Järkyttävä perhetragedia: kaksivuotias ampui äitinsä Yhdysvalloissa
So how WT is this?
Kommentit (23)
Ei nää edes järkytä mua. Jos land-of-free tarkoittaa, että kaikilla on oikeus pitää asetta missä vaan... niin oho. Vahinkoja sattuu.
Näitähän on joka toinen viikko siellä, kun joku lapsi tappaa jonkun. Tää nousi Suomen otsikoihin, kun kaksi vuotias MOKASI!
Parikymppinen neljänlapsen aiti? VAU!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 03:58"]Parikymppinen neljänlapsen aiti? VAU!
[/quote]
Oli "late 20's" mut juu.
Ihan jäätävää kyllä, että siellä saa vaan kuljeskella ase laukussa walmartissa..
En tiedä aseista mitään, mutta eikö käsiaseisakin ole jokin lukitussysteemi tai liipasinvarmistin, joka pitää ensin kytkeä pois ennen kuin aseella voi ampua?
6, on. Sitä kutsutaan varmistimeksi. Ja käsittääkseni se pitää olla aseessa päällä aina kun aseella ei ammuta, jopa USAn niissä osavaltioissa, joissa saa kantaa ladattua asetta julkisella paikalla.
Tosin Idaho on niin takapajula, että... Ja ehkä tossa piirikunnassa ei ole pakko pitää varmistinta päällä. Mikä taas on typerää, kuten näemme.
Äiti Nostanut vääränlaista pilttiä rattaisiin ja vauva tehnyt omat johtopäätöksensä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 06:33"]
6, on. Sitä kutsutaan varmistimeksi. Ja käsittääkseni se pitää olla aseessa päällä aina kun aseella ei ammuta, jopa USAn niissä osavaltioissa, joissa saa kantaa ladattua asetta julkisella paikalla.
Tosin Idaho on niin takapajula, että... Ja ehkä tossa piirikunnassa ei ole pakko pitää varmistinta päällä. Mikä taas on typerää, kuten näemme.
[/quote] Jos Idaho on takapajula niin mita saa sanoa Suomesta jos tuo uutiskuva palmuineen ja banaaneineen menee taydesta :D? Kylla sita taas ollaan USA ekpertteja! Eiko uutisoitu ollenkaan kuudesta Kanadassa ammutusta? Vai kaivetaanko ainoastaan kaikki amerikkalaisten pikkukaupunkien uutiset iltalehtien etusivulle kun ei muutakaan keksita?
http://news.yahoo.com/police-boy-2-accidentally-kills-mom-wal-mart-201635957.html
9, oletko sinä asunut usassa? Minä olen. Tosin Marylandissa. Joten älä viitsi, teit jo itsesi naurunalaiseksi.
Kyllähän 2-vuotiaalle on toki opetettu jo perustaidot eli lataaminen, varmistimen poisto, tähtäys ja liipaisimen vetäminen. Yhtä tärkeää kuin potalla käymisen harjoittelu.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 07:06"]
9, oletko sinä asunut usassa? Minä olen. Tosin Marylandissa. Joten älä viitsi, teit jo itsesi naurunalaiseksi.
[/quote] No et sitten kovin kauan Marylandissa asunut jos uskot etta Idahossa kasvaa palmuja :D. Ja kylla olen asunut USAssa ja asun vielakin ja olen maan kansalainen.
Marylandissa varmaan poimit appelsiineja takapihan puistasi.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 04:27"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 03:58"]Parikymppinen neljänlapsen aiti? VAU! [/quote] Oli "late 20's" mut juu. Ihan jäätävää kyllä, että siellä saa vaan kuljeskella ase laukussa walmartissa..
[/quote]muista etta usassa huima maara osavaltioita....ei ole samat lait!
[/quote]en ole edellinen mutta utelias miksi mielestasi teki itsensa naurunalaiseksi. Minua ei naurata. Toivottavasti et itse puh u ainakaan va marylandista!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 07:13"]
[/quote] No et sitten kovin kauan Marylandissa asunut jos uskot etta Idahossa kasvaa palmuja :D. Ja kylla olen asunut USAssa ja asun vielakin ja olen maan kansalainen.
[/quote]
Missä minä sanoin, että idahossa kasvaa palmuja? Luehan se uutinen, arvon redneck.
Ei minulla ollut takapihaa, katsos kun on Marylandissa aika paljon korkeampia asuinrakennuksia, vaikka dc'ssä ei yhtään pilvenpiirtäjään olekaan.
Annas kun arvaan. Asut juuri junttilassa? Figures... Vain juntit kirjoittavat kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 07:19"]
[/quote]en ole edellinen mutta utelias miksi mielestasi teki itsensa naurunalaiseksi. Minua ei naurata. Toivottavasti et itse puh u ainakaan va marylandista!
[/quote]
Lue ko kirjoittaja teksti ja sitten linkattu uutinen.
Mitä Marylandista? Saisko tuon viimeisen suomeksi? Jos nyt yritän tulkata, niin Marylandista ei jäänyt pahaa sanottavaa, ihmiset molemmilla rannikoilla on pääasiassa täysipäisiä. Enkä myös enää asu Marylandissa, se työkeikka loppui jo, ikävä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 07:23"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 07:19"]
[/quote]
Lue ko kirjoittaja teksti ja sitten linkattu uutinen.
Mitä Marylandista? Saisko tuon viimeisen suomeksi? Jos nyt yritän tulkata, niin Marylandista ei jäänyt pahaa sanottavaa, ihmiset molemmilla rannikoilla on pääasiassa täysipäisiä. Enkä myös enää asu Marylandissa, se työkeikka loppui jo, ikävä kyllä.
[/quote]hmm..every bushel....eipas yleisteta. Onhan suomalaisissakin se yksi omena....
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 07:20"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 07:13"]
[/quote]
Missä minä sanoin, että idahossa kasvaa palmuja? Luehan se uutinen, arvon redneck.
Ei minulla ollut takapihaa, katsos kun on Marylandissa aika paljon korkeampia asuinrakennuksia, vaikka dc'ssä ei yhtään pilvenpiirtäjään olekaan.
Annas kun arvaan. Asut juuri junttilassa? Figures... Vain juntit kirjoittavat kuin sinä.
[/quote] Shut your pie hole dumbass.
Menkääs nyt tappeleen jonnekin muualle
No en nyt tiedä kuinka "järkyttävää". Järkyttävää ois oikeasti ollut, kun se 2v olisi ampunut ohikulkeneen henkilön. Jos aseen hommaa, on parempi vaan hyväksyä se tosiasia, että se tappaa. Ihan sama kuin se syksyinen 9v joka ampui silla sarjatuliaseella sen opettajansa. Mitäs annat tuollaisen lapsen käteen, noin voi käydä.
Kyseinen äiti olisi muuten ihan Darwin's adwardsin arvoinen, paitsi että se oli jo ehtinyt lisääntymään.
Kyllä amerikkalaiset on sitte n tyhmiä, ku pitää ladattua asetta näkösällä käsilaukussa!!