin. Eihän lentoihin mene kuin noin seitsemän tuntia. Mietipä niitä, joiden perheet asuvat Uudessa Seelannissa tai Jenkeissä. Siinä on välissä monta aikavyöhykettä ja lennot kestävät reilut 15 tuntia. Kaikki sanovatkin, että kylläpä meillä on lyhyt kotimatka. No niin on.

Vierailija
12/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kestän sillä että sanoin itselleni heti alussa etten voi elää muiden elämää, vaan ihmisen pitää kulkea omia polkujaan - ja minun polkuni nyt vain vei toiselle puolelle maapalloa.

Vierailija
13/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuossa, itse olen veljen nähnyt muistaakseni kesällä 2009 ja siskon 2011 talvilomalla. Vanhemmat olen nähnyt 2013 kesälomalla samoin appivanhemmat. Vaimon siskoa en ole koskaan tavannut vaikka naimisissa ollaan oltu siis vaimon kanssa pian 19 vuotta. Mutta viikottain kyllä soitellaan tai skypetellään näiden kaikkien kanssa ja vielä kaikki asustellaankin Suomessa.

Vierailija
14/14 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku, Tampere, Helsinki ja Ruotsi onkin IHAN ympäriämpäri maailmaa... mä ymmärrä koko kysymystä!? Siis miten kestää kun sukulaiset ei asu naapurissa? Mä kestän ihan hyvin. Kauimmaiset asuu Texasissa ja Australian itärannikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi