Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon raskaana!!! :)

Vierailija
30.12.2014 |

Muutama tunti sitten tein plussa testin :) uuden vuoden kuoharit ja siiderit jää nyt juomatta, mutta ei kyllä haittaa yhtään, oon niin onnellinen!!! Pitkä yritys takana...pakko oli tänne avautua kun ei miehen kanssa vielä hirveästi tutuille ja sukulaisille haluta kertoa, mutta haluan jotain kautta hehkuttaa tätä!! :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :) nyt nautit ja teet kaikkea ihanaa, mitä ei sitten enää voi tehdä pitkään aikaan, kun lapsi syntyy. käytte ulkona syömässä, leffassa ja NUKU PITKÄÄN ILMAN HUONOA OMAATUNTOA AINA KUN MAHDOLLISTA. itse kun ootin esikoista, niin aina viimeistään kymmeneltä piti nousta ku huono omatunto kolkutteli, että täällä mä vaan makaan ku kunnon ihmiset on töissä.. vittu mikä ääliö olin :D (ja kymmenenkin siis saattaa jonkun korvaan kuulostaa siltä, että on jo nukkunut ihan ylipitkään, mutta silloin loppuraskauden aikana ne yöunet muutenki ihan perseestä)

Vierailija
22/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:29"]Älä tee alatiesynnytystä, löystyy pillu.
[/quote]

Se on kyllä se 9kk mikä sitä alapäätä löystää. Hormonaaliset muutokset löystävät lantiota, jotta vauva aikanaan mahtuu ulos. Ei se kymmenen minuuttia mitä se tulee läpi sieltä vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:06"]

Onnea! :) Kuinka pitkä yritys teillä oli takana?

[/quote]

N.vuosi, ja yks km...ap

Vierailija
24/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, et oot sen äiti?

Vierailija
25/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:06"]

Sytytä raskauden kunniaksi rööki.

[/quote]

En oo koskaan polttanut,  nii en taida nytkään alottaa...ap

Vierailija
26/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:28"]

Onnea ap :)

Millaisia raskausoireita sulla on ollut tahan mennessa vai osasitko aavistaa ollenkaan?

Itella on menkat 3 paivaa myohassa, tassa kierrossa unohtui ehkaisy yhden ainoan kerran, mutta se tapahtui jo oviksen jalkeen (ainakin uskon nain) mut menkkoja ei viel kuulu...mut huomenna teen testin jos ei menkat ala...kokoajan sellanen olo et alkais...

[/quote]

Pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta, rinnat kipeät ja tietenki menkat jäi pois :)

Vierailija
27/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:46"]

Onnea, samaa toivotaan täällä. Vielä negaa mut toiveet korkealla! Onnea kovasti!!!

[/quote

Voi että, toivottavasti teilläkin pian tärppää! Ap]

Vierailija
28/28 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:47"]

Onneksi olkoon! Itse odotan samaa tapahtuvaksi, yksi km ja pitkä yritys takana. Lohduttavaa kuulla että muillakin tärppää odotuksen jälkeen :) Ihanaa uutta vuotta teille! :)

[/quote]

Toivon sydämestäni että teilläkin pian tärppää! :) ja hyvää uutta vuotta sinnekin!:)ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme