Lue keskustelun säännöt.
Onko WT-avauksen tekijä tyhmempi kuin parjaamansa WT?
30.12.2014 |
Kyllä vahvasti näyttää siltä, kun lukee tätä paskaa AV:n etusivulla päivästä toiseen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyseessä on yksi nimenomainen henkilö, joka nuo aloitukset tekee. Kun hän pitää taukoa niin kukaan ei nosta wt - provoja esille eikä niihin kirjoittele. Pakkomielteet ovat siinä mielessä hankala asia että keskustelupalstan kautta ei niitä pääse korjaamaan. Henkilön pitäisi itsensä ymmärtää hakea apua ongelmaansa, mutta aika usein nämä itse ajattelevat olevansa normaaleja ja pitävät kaikkia muita hulluina.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4356171/ketju/wt_huutelijat_kannatatteko_natsismia/viesti/16#16