Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka joulun allakin jaksat haukkua lihavia

Vierailija
23.12.2014 |

Mikä sinulla on huonosti? Minä olen itse hoikka, mutta minua ei millään lailla kiinnosta mitä muut ihmiset painavat tai miltä näyttävät. Mutta minulla onkin oma elämä kunnossa, joten en koe tarvetta mollata muita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottasti lihavat kuitenkin pystyvät hillitsemään itsenä jouluna. En hauku, suosittelen vaan kohtuullista ruokailua ja pitkiä kävelylenkkejä koko joulun ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on tosiaan ihmisellä huonosti. Olet ap oikeassa. Näin joulun aikanakin joku on noin vihamielinen muita ihmisiä kohtaan. Aloitetaan täydelliseksi tuleminen niin henkisesti kuin fyysisestikin siitä henkilöstä, joka näkyy wc:n peilistä. Hyvää joulua ihan kaikille ihmiselle.

Vierailija
4/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:07"]No toivottasti lihavat kuitenkin pystyvät hillitsemään itsenä jouluna. En hauku, suosittelen vaan kohtuullista ruokailua ja pitkiä kävelylenkkejä koko joulun ajan.
[/quote]

Voi Luoja. Miksi minua ei voi vähempää kiinnostaa muiden joulut? Oli sitten lihava tai laiha, söi liikaa tai ei. Ihan oileesti. Terveisin laiha sohvaperuna joka syö kuin sika

Vierailija
5/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella lihava,mutta jouluna laihdun,koska en pidä jouluruuista,kalalle olen allerginen ja suklaa närästää

Vierailija
6/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun tajuntaan ei mene miksi joku päästää itsensä ylipainoiseksi. Sairaudet sitten erikseen.

Vierailija
7/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:07"]

No toivottasti lihavat kuitenkin pystyvät hillitsemään itsenä jouluna. En hauku, suosittelen vaan kohtuullista ruokailua ja pitkiä kävelylenkkejä koko joulun ajan.

[/quote]

Ihan vilpitön toive ja varmasti olet kaupan päälle huolissasi vähintäänkin kansanterveydestä, jos et muusta. Tai sitten olet vain rehellisesti ylemmyydentuntoinen. 

Vierailija
8/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:14"]Koska mun tajuntaan ei mene miksi joku päästää itsensä ylipainoiseksi. Sairaudet sitten erikseen.
[/quote]

Meneekö sun tajuntaan se, että vähän rauhoittuisit tämän asian kanssa.

Vierailija
9/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:14"]Koska mun tajuntaan ei mene miksi joku päästää itsensä ylipainoiseksi. Sairaudet sitten erikseen.
[/quote]

Mitä jos on aina ollut lihava, eikä siis ole "päästänyt itseään ylipainoiseksi"?

Vierailija
10/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:07"]No toivottasti lihavat kuitenkin pystyvät hillitsemään itsenä jouluna. En hauku, suosittelen vaan kohtuullista ruokailua ja pitkiä kävelylenkkejä koko joulun ajan.
[/quote]
No ei ne laiheliineillekaan pahaa tee, eikös vaan..

Vierailija
11/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta ei sun tarvi niitä kiloja kantaa. Sairauksista sen verran, että ahmimishäiriö on yleinen sairaus lihavilla. Ja edelleen, miten lihavat haittaavat SINUN elämääsi? Äläkä vetoa yleiseen rahanmenoon yhteiskunnassa, koska rahaa menee myös alkoholisteihin, tupakoitsijoihin tai jopa hoikka ja terve voi sairastella paljon.

terv. Hoikka ja onnellinen

Vierailija
12/12 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä lihava joulun aikana syö, ei kyllä kokonausuuteen vaikuta mitenkään. Arki on arkea, juhla on juhlaa.

Terveisin lihava, joka on vuoden aikana laihtunut 22 kiloa ja joka aikoo jouluna herkutella hyvällä omalla tunnolla.