Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas ihanaa laittaa takkaan tuli, sauna lämpenemään ja istahtaa takan ääreen punaviinilasin kanssa.

Vierailija
25.10.2021 |

Elämäni paras teko oli muuttaa kerrostalosta omakotitaloon, kun tuli ero. IHANAA vain hyggistellä itsekseen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kestä ilman jurria.

Minulla on onneksi paremmin. säästyy rahat ja terveyskin kun ei tarvitse sumentaa.

Mua alkoi naurattaa, kun yritin kuvitella tätä keskustelua ja varsinkin tätä kommenttiasi jonnekin Ranskan, Italian jne keskustelupalstalle :D

Vierailija
22/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kestä ilman jurria.

Minulla on onneksi paremmin. säästyy rahat ja terveyskin kun ei tarvitse sumentaa.

Pari lasia punaviiniä ei aiheuta jurria ja on vielä terveydellekin hyväksi. Älä yritä provosoida hyvää keskustelua. Olet tainnut juopotella itsesi absolutistiksi, eli et voi juoda mitään tai jälleen repsahtaa putki päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivotaan ettet saa häkämyrkytystä. 🤢

Vierailija
24/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tarvinnut päihteitä. Hyvää elämää ei tarvitse hinmata.

Vierailija
25/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kännätä jos asiata on kunnossa?

Vierailija
26/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ihanampaa jos punaviinin tilalla on vaikka rommitoti, tai edes olutta.

Minä suosin teekupposta, tuo tissuttelu johtaa alkoholismiin pikkuhiljaa.

27/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti! T. Kade

Vierailija
28/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tuota viinin lipittelyä. Tuntuu, että se on naisista isolle osalle ainoa rentoutumistapa. Vaikka ei joisi haitallisia määriä, niin tuo silti tuntuu jotenkin alkoholistimaiselta käytökseltä. Luen joskus Daily Mailia ja siellä asia kiinnitti ekan kerran huomion, kun kaikki naiset niissä jutuissa tuntuu korkkaavan viinipullon työpäivän jälkeen.

Viinin markkinointi on mennyt perille. Naisten ryyppäämisestä on tehty trendikästä.

Vierailija
29/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö kestä ilman jurria.

Pari lasia punaviiniä ei aiheuta jurria ja on vielä terveydellekin hyväksi. Älä yritä provosoida hyvää keskustelua. Olet tainnut juopotella itsesi absolutistiksi, eli et voi juoda mitään tai jälleen repsahtaa putki päälle.

Lähteet sille, että punaviini on terveydelle hyväksi kaikista haittavaikutuksista huolimatta? Paskapuhetta.

Vierailija
30/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan ap!

Vierailija
31/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko tulen takkaan vaikka lämmität saunaa vai vasta saunan jälkeen?

Vasta saunassa, heh heh

Vierailija
32/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa paikoissa nautitaan saunasta ja takkatulesta. juuri laitoin "kaupunki" asunnon saunan päälle.

Vierailija
33/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkatuli ja punaviini on kyllä varsin lämmittävä kokonaisuus.

Vierailija
34/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä omakotitalon rauhassa onkin hyvä alkoholisoitua. Ensin se on yksi ihana lasillinen raskaan päivän jälkeen, seuraavaksi kaksi ja sitten jo pullo.

Vierailija
35/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Aloitus on tehty maanantaina. Maanantai ei ole hyvä viinapäivä.

Vierailija
36/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviinilasissa on mulla puolukkamehua, pihasaunaa ei ole lämmitetty 15 vuoteen ja takkaa ei lämmitetä, kun se pitäisi korjata. Liikaa moskaa tulee puilla lämmittämisestä sisällä asuintiloissa. Pannu kellarissa olisi toinen asia. Edellisessä talossa olikin, oikea valurautainen. Pienikokoinen, mutta hyvä. Aamulla kävin kellarissa sytyttään, alkuillasta sama juttu. Oi niitä aikoja! Koivua, kuusta, mäntyä, haapaa, aina tilanteen mukaan.

Vierailija
37/40 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole kiinni maanantai-perjantai -rytmissä. Maanantai voi olla vapaan eka päivä duunarillakin. Jonkun on oltava töissä koko viikonlopun, että muut saavat rellestää.

Vierailija
38/40 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo punaviini pilaa kaiken.

Muu on usein rekvisiittaa sille "viinilasilliselle", tyyliin tonkka viikonlopussa ei oo ongelmaa

Vierailija
39/40 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenkin kyllästyy ainakin minä kyllästyin. Kun muutti taloon niin tuli takkaa usein lämmiteltyä ja kahvikuppi kädessä siinä edessä oltua mutta sitä kesti sen oma aikansa ja sitten se rituaali jäi pois vähitellen

Mulla oli ulkoporeallas ja vuoden se oli kiva mutta sitten kyllästyin siihenkin ja myin pois.

Vierailija
40/40 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa on viinin juomisessa

- saunassa ei ala kuin paikat särkemään kuumuudesta

- takkatuli lämmittää huonetta ihan liikaa ja kohta on liian kuuma

Eli en ole sinulle kateellinen