En ole kuin muut naiset
Käytän mustaa huulipunaa, minulla on oranssit hiukset, asun vantaalla, minulla on kultakala jonka nimi on Pete! Pete on minulle hyvin rakas💕💕💕 Minulla toisen asteen Hyyrkämäsyndrooma. Minun taloni on pinkki ja minulla on 78 viherkasvia! En juoksentele miesten perässä!! Fanitan Ed Sheerania😍😍😍😍 Ja shippaan muumipappaa ja nipsua😜😜😜 Kommentoikaa jos olette kuin minä🤗🤗🤗🤪🤪🤪
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitä shippaaminen on? Olen 29-vuotias boomeri, niin kaikki muotitrendit ei ole hallussa. En myöskään vieläkään tiedä, mitä on däbbääminen, mutta se on kuulemma jo poissa muodista.
Shippaaminen on kun haluat henkilöiden/hahmojen seurustelevan🥰🥰🥰
Penan päiväkännit ja Vauva-palstailu taas alkanut.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Hieman epäilyttävä aloitus kun mainittu tuo "taloni on pinkki" ja melkoinen yhteensattuma jos tuo olisi pinkin talon löytänyt kun sitä väriähän ei saa merkittävästi vaihtaa kuten kaikki tietää.
Itse asiassa taloni sisustus on pinkki taloni ulkopuoli ei siis ole pinkki. Minun olisi pitänyt olla tarkempi hahaha
[/quote]
entäs miten pimpuska voi?[/quote]
tuo alati juureton miesten mieli-kukka,
kaunis näöltään, upea tuoksultaan, pim-buska
Vierailija kirjoitti:
Mitä shippaaminen on? Olen 29-vuotias boomeri, niin kaikki muotitrendit ei ole hallussa. En myöskään vieläkään tiedä, mitä on däbbääminen, mutta se on kuulemma jo poissa muodista.
Sama olen aivan pihalla nuo muotisanat? Lisäksi en ymmärrä suomenkielinen sivusto käytetään muita kieltä kuin Suomi! Onko se goolia vai poolia?Aikuisena naisena minä teen mitä huvitaa,muut mitä uskaltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman epäilyttävä aloitus kun mainittu tuo "taloni on pinkki" ja melkoinen yhteensattuma jos tuo olisi pinkin talon löytänyt kun sitä väriähän ei saa merkittävästi vaihtaa kuten kaikki tietää.
on keksitty aloitus
Tai sitten sen talon sisustus on vaan pinkki
ai sitä ruvetaan vitsailemaan