Onpas ihanaa laittaa takkaan tuli, sauna lämpenemään ja istahtaa takan ääreen punaviinilasin kanssa.
Elämäni paras teko oli muuttaa kerrostalosta omakotitaloon, kun tuli ero. IHANAA vain hyggistellä itsekseen.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Arjen pieniä iloja.
Niin on, huomenna ja ylihuomennakin on vapaapäivä, joten voin nukahtaa korituoliini takan lämpöön eikä aamullakaan ole kiire mihinkään.
-AP-
nauti nyt kun voit. vihreät suunnittelevat jo veroa. halvat kapitalistiset huvit pitää verolle panna.
En ikinä edes asuisi missään kerrostalo kuutiossa.
Maalla aina, ilman naapureita ja omaa maata paljon ympärillä.
Olepa varovainen. Tulipesien kanssa ei kannata mesoa, kun juopottelee.
Ihanaa!!! Taidankin laittaa takkatulet. Punaviiniäkin löytyy.
Vielä ihanampaa jos punaviinin tilalla on vaikka rommitoti, tai edes olutta.
Nyt se alkaakin paras aika nautiskella takkatulesta. Sopivan pimeää ja syystyöt tehty, tuli takkaan ja seurana mukaansatempaava kirja tai vaan tulta tuijottamaan.
Kuulostaa ihanalta. Haaveilen samanlaisesta elämästä tulevaisuudessa rakkaani kanssa.
Täällä miehellä samat huvit, välillä kyllä seurakin olis tarpeen näin korona-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta. Haaveilen samanlaisesta elämästä tulevaisuudessa rakkaani kanssa.
Tykkäätkö peppurakastelusta?
Ehkä pidänkin. Älä pilaa romanttista kuvitelmaani. Siihen mahtuu vain minä ja elämäni rakkaus.
Ei oo takkaa, eikä saunaa, mutta kylpyamme on. Vaahtokylpy kylmän pepsimaxin - ja silloin tällöin kuohuviinin - kanssa on elämäni pieniä suuria nautintoja.
Kiva kun nautit! Minä nautin takkatulesta ja puusaunasta mökillä, mutta kaupungissa siitä, että kaikki on lähellä, ei tarvitse lämmittää huushollia tai saunaa.
Mutta meitä on moneksi, ihmiset tykkää eri asioista. Mun illan hyggeä on uunilohi ja ratatouille ja joku hyvä leffa telkasta.
Joo, saunan jälkeen pelkät villasukat jalkaan ja kylpytakki päälle sitten takan ääreen katsomaan "hömppä" sarjaa tabletilta, ilman mitään kiirettä minnekkään. Glögi lasi vielä päälle niin ilta on täydellinen.
Mä haluan mennä saunaan vähän viluisena, en takan edessä paahtuneena. Muuten peukutan tuota.
Onhan siinä kieltämättä oma tunnelmansa, kun naapurit eivät ole ihan seinän takana.
Itse hyggeilen yleensä vaan teemukin, kirjan ja villasukkien kanssa, mutta kieltämättä kaukolämmön hintakeskustelua seuratessa on tullut mieleen, pitäisikö ruveta lämmittämään puulla.
T. Kerrostaloasuja, jolla on myös takka ja sauna - molemmat olemattomalla käytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä kieltämättä oma tunnelmansa, kun naapurit eivät ole ihan seinän takana.
Itse hyggeilen yleensä vaan teemukin, kirjan ja villasukkien kanssa, mutta kieltämättä kaukolämmön hintakeskustelua seuratessa on tullut mieleen, pitäisikö ruveta lämmittämään puulla.
T. Kerrostaloasuja, jolla on myös takka ja sauna - molemmat olemattomalla käytöllä.
Teillä tuskin on huoneistokohtaista kaukolämpömittaria, joten sinun takan lämmittäminen ei paljoa auta, kun osallistut kuitenkin koko talon lämmityskustannuksiin.
Mä en tajua tuota viinin lipittelyä. Tuntuu, että se on naisista isolle osalle ainoa rentoutumistapa. Vaikka ei joisi haitallisia määriä, niin tuo silti tuntuu jotenkin alkoholistimaiselta käytökseltä. Luen joskus Daily Mailia ja siellä asia kiinnitti ekan kerran huomion, kun kaikki naiset niissä jutuissa tuntuu korkkaavan viinipullon työpäivän jälkeen.
Etkö kestä ilman jurria.
Minulla on onneksi paremmin. säästyy rahat ja terveyskin kun ei tarvitse sumentaa.
Arjen pieniä iloja.