Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Liikunnan ilo" = paskapuhetta

Vierailija
30.12.2014 |

Lenkkeily on aivan sairaan tympeätä, mitään iloa en siitä ole koskaan saanut. Pakko on kuitenkin ettei paisuisi aivan muodottomaksi. Mutta mitään kivaa liikkumisessa ei ole, ajanhukkaa (pois kotitöiltä) ja siitä tulee vain entistä väsyneemmäksi. Endorfiinit my ass.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Itse olen vielä hieman ylipainoinen, joten liikkuminen on vähän turhan raskasta- eikä ole minua lahduttanut. Mutta tykkään liikkua todella paljon ja ahkeran arkiliikunnan lisäksi kuntoilen pari-kolme kertaa viikossa kunnolla.

Vierailija
42/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse hyötyliikunnasta koska muutoin juurikin tulee äkkiä se olo että jossain ympyrän kipittämisessä ei ole mitään järkeä. Mutta jos on jokatapauksessa menossa jonnekin, kantamassa jotain tms niin miksipä ei. Ja niin kauan kun on hyvää musiikkia niin kaikki tylsyydet on helpompi sietää. Myös joogasta yms voi olla apua tylsyyden käsittelyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:04"]Jaha. Itse olen vielä hieman ylipainoinen, joten liikkuminen on vähän turhan raskasta- eikä ole minua lahduttanut. Mutta tykkään liikkua todella paljon ja ahkeran arkiliikunnan lisäksi kuntoilen pari-kolme kertaa viikossa kunnolla.
[/quote]

Ruokavalio onkin sen 80% ja liikunta 20% laihduttamisessa ja ylipäätään timmin kropan ylläpidossa ;)

Vierailija
44/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää ryhmäliikunnasta. Kävelen ja hölkkään yksin ja käyn salilla.

Vierailija
46/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua edelleenkään kiinnosta sohva ja sipsipussi vaan vaikka mieluummin siivoaminen ja pyykkien silittäminen. Mikä siinä onkin kun erehdyt sanomaan, että et pidä liikkumisesta, niin ainoa vaihtoehto on olla siiderivalas? Olen normaalipainoinen, syön terveellisesti mutta VIHAAN liikuntaa vaikka teenkin sitä koska on pakko. En usko että pysyisin näissä mitoissa jos lopettaisin.

Tuntuu että nää himourheilijat ottaa sen henkilökohtaisena vittuiluna jos joku ei saa siitä urheilusta mitään. Ei. Sinä rakastat juosta/pumpata/joogata/seinäkiipeillä, se on mulle ok. Minä rakastan silittää lakanoita ja pestä lattioita, senkin pitäis olla sulle ok. Katkeruus on siitä kaukana, ellet sitten itse pode katkeruutta siitä että elät paskan keskellä kun juokset kaiken vapaa-aikasi.

Vierailija
47/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittäminen on yksi kauheimmista asioista mitä tiedän! Hölkkäämisestä nautin.

Vierailija
48/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että joillain ihmisillä ei tule liikunnan iloa. Mutta se on ainakin fakta että ne ihmiset, jotka eivät ole liikkuneet koko elämäänsä, joutuvat opettamaan aivonsa nauttimaan liikunnasta.

Itselläni meni monta vuotta ennen kuin aloin saada mitään positiivisia tuntemuksia. Täytyy toki olla aika sinnikäs tai tyhmä että näin kauan jaksaa tavoitella.

Vierailija
49/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään jalkapallosta ja luistelusta, mutten mistään mitä tehdään pakolla ja yritetään polttaa rasvaa. Naurettavaa että joku saa lenkkeilystä endorfiineja kun juoksee yksin eteenpäin ei-minkään perässä ei-minkään vuoksi ja laskee yks, kaks, yks, kaks. Niin turhaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme