Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaispoikien joululahjat

Vierailija
23.12.2014 |

Mitä olette keksineet joululahjaksi lastenne serkuille? Tuntuu siltä, että vaikka mitä ostaisi, niin mikään ei kelpaa 7v pikkumiehelle. Ei kelpaa legot, kirjoista ei tykkää, ei harrasta palapelejä, vaatteet ne vasta tylsiä ovatkin. Vanhemmat kai sitten ostavat aina niin mahdottoman hienoja vemputtimia, ettei mitkään tavalliset lahjat aiheuta muuta kuin suorastaan paheksuvan toteamukset, et "ai tällainen". Vanhemmilla on tietysti hiukan eri budjettikin, kun omalle lapselle ostetaan. Itse en kyllä viitsisi ainakaan joulun aikaan, kun on niin paljon muitakin lahjoja ostettavina, käyttää kuin max. 30€/lapsi. Olisi ihanaa saada lahjalla aikaan ilahtunut hymy tai innostunut huudahdus, mutta kun ei. Mitäs tuolla saisi? Onko vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisille kannata ostaa mitään. Meillä on tuttavapiirissä vähän vastaava tapaus. Ekaluokkalainen, jonka huulilta olen useimmiten kuullut pelkkää tyytymätöntä arvostelua, kun saa lahjan. Surullista. Mutta tässäkin tapauksessa syyttävä sormi osoittaa vanhempiin, jotka ovat vauvasta asti hukuttaneet tenavansa materiaan ja vieläpä ikätasoon nähden aivan liian hienoihin ja kalliisiin tavaroihin. Mikään normaali ei enää tunnu miltään. Millainen aikuinen mahtaa tällaisesta kaikkeen kyllästyneestä pienestä kasvaa?

Vierailija
2/2 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 30 €/lapsi on paljon! Meidän lapsilla on 8 serkkua. Olen huomannut, että osa serkuista pettyy, kun meillä ei ole vara ostaa mitään "hienoa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän