Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin tuota varhaisultrajuttua.

Vierailija
30.12.2014 |

Minulla on viisi tervettä lasta vaikka en ole tehnyt edes yhtään raskaustestiä elämäni aikana. Kyllä sen raskauden huomaa kun kuukautiset jäävät pois ja turha ultraaminen ei estä keskenmenoja ja vammoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei estä, ei. Mutta onhan se nyt kiva tietää heti alussa, jos raskaus ei ole jatkunut, kuin viikolla 12, jolloin on jo ehtinyt orientoitua siihen että lapsi on tulossa ja ehkä kertonutkin jollekulle. Abortti on myös paljon helpompi tehdä kun sikiö on ihan pienen pieni, jos huomataan että lapselle ei esimerkiksi ole kehittymässä aivoja, tai lapsella on joku muu isompi häikkä.

Vierailija
2/3 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaikissa neljässä raskaudessani varhaisultrassa, ihan vaan sen takia, että olen halunnut tietää onko tuulimuna tms. Kaikissa varhaisultrissa löytynyt viikkoja vastaava sikiö ja sydän on lyönyt. Mutta eipä se mitään takaa, silti yhdessä niskaturvotusultrassa kävikin ilmi, ettei sikiön sydän enää lyö ja kehitys oli mittojen mukaan päättynyt alle viikko varhaisultran jälkeen. Kohtu ja lapsiveden määrä oli silti kasvanut ja samoin mun kaikki raskausoireet oksenteluineen oli valtaisat.Ei vaan pieni sydän siellä enää lyönyt :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut taas passitettiin varhaisultraa, koska mulla ei minipillereiden vuoksi ollut ollut kuukautisia vuosikausiin, ei vaikka jätin pillerit. Siellä sit todettiin miten pitkällä raskaus on, mistäs sen muuten olisi tiennyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän