Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos petit miestäsi, niin millaisen miehen kanssa petit?

Vierailija
17.07.2024 |

Oliko mies komeampi, lihaksikkaampi tai miehekkäämpi kuin omasi? Eli sellainen mies, joka saa kaikki naiset itselleen jos vain haluaisi. Mutta vain siro petite-nainen kelpaa hänelle. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin ison, lihavan, laiskan ja kaikein tavoin idioottimaisen miehen kanssa. Oma mies päinvastoin, enkä tajua miksi niin tein,

Vierailija
2/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli narkkari ja petin että sain fixin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen nuoremman pitkätukkaisen miehen kanssa. En jäänyt kiinni.

Vierailija
4/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä kysymys siis vain siroille petite - naisille? Vastaan kuitenkin, vaikka olen normaalipainoinen. Petin mukavan ja huomioivan miehen kanssa, ulkonäkö ok, samaa tasoa kuin miehelläni.

Vierailija
5/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan nuoren rentun kanssa, taisimme jopa vähän rakastua mutta mä ei voinut jatkaa koska raha ratkaisi aviomieheni eduksi. Sori siitä.

Vierailija
6/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen joka halusi seksiä mun kanssa. Ja kehui ja oli ihastunut. Myös hauska ja puhui mulle oikein mielellään. Ei mitenkään komea. Mun mies oli superkomea, mutta muuten hankala murjottaja. Möläytteli välillä hirveitä loukkauksia.

Vierailija
7/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan nuoren rentun kanssa, taisimme jopa vähän rakastua mutta mä ei voinut jatkaa koska raha ratkaisi aviomieheni eduksi. Sori siitä.

Sehän on ihan parasta kun sessiosta on video. Voi kaupata sitä miehelle ja naiselle kumpi maksaa paremmin? Sitten myy sen molemmille. Olisi sellainen karman kosto.

Vierailija
8/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samanlainen oli kuin omakin mieheni. Ihan tavallinen suomalainen mies. Naimisissa, aikuiset lapset. Oli reilu 10 vuotta vanhempi kuin oma mies, siinä varmaan suurin ero. 

Vierailija
9/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt, mutta sellaiset jotka ovat saaneet lähelle tätä ovat olleet ystävällisiä. Parisuhde henkisesti väkivaltaisen, loisivan miehen kanssa, niin tällöin ystävällinen ja antelias mies on erottunut edukseen

Vierailija
10/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjäkirurgiprinssin kanssa petin, kun oma mies oli kaljuuntuva ja pulska luuseri, joka teki kaikki päivät typeriä aloituksia vauva-palstalla.

Vierailija
11/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyempi ja pienempi penis

Vierailija
12/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on laiska, kaljaa kittaava, ei osaa keskustella, siivota tmv. Niin petin miehen kanssa joka on ahkera, saa kaikkea aikaan, ei juo koskaan, osaa keskustella jne 

Sanoi ystäväni. Todellisuudessa mies, jonka kanssa petti, oli kaikkea muuta mitä luuli. Naistenmies, joka osasi puhua. Näin ne naiset menee lankaan, eikä tajua, että kyllä se omakin mies sieltä heräisi, jos hänelle antaisi kaiken sen ihanan, mitä toiselle miehelle antaa.

Vierailija
13/13 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodittoman, työttömän, ruman, lihavan, alkoholisoituneen kaljun narsistin kanssa. Hyi helvetti. Oma mieheni pitkä, komea, rikas, täydellinen... Ehkä liiankin täydellinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi