"Yliluonnollinen ilmiö" unessa
Näin tässä about viikko sitten todella oudon "unen". Olen pari kuukautta sitten muuttanut uuteen kämppään, jossa viihdyn paremmin kuin hyvin, pidän siis jo ihan omana kotinani. Olin valvonut koko edellisen vuorokauden, rehellisesti siis yli 24h putkeen ja kävin sitten seuraavana iltapäivänä nukkumaan vasta iltapäivällä noin kello 17. Nukuin todella levottomasti ja huonosti aivan aluksi heräsin noin 3 aikaan yöllä nukuttuani 10 tuntia todella levottomasti, heräsin järkyttävään painajaiseen, jossa silmäluomeni olivat kuin 'syöpyneet', ihoa siis irtoillut silmistä ja vähän muualtakin kehosta. En uskaltanut nukahtaa uudestaan, olo oli luonnollisesti hyvin ahdistunut sen unen jälkeen + olin yksin kotona, joten laitoin tv:n päälle ja hetken sitä katseltuani sammutin sen ja yritin nukahtaa uudestaan. Pyörin sängyssä ainaki puolisen tuntia, päätä alkoi särkeä ja nenä oli tukkoinen joten sekin vaikeutti nukahtamista. Sitten vaivuin kai eräänlaiseen horrokseen, en missään vaiheessa huomannut nukahtavani, päätä särki edelleen ja olin edelleen omassa sängyssäni, kaukosäädin oli vierelläni ja kaikki aivan samalailla kuin pitikin. Mutta olo oli vähän tokkurainen, oli edelleen hiukan levoton olo edellisen unen jäljiltä, ajatukset juoksivat päässä ja uni ei meinannut tulla, mutta olin kai jonkinlaisessa horroksessa ja huomaamattani unessa, näin sen oli pakko olla. Nimittäin, yhtäkkiä tajusin vain että joku tai jokin nosti molemmat jalkani ylös, ilmaan. Kuin jokin voima, en tuntenut mitään erillisiä käsiä tai muutakaan jaloissani, ne vain nousivat ylös, en pystynyt tekemään mitään tai estämään. Muistan menneeni tavallaan shokkiin, katsoin siinä maatessani vain jalkojani jotka jokin voima nosti ilmaan peittoineen kaikkineen, ja ennenkuin huomasin, tuo sama voima kiskaisi jalkojani voimakkaasti oikealle seinään paiskaten, josta johtuen peitto jalkojeni yllä lennähti lattialle. Olin shokissa, yritin huutaa, mutta sanaakaan en saanut suustani, en pystynyt edes nousemaan ylös saati liikuttamaan päätäni. Muistikuvat on todella hämärät, mutta muistan etten pystynyt pitämään silmiäkään kunnolla auki, huusin päässäni vain "herää, herää, herää" ja vaati todella voimia ja tahdonvoimaa, että pystyi ravistelemaan päätäni ja aukaisemaan silmiäni kunnolla. Sitten, yhtäkkiä, kuin jokin olisi napsahtanut päässä ja hyppäsin ylös koko sängystä ja juoksin paniikissa ja järkyttyneenä huoneen toiseen päätyyn.
Jäin istumaan sohvalle. En pystyny ajattelemaan selkeästi, enkä käsittelemään sitä, mitä juuri tapahtui. Avasin nopeasti vain tv:n ja tietokoneeni, JA heti tietokoneen avattua tietokoneeni näytölle pomppasi 3 ponnahdusikkunaa, joissa kaikissa luki täsmälleen sama teksti: "You have 666 invalid entries detected in your computer." tai jotain tuonnepäin. Toki, tuollaiset ovat ihan normaaleja ja tietokoneella voi olla vaikka mitä paskaa, se vain, että tämä kone sattuu olemaan vain pariviikkoa vanha + tuollaisia ikkunoita ei ole koskaan ennen tullut + ne valtasivat koneeni juuri sillähetkellä, sellaisen "unen" jälkeen. Lisäksi, kun viimein uskallauduin palaamaan sänkyni luokse, huomasin, että unen aikana lattialle pudonnut peitto oli oikeastikin lattialla, aivan kuten se aiemmin oli tippunut jalkojeni ylös noustessa. Myös samaisena päivänä myöhemmin, sänkyni yläpuolella oleva painavahko lamppu alkoi heilua itsekseen yhtäkkiä, kun katsoin tv:tä. Mikään läpiveto asunnossa ei käy, enkä keksi mitään muutakaan realistista syytä sille. Se on tehnyt sitä myös kerran aiemmin, mutta silloin en jaksanut ajatella asiaa sen tarkemmin.
Tuo yö on jäänyt vaivaamaan mieleeni nyt jo viikoksi, en vieläkään ymmärrä sitä, en totta tosiaan vaan osaa sanoa mitä tapahtui. Pakkohan sen oli olla vain unta, mutta tosiaan en missään kohdassa tajunnut nukahtavani, olin kokoajan omassa sängyssäni ja sitten se vain tapahtui ja kaikki tuntui niin äärettömän todelta ja olin koko seuraavan päivän todella shokissa. Ja vielä se, että peitto tavallaan todisti tuon kaiken olleen totta, kun se tippui lattialle ja sieltä oikeasti myös löytyi. Ja vielä tuo 666 ja kaikki.
Nyt joku, kertokaa minulle, että nämä kaikki ovat vain typerää yhteensattumaa, se oli vain todella todentuntuinen uni ja olen vain taikauskoinen tyhmä. Mutta jos jollekkin on sattunut jotain samankaltaiska, kertokaa myös.
Kommentit (27)
Kauankohan siihen menee, että ihmiset heräävät huomaamaan täällä olevan muutakin porukkaa kuin me näkyvät vaan.
Ja ei, en ole hullu enkä uskovainen, olen vain tavallinen ihminen joka on omakohtaisten kokemusten myötä joutunut myöntämään, että jotain outoa ja yliluonnollista tapahtuu, ja kokoajan enenevissä määrin.
Meillä se on tällä hetkellä arkipäivää, vaikka siitä ei tiedäkään kuin kourallinen ihmisiä. Koska ei siitä voi puhua, eihän sellaista kuuluisi tapahtua. Mutta uskokaa tai älkää, kaikki ei ole tässä silmiemme edessä. Lisättäköön vielä, että muutama vuosi sitten minä olisin nauranut tälle tekstille samalla lailla, kuin nauraa 90% teistä jotka tämän lukevat. Vaan kun se kolahtaa omalle kohdalle, ei enää nauratakaan.
Sori ap, tiedän että sua karmii ja huolettaa, mutta mä rakastan tällaisia ketjuja! En tiedä onko provo, mutta tykkään lukea yliluonnollisia ja pelottavia juttuja. Olusi kiva joskus kokea jotain tuollaista, vaikka takuulla katuisin sitä sillä hetkellä kun sattuisi itselle.
:)
Kokeile talossa spiritismiä, jos toimii joka kerta muuttaisin pois. Saatana666 on ottanut paikan valtaansa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 04:35"] katon pikkuhiljainen rappeutuminen :) Ole huoleti.
[/quote]
Katon putoamista rauhallisesti odotellessaaaaaaah.....
Itse heräsin juuri kipuihin. Ei varmaan enää nukahda, kun kuvittelen kammottavaa Lucia-unta, huh.
Tiesitkö, että olitpa kristitty tai et, niin sinulla on oikeus pyytää rauhaa, valoa, puhtautta ja järjestystä kaiken sen pelon, kaaoksen ja pimeyden tilalle, jota olet joutunut kokemaan - pyydä tuota kaikkea avoimella mielellä Jumalalta, Kristukselta. Hän tahtoo ja voi auttaa sinuakin, koska olet hänelle rakas ihminen: hän rakastaa sinua ja hänellä on kaikki valo, kirkkaus, rakkaus ja valta pimeän yli, myös sinun tilanteessasi! Voit pyytää vaikka ääneen sanoen:
"Jumala, pyydän sinulta..." (sano se, mitä pyydät avuksi tilanteeseesi) ja lopeta pyyntösi/rukouksesi aina aivan kuin kiittäen jo etukäteen tulevasta avusta "Jeesuksen Kristuksen nimessä". Jeesuksen nimi ei ole mikään taikakeino, jota saisi käyttää huolimattomasti, vaan Jeesuksen nimen voima ja auktoriteetti perustuu hänen asemaansa Jumalan Poikana, joka on voittanut ristillä ja ylösnousemuksensa kautta pimeyden, pahuuden, kuoleman ja myös sen paljon puhutun synnin vallan - ehkä olet kuulutkijn jotakin tämänsuuntaista vaikka rippikoulussa.
JOS HALUAT OLLA varma siitä, että itse olet ns. valon puolella eli Kristuksen puolella noissa kuvaamissasi vaikeissa tilanteissa niin lämpimästi suosittelen, että käy läpi vilpittömästi ja ajatuksen kanssa tämä pieni rukous, joka on oheisella videolla - siinä on kyse Sinusta :) Sinä olet todellakin rakas Jumalalle, ja on tarkoitus, että saisit ottaa vastaan Jumalan rakkauden, suojan, anteeksiannon ja pelastuksen ihan henkilökohtaisesti - silloin sinusta tulee ihminen, joka on todellisesti valon ja pelastuksen eli Kristuksen puolella, video löytyy tästä: http://www.tv7.fi/vod/player/?program=3219
Olen rukoillut puolestasi!
Näit unessasi, että peittosi putosi. Se johtuu siitä, että se oikeastikin putosi (kääntyilit luultavasti sängyssäsi) ja tunsit siksi unessasi olevasi ilman peittoa. Tuo 666 nyt on ihan sattumaa, minullekin tulee tuollaisia outoja ponnahdusikkunoita. Lampun heiluminen saattaa johtua vaikka mistä, esim. katon pikkuhiljainen rappeutuminen :) Ole huoleti.