Autolla lyhyitä matkoja kulkevat terveet aikuiset...
Miksi? Ihan typerän näköistä, että mennään hakemaan yksi kassillinen ruokaa 500 metrin päässä olevasta kaupasta. Monesti naapurin kanssa lähden pihasta samaan aikaan ja tulen ovelle samaan aikaan ja mulla voi olla kantamistakin enemmän.
Kommentit (15)
Miksei? Se että joku on typerän näköistä _sinun mielestä_ ei tee siitä typerää.
Mikäs naapureiden kyttääjä ap oikein on? :D Nyt ap keksit parempaa tekemistä itsellesi, alat vaikka kutomaan villasukkia hyväntekeväisyyteen joululahjaksi!
Onhan se typerää. Samoin se että ajetaan autolla kouluun/töihin muutama sata metriä, terveet ihmiset. Hyötyliikunta kunniaan!
Naapurilla voi olla joku vaiva, jonka takia hän ei pysty kasseja kantamaan. Ei vaan ole viitsinyt siitä erikseen tiedottaa sinulle.
Ahhahah! Et varmasti lähde samaan aikaan ku minä, käy ostoksilla samassa kaupassa kuin minä ja ole vielä samaan aikaan takaisin kotiovella!
Käyn autolla, koska autolla on mukava ajaa.
Tänään naapuri lähti pimeällä vesisateessa polkemaan polkupyörällä töihin 7.40. Mä lähdin yhtäaikaa pihasta kolmelitraisella dieselillä, vein muksun kouluun ja morjestin sitä dorkaa paluumatkalla, mutta sen verran tais lentää vettä rilleihin, ettei se edes ehtinyt nähdä mua 😆
Tiedät aina, että he kaikki ovat terveitä, jos päälle päin ei näy mitään? Mulle tuli yks samanlainen idiootti pauhaamaan kun parkkeerasin inva-paikalle, mulla on lupa. Ihmetteli miksi terveet ihmiset luvan saavat. Enpä ruvennu vieraalle selittämään että olen sydänsiirtojonossa ja askeleita ei todellakaan pysty paljoa ottamaan...
Ap voisi osallistua vaikka olympialaisiin, jos noin kovavauhtinen kävelijä on👍
Mistä ap voit muka tietää toisen terveydentilasta mitään? Jollekin autolla kulkeminen on ainoa vaihtoehto oli se matka sitten kuinka lyhyt tahansa. Joillain on sairauksia jotka eivät näy ulospäin ja käveleminen siksi on vaikeaa. Ärsyttävää on ihmisten tyhmyys sekä kyvyttömyys ymmärtää että kaikki eivät ole samanlaisia kuten sinä ap
Ja mitä hemmettiä se sinulle vajaa taukki kuuluu miten minä käyn kaupassa? Suksi v****n ja huolehdi ihan vaan omista asioistasi pelle.
Autolla pääsee nopeammin, eikä tarvitse polkea tai kävellä vesisateessa.
Kristiina xx kirjoitti:
Sitäkään en tajua, että naiset pyytävät miestään hakemaan heidät töistä iltavuorosta kun bussillakin pääsisi. En minä kehtaisi miestä vaivata, että tuu hakemaan minut.
En minäkään tajua. Minä kuljenkin ihan omalla autolla. Yksin! Ihanaa.
Sillä ei ihan oikeasti ole ilmaston kannalta mitään merkitystä. Ja jos nyt oli tarkoitus puhua liikunnasta, niin sitäkin voi harrastaa jollakin muulla tavoin, kuin kastumalla kauppareissulla vesisateessa. (Myös me lihavat.)
Jaa, mitä se sulle kuuluu miten joku kulkee?