Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Liikunnan ilo" = paskapuhetta

Vierailija
30.12.2014 |

Lenkkeily on aivan sairaan tympeätä, mitään iloa en siitä ole koskaan saanut. Pakko on kuitenkin ettei paisuisi aivan muodottomaksi. Mutta mitään kivaa liikkumisessa ei ole, ajanhukkaa (pois kotitöiltä) ja siitä tulee vain entistä väsyneemmäksi. Endorfiinit my ass.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja energiaa siitä ei saa. ;) SE on paskapuhetta. Nauran itsekseni kun joku kertoo lenkkeilyn tuovan energiaa ja sen jälkeen jaksaa touhuta lasten kanssa ja siivota koko talon ja tehdä itse valmistettua ruokaa. Jaksaa ehkä sen pari päivää mutta sitten on ihan sippi.

Vierailija
2/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et endorfiineja ja hyvää fiilistä juoksusta saa, et juokse tarpeeksi kovaa etkä tarpeeksi kauan. Lisää vauhtia ja matkaa niin alkaa se homma sinullekin valjeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen NIIN samaa mieltä kanssasi! Inhoan inhoan inhoan liikuntaa. Ainoastaan jooga on jotain josta saan mielihyvää. Sykettä nostava tai hien pintaan nostava on vain ikävä velvollisuus.

Vierailija
4/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitää tehdä jotain mistä ei pidä, tee kotitöitä jos pidät niistä. Siivoa ja pyykkää ponnekkaammin niin kulutat kaloreita siinä.

Vierailija
5/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydä laji josta tykkäät. Kokeile nyrkkeilyä, tanssia, bodypumppia, joogaa, tankotanssia mitä vaan mikä on oikeasti mielestäsi hauskaa. Opit varmasti siten nauttmaan liikunnasta.:)

Vierailija
6/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:35"]

Pakko on kuitenkin ettei paisuisi aivan muodottomaksi. 

[/quote]

Lenkkeily ei varmasti pidä sua hoikkana. Varsinkaan jos et edes saa endorfiineja liikkeelle, ei hölköttelysi ole tehokasta. Sen vaikutus painoon on +-0.

Vierailija
7/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:37"]Jos et endorfiineja ja hyvää fiilistä juoksusta saa, et juokse tarpeeksi kovaa etkä tarpeeksi kauan. Lisää vauhtia ja matkaa niin alkaa se homma sinullekin valjeta.
[/quote]

Mitenköhän helvetin monta tuntia tuota paskaa pitäisi vielä lisätä? Mun mielestä tunnin juoksulenkki on aivan tarpeeksi pitkä kitumisaika.

Raskas työ, pitkät päivät, pakollinen juoksulenkki ja siinä on jo ihan lopussa. Onneksi ei ole vielä lapsia :( Tee siinä sitten vielä ruokaa ja siivoa ja käy suihkussa ja mene nukkumaan jotta voisit herätä taas uuteen IHANAAN päivään.

Vierailija
8/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä taas rakastan, enkä voi elää liikkumatta joka päivä ; ) näin me ihmiset ollaan erilaisia. Mun mielestä päivän paras hetki on se kun pääsee liikkumaan!

Vierailija
9/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juoksu ei ole sun lajisi, jos et tykkää siitä? Mä tykkään ylipäänsä sellaisesta liikunnasta, jossa ei liikuta kalorien kuluttamisen ja kunnon kohottamisen takia, vaan esim. tanssimisesta, jonka on oikeasti tarkoitus näyttää kauniilta ja siinä koreografiaa miettiessä ei tule edes mieleen, että tässä mä nyt liikun ja hikoilen. :-) 

Vierailija
10/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan yli kaiken kävelemistä. En käsitä mitä ihmiset saa siitä. Juoksisin mieluummin, vaikka siitäkään ei tule erityisen hyvä olo, mutta en tule pahalle päällekkään kuten kävelystä, jos kunto ja kelit antaisivat periksi.
Onneksi löysin ihanan kuntosalin ja sieltä olen löytänyt itselle sopivia, kunnon rääkkitunteja, joiden jälkeen on oikeasti hyvä olo.

Vierailija
11/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin saan endorfiinihumalan vaan lajista, josta oikeesti tykkään. Enkä silloinkaan joka kerta :) lenkkeily on kyllä hanurista.

Vierailija
12/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En nauti yhtään mistään liikunnasta. Mä en tajuu näitä "liikuntaan jää koukkuun", "lenkkeily piristää" jne jne. Itsellä tulee pää kipeeksi liikunnasta ja lenkin jälkeen oon ihan vslmis nukkumaan. Ja se aika on pois kotitöistä.

Vierailija
13/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koe että liikunnasta saisi mitään eufoorista oloa kuten jotku mainostaa. Onhan se kiva kun kunto kohoaa, ei hengästy niin helposti ja jaksaa paremmin. Sekin on kivaa jos pystyy juoksemaan jonku lenkin nopeampaa kuin ennen, mutta se hyvä olo on vähän samanlaista kuin saisi hyvän tuloksen tikan heitossa.

Vierailija
14/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10% ihmisistä ei saakaan liikunnasta endorfiineja. Kaikki eivät yksinkertaisesti nauti liikunnasta. Olen itsekin kokeillut kymmeniä vaihtoehtoja, ja inhonnut joka ikistä. Aina vain ajattelen että loppuisi tämä kidutus.

Vierailija
15/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu on ainoa oikea liikuntamuoto. 8 tuntia kaupungilla tai ostoskeskuksessa kävelyä riittää mulle hyvin liikunnaksi. Vähän kalliiksi se kyllä saattaa tulla. Lenkkeily pimeässä ja liukkaassa kelissä sucks!

Vierailija
16/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:37"]

Jos et endorfiineja ja hyvää fiilistä juoksusta saa, et juokse tarpeeksi kovaa etkä tarpeeksi kauan. Lisää vauhtia ja matkaa niin alkaa se homma sinullekin valjeta.

[/quote]

Jaa. Kuinka kovaa ja pitkään pitää juosta? Olen juossut puolimaratonin 1:55, en tunnista endorfiineja ja minulla ei oikeastaan ole aikaa enempään harjoitteluun.

Vierailija
17/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile vaikka ryhmäliikuntaa tms muuta lajia? Kuka pakottaa lenkillä käymään? Itse inhoan lenkkeilyä mutta rakastan spinningiä, bodypumppia sekä salilla käymistä. Juuri tulin tunnin spinningistä kotiin, eikä parempaa oloa voisi olla.

Vierailija
18/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei itse liikunnasta mitään iloa saa eikä oikein ulkoilmastakaan näillä Suomen säillä. Lämpöisiä poutasäitä on siksi vähän. Siksi harrastankin liikuntaa mahdollisimman miellyttävästi kotona tai salilla.

Vierailija
19/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ainakin laiska ja olin surkea koululiikunnassa. Pari vuotta oon käynyt salilla ryhmäliikuntatunneilla ja pakko myöntää, että vaan harvat lajit innostaa. Vaikka mulla on suht huono kunto, bodycombat on rakkain laji ja kyseisellä tunnilla koen monesti endorfiinihumalan.

Vierailija
20/49 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän mielelläni liikuntaa "tekosyynä", ettei ehdi tehdä kotitöitä. Kyllä jo reilun puolen tunnin juoksulenkistä tulee tosi ihana olo. Tanssiminen on myös ihanaa. Koirien kanssa kävelykin on useimmiten mahtavaa - armottomassa räntäsateessa vain välttävän ihanaa. Reippaan hiihtolenkin jälkeen olen aina uusi ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän