CITYSHOPPARI-KORTTI 2015. Saako jostain ilmaiseksi?
Onko kukaan törmännyt vielä johonkin lehtitarjoukseen tms., jossa saisi Cityshoppari-kortin kaupan päälle? Tai muuta väylää saada korttia ilmaiseksi/halvalla? Voisin myös ostaa, jos joku haluaisi omastaan eroon pikkukorvausta vastaan. :)
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:23"]
en ole pamilaisia. :/ olisko joku pamilainen halunnut tilata itselleen ilmaiseksi ja lähettää mulle pientä korvausta vastaan? :)
ap
[/quote]
En usko, nuo kun menevät huuto.netissä kaupaksi ihan hyvään hintaan. Mä saan Movitukselta kaksi Cityshopparia (mies antaa omansa mulle) ja myyn aina toisen tai molemmat huuto.netissä. Pari euroa vaille normaalihinta niistä on aina maksettu.
Juuri tuli mainos Tampereella tilata cityshoppari 15€ + postikulut 5 €. Oli jonkun ilmaisjakelulehden kannessa mainos. Lisäksi (yleensä helmikuussa) tulee kortti usean lehden tilaajalahjana, viime vuonna mm. Elle ja Fit. 6kk lehdet + cityshoppari 20€
Suur Tampere lehti 7.-13.1.2015:
Cityshoppari kestotilaus 14,90€ + 5€ (postikulut) voi tilata nrosta 030 603 5765 ark klo 8-16 tai lehdessä olevalla kupongilla.
OP:n Pivo-sovelluksen mukana saa ilmaiseksi myöskin vuonna 2015 cityshoppari- mobiilikortin. Sen voi ladata pelkällä puh.nrolla ja ei tarvitse olla edes OP:n asiakas!
Pivon arvosteluissa sanovat, ettei cityshopparia tule tänä vuonna mukana. Onko sen nyt joku oikeasti saanut pivon mukana?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:05"]Pivon arvosteluissa sanovat, ettei cityshopparia tule tänä vuonna mukana. Onko sen nyt joku oikeasti saanut pivon mukana?
[/quote]
Latasin äsken :D ja kyllä tulee
Hyvä ap! Nyt mäkin sain ilmasen cityshopparin ^^
Onneksi kaivoin tän keskustelun uudestaan! Ihan mahtavaa, kiitos Pivo-vinkistä, laitoin heti lataamaan!! Ja mukavaa, että moni muukin hyötyi. :)
AP
http://www.hopottajat.fi/kampanjat/
Tuonne kirjautumalla voi saada cityshopparin. Itse sain sen tuota kautta itselle viime vuona, oli kiva. :)
Mut toihan maksaa hopottajien kautta. Kyse oli ilmaisesta Cityshopparista, kai?
Latasitteko Pivon op:n sivuilta?
Saako pivon kautta myös kesäedut?
saako mistään muuta kuin mobiiliversiota kaupanpäällisinä.
Pamin jäsenet on useana vuonna saanut, en ole itse tilannut kun en asu Helsingissä tms. ei ole niin paljon käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:56"]Hyvä ap! Nyt mäkin sain ilmasen cityshopparin ^^
[/quote]
Tästä ketjusta oli kyllä hyötyä :D minäkin sain!
Ei kannata normihintaa maksaa, koska yleensä sen voi saada jonkun lehden tilaajalahjana. Viime vuonna oli Elle-lehden mukana ja tilmaiskun oli edullinen (20€). Jospa tänäkin vuonna... Muuten ei tule kyllä tilattua.
Joitakin lehtiä missä mobiilikortti tilaajalahjana http://vinkkari.com/2015/02/10/cityshoppari-tilaajalahjaksi/
en ole pamilaisia. :/ olisko joku pamilainen halunnut tilata itselleen ilmaiseksi ja lähettää mulle pientä korvausta vastaan? :)
ap