Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro minulle millainen on tyypillinen teiniäiti?

Vierailija
06.09.2006 |

Olen itse nuorena, joskaan en teininä saanut lapseni. Olin 19v. Kiinnostaa miten meidät nuoret äidit tai teiniäidit lokeroidaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo ja polttaa raskaana. Lapsi on vahinko ja on yleensä yh. Rahat vähissä. Vähät rahat menevät baariin. Lapsi kulkee joko mummon ostamissa kalliissa vaatteissa tai sitten risoissa kirppisvaatteissa, jos teiniäiti ei saa rahaa suvulta. On sossun asiakas. Asuu pienessä asunnossa vuokralla. Ei jaksa ulkoilla lapsen kanssa. Perhe joutuu olemaan joskus ilman ruokaa rahapulan takia. Kulkee piukoissa lantiofarkuissa ja meikattuna. Usein omistaa kasan lävistyksiä. Jauhaa purkkaa tai polttaa tupakka lapsen kanssa liikkuessaan. Kiroilee paljon ja kulkee muiden teinien mukana kaupungilla juomassa.

Vierailija
2/5 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloin odottamaan lastani 16. vuotiaana. ja todellakin lopetin tupakoinnin ja juomisen siihen paikkaan, Ja myös iltaiset liikkumiset jäi vähäisiksi, eli kotosalla aloin viihtymään ja rauhoittumaan. Ja tietenkin hoidan lapseni hyvin, käyn ulkona hänen kanssaan tms.. :) mutta toki tuollaisiakin äitejä voi löytyä, uskoakseni aika harvasta.. joten en yleistäisi. ihmisiä on niin erilaisia, eikä se aika ikää katso millainen äiti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ei ollu mitään lävistysteinejä, vaan ehkä vähän yli kaksikymppisiä. Olin vähän yllättynyt kun tajusin että ne puhuu lapsistaan. Vaikuttivat enemmänkin joltain amk:n opiskelijaporukalta tms.

Bussimatka oli pitkä ja kovaääninen. Kiroiltiin aika railakkaasti. Osalla oli yllättävänkin pieniä vauvoja kotona, parin kuukauden ikäisiä. Ilmeisesti ei sitten imettetty kovin innokkaasti, koska retki kesti yli vuorokauden. Lasten tukistaminen oli hyväksyttyä ja ahkerassa käytössä, siitä virisi keskustelu.

Vierailija
4/5 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen ehkäisyn ja helpon aap:n aikakaudella teiniäiti on hyvinkin tietoinen tekemästään valinnastaan. Ajattelee perhe/lapsikeskeisesti, ehkä jopa hieman naiivilla tavalla. Asettaa lapsen oman uransa ja elintasonsa edelle. Yritystä hyväksi äidiksi on varmasti enemmän kuin meillä 30 ensareilla. Pitäähän teiniäitien lunastaa manttelinsa jollain erityisellä tavalla, kun me kanssasiskot kannustamisen sijaan usein vain arvostelemme ja painamme lokaan. HYI!

Vierailija
5/5 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinejä ovat kaikki -teen -päätteiset, thirteen, fourteen...nineteen.

Mun mielikuvissani teiniäidit ovat melko riippuvaisia vanhemmistaan, sekä taloudellisesti että henkisesti. Lapset ovat paljon hoidossa isovanhemmillaan. Osalla teiniäitien lapsista on hienot vaatteet, koska äiti haluaa näyttää, että kyllä hän iästään huolimatta osaa lasta hoitaa.

Yhden teiniäidin tiedän. Hän on ylläkuvatun kaltainen, mutta kyllä aivan kelpo äiti pojalleen. Miessuhteet ovat hänellä vaihdelleet ja menojalka vipattanut, mutta mielestäni hän on hoitanut poikaansa hyvin ja rakkaudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi