Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milllaista on ensihoitajan työ?

Vierailija
25.10.2021 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa

Vierailija
2/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa teehdä itsestäni niin someaddiktia ja kipeää ihistä että alkaisin harrastamaan jotain hakukoneen käytttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastavaa ja enimmäkseen hektistä. Osannet varmasti itsekin kuvitella, millaista on olla ambulanssihenkilökuntana. 

Vierailija
4/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää, vaativaa, arvostettua, kuluttavaa, todellista työtä jolla on tarkoitus. Tsemppiä kaikille ensihoitajille.

Vierailija
5/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastavaa ja enimmäkseen hektistä. Osannet varmasti itsekin kuvitella, millaista on olla ambulanssihenkilökuntana. 

Niin esiim kun vaiikka sosiaaalihenkilöstön käsistä karannut nuori ihminen ajaaa vaikka huumeissa/kännisssä täysillä vaikka puuhun? Taii joku itsaria yrittänyt henkilö mikä on ennaltaehkäisyssä epäonnistunut.

Vierailija
6/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksa teehdä itsestäni niin someaddiktia ja kipeää ihistä että alkaisin harrastamaan jotain hakukoneen käytttöä.

Mutta kuitenkin kirjoittelet tällä palsalla, joka on sosiaalinen media. Toisin kuin google. :D

Vierailija
7/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin kirjoittelet tällä palsalla, joka on sosiaalinen media. Toisin kuin google. :D

Inhimilllisiä ihmisiä kirjoittelemassa tänne. EI mikään tietosanakirja.

Vierailija
8/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttta toki inhimillisyydessäkin minua pelottaa avata ketjuja kun näin pienessä maassa on niin paljon erilaisia ongelmia ja haluaiisin osata vastata niihin, enkä vajota syväään masennukseen itsekin vaan löytää jotain rakentavaa ja pelastaa ihmisiä.

Vierailija
9/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon se on mummojen kuskaamista ja heidän sohvalla istumista, ei suinkaan suuronnettomuuksista toiseen pörräämistä.

Ei etenemismahdollisuuksia ja palkkakaan ei nouse kuin inflaation verran, jos edes sitäkään.

Trendiala, jossa todellisuus ei vastaa kuvitelmia.

Vierailija
10/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttta toki inhimillisyydessäkin minua pelottaa avata ketjuja kun näin pienessä maassa on niin paljon erilaisia ongelmia ja haluaiisin osata vastata niihin, enkä vajota syväään masennukseen itsekin vaan löytää jotain rakentavaa ja pelastaa ihmisiä.

Taii olen masennuksessa varmasti itsekiin mutta tavallaan vajota aiina vain syvemmällle.

Vierailija
11/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.supla.fi/podcast/ensihoidon-ja-pelastustyoncast

Tässä kuunneltavaa alan ammattilaisten kertomana. 

Vierailija
12/12 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taii olen masennuksessa varmasti itsekiin mutta tavallaan vajota aiina vain syvemmällle.

Etttä aina vähintään joku olisi olemasssa hieman vahvempana päivänä joka ottaisi kädestä kiinni ja auuttaisi heikompaa kun on sinäpäivänä hieman edes vahvempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi