Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihastunut piikitellä?

Vierailija
30.12.2014 |

Vähän ihmetellyt yhden tutun käytöstä, kun tuntuu olevan muuten niin mielellään seurassani, mutta silloin tällöin lipeää jotain kommentteja, jotka eivät ole varsinaisesti ilkeitä, mutta eivät myöskään niin imartele. Siis yrittääkö tämä ihminen saada minusta jotain reaktiota esiin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti voi repäistä, että piikittely kertoo jonkinlaisesta kiinnostuksesta ja tunteista toista kohtaan. Mutta tarkoittaako se ihastusta, ärsytystä, inhoa vain mitä, onkin toinen juttu.

Vierailija
22/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 01:06"]

Jep! Ja vaikka mies uhkailisi lähestymiskiellolla, tämä on vain defenssi tunteille.

[/quote]

Sulla meni nyt pointti ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä kuinka sitä ihastusta näytetään ilkeilemällä =( Vai eikö muuta osaa?

Vierailija
24/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut tekevät joskus tätä kun turhaantuvat varattuina ja kuitenkin toiseen ihastuneina.

Vierailija
25/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli tuollainen mies, se aina tuijotti kiinteästi hallin toiselta laidalta ja kun sattui lähelle, sanoi aina jotain väkä väkä väkä ihan puolipaniikissa. Kerran väsyneenä, kun hirveästi töitä ja työaika meinasi loppua ja tämä väkättäjä saapasteli toimettomana ympärillä, äyskäisin todella happamasti mene nyt siitä edestä. Sen jälkeen ei oo puhunu sanaakaan. Ei sekään nyt ollu tarkoitus.

Vierailija
26/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:41"]Ei se mistään kiinnostuksesta kerro, jos nälvii tai käyttäytyy muuten niillä rajoilla. Päinvastoin. Sanonta rakkaudesta se hevonenkin potkii, on yksi typerimmistä sanonnoista mitä edes on. Kukaan minusta kiinnostunut ei ainakaan ole minua "potkinut",täysin päinvastoin, ja ne jotka ovat "potkineet" eivät todellakaan ole pitäneet minusta saati ihastuneet minuun.
[/quote]

Aloituksessa mainittin erilainen tilanne, eli käytös on kuitenkin ollut pääasiassa huomaavaista.

Vierailija
27/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo sama tilanne yhden ihmisen kanssa, että keskustelu kääntyy piikittelyksi lähes aina kun kohdataan. En osaa sanoa mikä siinä on. Ymärretäänkö toisemme aina väärin? Tosin olin tapaukseen ihastunut ja voi olla, että yrittää tehdä noin mulle rajoja selväksi. Tosin ihan turha piikittelyn avulla, sillä kyllä mä osaan pitää tunteeni kurissa ja ymmärrän, jos toista ei kiinnosta. Tuntuu kuitenkin, että jollain tasolla tuo henkilökin pitää musta ihmisenä, vaikka toista antaa ymmärtää. Tai sitten tosiaan inhoaa. :(

Tästä ei nyt tainnu olla súlle ap apua, kun olen näissä omissakin ihmissuhteissa älyttömän huono tulkitsija.

Vierailija
28/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 01:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 01:27"]Itse ainakin tykkään piikitellä naisille joista oon kiinnostunu. Antaa ilkeän vaikutelman, vaikka sisimmässäni olenkin aikamoinen tunteellinen pehmo. [/quote] Älkää miehet tehkö tuota, se ei ole kivaa! Kyse ei ole siitä mitä sinä tykkäät tehdä vaan siitä, että tykkääkö nainen kuulla sellaista. [/quote]Piikittelen jatkossakin, en muuta osaa.

[/quote]

Onko tuottanut toivottua tulosta?

Vierailija
29/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta tuollaisesta. Aikani kuuntelin ja sitten sanoin takaisin sen verran kovin, ettei jätkä puhunut mulle kuukauteen :D

Vierailija
30/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Erään uudehkon tuttavan kanssa samankaltainen tilanne. Piikittelyä ja väärin tulkintaa varmaan molemmin puolin. Samalla tosin ollut välillä todella avulias ja huomaavainen. Persoonana mahtava. Viihdyn hänen seurassaan loistavasti, mutten osaa tulkita haluaako olla seurassani vai vältellä. Ehkä molempia? Tai ei tiedä mitä haluaa.

Vierailija
31/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs se hyvin ristiriitainen viestintä kertoikaan... punainen matto alle - punainen matto vetäistään alta - punainen matto alle -punainen matto vetäistään alta... olen pettynyt teihin, av mama psykgoloogit. :) Se ei kerro ainakaan mistään halusta tuottaa teille hyvää oloa ja hyviä asioita elämäänne, jos meno on tuollaista vittuilua ja ärsyttämistä. Mutta kyllähän jotkut ottavat turpaansakin uudestaan ja uudestaan, koska kylhän se aina anteeksi pyytää joka kymmenennen kerran jälkeen, eikä vedä mustakin kuin toisen silmään vaan.

Vierailija
32/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defenssi. Vituttaa et tykkää toisesta mutta ei voi tässä tilanteessa tehdä asian eteen yhtään mitään.

Vierailija
33/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa sua jotenkin ap? Tsekkaa rajasi? Toimiiko isoveli/isosiskomaisesti?

Vierailija
34/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö moinen piikittely ole aika lapsellista ? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme