Milllaista on ensihoitajan työ?
Kommentit (12)
En mä jaksa teehdä itsestäni niin someaddiktia ja kipeää ihistä että alkaisin harrastamaan jotain hakukoneen käytttöä.
Haastavaa ja enimmäkseen hektistä. Osannet varmasti itsekin kuvitella, millaista on olla ambulanssihenkilökuntana.
Tärkeää, vaativaa, arvostettua, kuluttavaa, todellista työtä jolla on tarkoitus. Tsemppiä kaikille ensihoitajille.
Vierailija kirjoitti:
Haastavaa ja enimmäkseen hektistä. Osannet varmasti itsekin kuvitella, millaista on olla ambulanssihenkilökuntana.
Niin esiim kun vaiikka sosiaaalihenkilöstön käsistä karannut nuori ihminen ajaaa vaikka huumeissa/kännisssä täysillä vaikka puuhun? Taii joku itsaria yrittänyt henkilö mikä on ennaltaehkäisyssä epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
En mä jaksa teehdä itsestäni niin someaddiktia ja kipeää ihistä että alkaisin harrastamaan jotain hakukoneen käytttöä.
Mutta kuitenkin kirjoittelet tällä palsalla, joka on sosiaalinen media. Toisin kuin google. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuitenkin kirjoittelet tällä palsalla, joka on sosiaalinen media. Toisin kuin google. :D
Inhimilllisiä ihmisiä kirjoittelemassa tänne. EI mikään tietosanakirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttta toki inhimillisyydessäkin minua pelottaa avata ketjuja kun näin pienessä maassa on niin paljon erilaisia ongelmia ja haluaiisin osata vastata niihin, enkä vajota syväään masennukseen itsekin vaan löytää jotain rakentavaa ja pelastaa ihmisiä.
Aika paljon se on mummojen kuskaamista ja heidän sohvalla istumista, ei suinkaan suuronnettomuuksista toiseen pörräämistä.
Ei etenemismahdollisuuksia ja palkkakaan ei nouse kuin inflaation verran, jos edes sitäkään.
Trendiala, jossa todellisuus ei vastaa kuvitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttta toki inhimillisyydessäkin minua pelottaa avata ketjuja kun näin pienessä maassa on niin paljon erilaisia ongelmia ja haluaiisin osata vastata niihin, enkä vajota syväään masennukseen itsekin vaan löytää jotain rakentavaa ja pelastaa ihmisiä.
Taii olen masennuksessa varmasti itsekiin mutta tavallaan vajota aiina vain syvemmällle.
https://www.supla.fi/podcast/ensihoidon-ja-pelastustyoncast
Tässä kuunneltavaa alan ammattilaisten kertomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taii olen masennuksessa varmasti itsekiin mutta tavallaan vajota aiina vain syvemmällle.
Etttä aina vähintään joku olisi olemasssa hieman vahvempana päivänä joka ottaisi kädestä kiinni ja auuttaisi heikompaa kun on sinäpäivänä hieman edes vahvempi.
Googlaa