Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti näin paljon karsia ruokaa jotta onnistuin laihtumisessa.

Vierailija
25.10.2021 |

Ensinnäkin lopetin kalorilaskennan koska aloin pelamaan sen kanssa. Jos täyteen piti saada esim 1800kcal, niin söin kunnes tuli täyteen vaikka ei ollut nälkä.
Tämä ylläpiti minussa napostelun enkä ole onnistunut laihtumisessa.

Aloin syödä vain jos on nälkä ja pieniä annoksia. Kalorimäärä on ollut kokoajan alle 1300- 1500kcal vaikka elän ihan suht aktiivisesti.

Nyt alkoi vasta tapahtumaan. Ravintoneuvoja sanoi että 170cm/81kg tyyppi laihtuu ihan 2000 kcal päivässä.
No minä kyllä olen sillä pysynyt ihan lihoissa.

Näin pienillä kaloreilla sain nyt tasan 10 viikossa 6 kiloa pois. Olen syönyt ihan mitä huvittaa.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 170cm 73kg ja pyrin syömään 1800 kcal päivässä, mutta lähes joka päivä jää 200-500 kcal vajaaksi. En ole 2kk aikana laihtunut yhtään koska treenaan aktiivisesti. Lihakset tarvii energiaa eikä kitudieetti sovi treenin kanssa yhteen.

Tavoite ei ole tiputtaa painoa vaan kiinteytyä. Mitäpä sillä on väliä, vaikka puntarissa olisi 85kg jos se on lihasta eikä sisäelinrasvaa.

Vierailija
22/23 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ikää on liki 50 niin tuo 2000 kilokaloria / päivä on ihan liian paljon, vaikka liikkuu ns. normaalisti (3x45 min / viikko reippaasti + arkiliikunta). Itsellä kalorit noin 800 / päivä ja lisänä Mysimba…. NYT tulee tulosta. Noin kilo / viikko painoa alaspäin

Ei hyvänen aika kilo/viikko on aivan liian nopea tahti ja sinun iässäsi lihaksista pitää pitää kiinni! Rasva ei kykene sulamaan tuota tahtia, niin sen on pakko olla osittain myös lihasta. Voi surkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla energiamäärillä minäkin laihdun. Jos alan syödä 2000kcl vrk niin sillä pysyy pulleana. Hyvä kun syöt itseäsi kuunnellen. Energiantarve vaihtelee ihmisellä monista eri syistä ja se on jokaisella yksilöllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä