Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen annatte käyttää kynsilakkaa?

Vierailija
30.12.2014 |

Meillä 5-v täyttävä vinkuu synttärilahjaksi omaa kynsilakkaa, kahden vaiheilla suostunko vai en.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52-v, en vielä käytä

Vierailija
2/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko laittaa 1-vuotiaalle. Piti mua tyhmänä, kun mun mielestä se ei ollut ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon satunnaisesti lkkaillu kyllä 3-4 vuotiaasta lähtien lasten kynsiä omilla lakoillani. 

Vierailija
4/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri lakkaa 2,5-vuotiaan kynsiä, onneksi aika haaleilla väreillä.

Vierailija
5/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi saisi oman lakan, niin kynsiä lakattaisiin varmaan jatkuvasti eikä satunnaisesti. Ilmeisesti tuon ikäiselle sitten jo ok, jos kerran nuoremmillekin?

ap

Vierailija
6/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona kokeiltu heti, kun tyttäret ovat pyytäneet, ehkä 3-vuotiaana. Naisena olemisen kaikki ihanuudet esim. äidin korkokengillä kävely on kokeiltu, kun on ollut kiinnostusta. Harva 5-vuotias osaa itse laittaa kynsilakkaa, mutta hyvin voisin ostaa oman. Saisi itse valuta värin. Ei ole välttämättä aikuiseen makuun:)
T. Äiti 49v.

Vierailija
7/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:49"]Jos lapsi saisi oman lakan, niin kynsiä lakattaisiin varmaan jatkuvasti eikä satunnaisesti. Ilmeisesti tuon ikäiselle sitten jo ok, jos kerran nuoremmillekin?

ap
[/quote]

Uutuuden viehätys poistuu, kun saa laittaa luvalla. Kielletty kiinnostaa aina. Näillä kasvatusmetodeilla on menty.
T. Öiti 49v.

Vierailija
8/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl muistan kun itelle pienenä äiti laittoi jotain kynsilakkaa kun halusin ja ehkä 3 vuotiaalle pikkuveljellekkin laitettiin pariin kynteen kun välttämättä niin kovasti halusi :D

Vierailija
9/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa, just lakkasin 2-vuotiaan tyttöni kynnet kun pyysi. :D Kesällä lakattiin varpaankynnet ekaa kertaa.

Vierailija
10/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:07"]

Ai kauheaa, just lakkasin 2-vuotiaan tyttöni kynnet kun pyysi. :D Kesällä lakattiin varpaankynnet ekaa kertaa.

[/quote]

Ollaan mekin tytön kynsiä silloin tällöin lakattu, mutta oma kynsilakka jatkuvaan käyttöön arvelutti. Kaipa minä sen sitten hankin. Väritoiveena oli musta...

ap

Vierailija
11/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa onko kynsilakallekin joku ikäraja?!

Vierailija
12/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun haluavat. Meillä on varmasti 15 eri väristä kynsilakkaa ja lapset lakkaavat tai pyytävät pakkaamaan muutaman kerran vuodessa, lähinnä kesällä. Sormien kynsien pakkaaminen lopetti aikoinaan 3 vuotiaan kynsien syönnin siihen paikkaan, joten olin tyytyväinen.

Vierailija
13/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:13"]

Sitten kun haluavat. Meillä on varmasti 15 eri väristä kynsilakkaa ja lapset lakkaavat tai pyytävät pakkaamaan muutaman kerran vuodessa, lähinnä kesällä. Sormien kynsien pakkaaminen lopetti aikoinaan 3 vuotiaan kynsien syönnin siihen paikkaan, joten olin tyytyväinen.

[/quote]Äh kun ei jaksa lukea kirjoittamaansa ennen lähetystä.. Eli lapset pyytävät lakkaamaan kynsiään, ei pakkaamaan vaikka tämä masiina sen sitkeästi niin aina muuttaakin. :)

Vierailija
14/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:07"]

[/quote]

Ollaan mekin tytön kynsiä silloin tällöin lakattu, mutta oma kynsilakka jatkuvaan käyttöön arvelutti. Kaipa minä sen sitten hankin. Väritoiveena oli musta...

ap

[/quote]

Äitini ei meinannut 10-vnä antaa lakata kynsiä mustalla, kaikki muut värit okei.

Vierailija
15/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kynsilakkaa lapselle! Anna lapsen olla lapsi!!

Vierailija
16/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa niin miksi ei saa.

mun tytöt on aina saaneet kaiken kunnovat halunneetuskokaa tai usko tai älä, niin ei ole karannut lapasesta. Plen tukenut lapsiani kaikkeen uuteen ja vielä on hyvin mennyt. Se mistä olen iloinen on heille kehittynyt harkintakyky asioiden tarpeellisuudesta. Meillä on toiminu→ kannustus ja kokeileminen.

Vierailija
17/17 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotiaana sain. T:12-vuotias tyttö