Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TÄÄÄÄH??? Aloittamani Jumala-keskustelu poistettiin.

Vierailija
30.12.2014 |

Kerrankin tuntui olenvan hyvää ja hedelmällistä keskustelua ja pohdintaa. Miksi ihmeessä se poistettiin??? Kokiko joku sen loukkaavana ja ilmiantoi sen? Saanko selityksen? Minä, siis sen aloituksen ap, en ainakaan loukannut yhtään ketään. =(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode on uskis

Vierailija
2/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:11"]

Mode on uskis

[/quote]Ei ole selitys, sillä moni keskusteluun osallistunutkin oli uskovainen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin samaa keskustelua, siinä oli oikeasti hyvää keskustelua. Olisi kiva tietää millä tavoin se oli sopimaton tai loukkaava - tietäisi sitten varoa jatkossa. Minusta kyseisessä ketjussa keskusteltiin ihan kunnioittavaan sävyyn puolin ja toisin ja annettiin tilaa erilaisille näkemyksille.

Vierailija
4/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sekopäistä moderointia. Toivottavasti kyseinen moderaattori palaa ikuisesti sokeana helvetin liekeissä kärsimässä. Menen nyt rukoilemaan sen puolesta->

Ja siirryn kaksplus ja muille foorumeille pilkkaamaan uskontoja. Liity toki mukaan. Tämä palsta on jo käännytetty.

Vierailija
5/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin myös samaa, olin juuri sinulle ap kirjoittamassa vastausta, se katosi bittiavaruuteen. t. Uskovainen, joka ei ainakaan loukkaantunut keskustelusta

Vierailija
6/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen samaa, oli pitkästä aikaa mielenkiintoinen keskustelu. jännä ratkaisu modelta. ehkä meidän pitäisi puhua jonkun julkkiksen seksielämästä tai vatsamakkaroista, niin sovittais paremmin palstan linjaan.

Vierailija
7/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:14"]

Ihmettelin myös samaa, olin juuri sinulle ap kirjoittamassa vastausta, se katosi bittiavaruuteen. t. Uskovainen, joka ei ainakaan loukkaantunut keskustelusta

[/quote]Olisin kyllä mielelläni sen vastauksen lukenut. =) ap

Vierailija
8/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun poistaminen osoittaa, että Jumala on edelleenkin tabu.

Vierailija
9/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh! Valitus?

Vierailija
10/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosi kristittynä ilmiannoin ketjun koska 1.sääntö: Älä lausuun turhaan SINUN HERRASI JU****SI nimeä.

PELASTIN TEIDÄT IKUISELTA HELVETIN TULELTA! KIITTÄKÄÄ MINUA!

Vierailija
11/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa hiekkapillut moderoijat  pitkä paska.

Meitä ette vaienna, ehei! :)

Vierailija
12/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sekopäistä moderointia. Toivottavasti kyseinen moderaattori palaa ikuisesti sokeana helvetin liekeissä kärsimässä. Menen nyt rukoilemaan sen puolesta->

Ja siirryn kaksplus ja muille foorumeille pilkkaamaan uskontoja. Liity toki mukaan. Tämä palsta on jo käännytetty.

[/quote]

Jaah, ehtikö siihen väliin jo joku torpedoimaan hyvin alkaneen keskustelun. Blääh. Vaikket uskontoja ja arvostaisikaan, ois ihan jees jos antaisit muiden pohtia näitä juttuja ihan asiallisesti ja analyyttisestikin. Jotkut ateistit ihan mielellään kuulevat uskovienkin näkemyksiä vaikkeivät samaa mieltä asioista olisikaan. Jos pilkkaat ja loukkaat, keskustelut menevät poistoon, oli aihe mikä hyvänsä.

Vierailija
13/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:19"]Minä tosi kristittynä ilmiannoin ketjun koska 1.sääntö: Älä lausuun turhaan SINUN HERRASI JU****SI nimeä.

[/quote]

Painu....

Vierailija
14/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:15"]

ihmettelen samaa, oli pitkästä aikaa mielenkiintoinen keskustelu. jännä ratkaisu modelta. ehkä meidän pitäisi puhua jonkun julkkiksen seksielämästä tai vatsamakkaroista, niin sovittais paremmin palstan linjaan.

[/quote]

Alapään karvoitukset, kysy 100kysymystä idiootilta, mä vastaan ja tamponikorut, siinä pari takuuvarmaa, joita ei poisteta.

Vierailija
15/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:19"]

Minä tosi kristittynä ilmiannoin ketjun koska 1.sääntö: Älä lausuun turhaan SINUN HERRASI JU****SI nimeä.

[/quote]Höpö höpö. Jumala lausutaan kuule ihan kirkonmenoissakin. Niin ja se nimi jota ei muka saisi nlausua on kai Jahve, mutta kun ei kyseiseen opinkappaleeseen usko, niin saa toki senkin sanoa ääneen.

Vierailija
16/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen avaus oli? Olen ilmoittanut tänään yhden kommentoijan asiattomaksi, joka esitti täysin epäasiallisen ja rienaavan kommentin. Ehkä saman kirjoittajan tekemiä avauksia poistuu?

Vierailija
17/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:17"]

[/quote]Olisin kyllä mielelläni sen vastauksen lukenut. =) ap

[/quote]

Vastailin siis ihan lyhyesti siihen, mitä kirjoitit maailmankaikkeuden ihmeellisyydestä. Ja lopuksi kysyit, mihin Jumalaa tarvitaan (kun maailmankaikkeus on jo itsessään niin ihmeellinen).<- korjaa, jos käsitin ihan väärin pointtisi!

Vastaukseni meni jotenkin näin: Minäkin koen maailmankaikkeuden käsittämättömän ihmeellisenä ja valtavana. Ehkä uskovan ja ei-uskovan ero onkin siinä, että uskovat tosiaan tarvitsevat Jumalaa. Minä ainakin tarvitsen, jokapäiväisessä elämässä ja ikuisessa ajattomuudessa. En usko, että kukaan voi mitenkään vakuuttaa sinut Jumalan olemassaolosta tai uskomisen järkevyydestä. Kyse on kuitenkin henkilökohtaisesta maailmankatsomuksesta, sitä joko uskoo tai sitten ei.

Vierailija
18/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti ole kirjoittanut mitään rienaavaa, ellei tieteellistä maailmankuvaa ja ateismia itsessään koe rienaavana? Avauksessa ihmettelin miten ihmiset voivat uskoa korkeampaan voimaan, koska en itse sitä koe tai käsitä. Ja ihmiset antoivat selityksiä. Joku siellä välissä saattoi sanoa jotain pikkuisen kärkkäämmin, mutta kaikenkaikkiaan keskustelussa oli harvinaislaatuinen molemminpuolinen kunnioitus ja oikea halu ymmärtää ns. vastapuolta. Oikeasti ihan harmittaa, selitykset olivat pohtivia ja jopa kauniita. Molemmin puolin. Höh. ap

Vierailija
19/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: olipa kauniisti vastattu. Ja tajusin pointin. Kiitos. ap

Vierailija
20/20 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksutelu on näköjään palautettu. Kiitos mode!