Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on omituista että lihavat laihduttaa.t.ammattivalittaja

Vierailija
30.12.2014 |

Miksi ei voi hyväksyä itseä juuri sellaisena ja sen kokoisena kuin on?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava ja haluaisin laihtua. Syyt: pelko kakkostyypin diabeteksestä, se että kaikki vaatteet näyttää karmeilta minun päälläni kun kropanmuoto on pötkylämäinen, naamakin näyttää surulliselta kun poskiin on tullut läskiä ja se läski roikkuu leukaperiin, sekä yleinen liikkumisen raskaus. 

Vierailija
2/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:16"]

Minä olen lihava ja haluaisin laihtua. Syyt: pelko kakkostyypin diabeteksestä, se että kaikki vaatteet näyttää karmeilta minun päälläni kun kropanmuoto on pötkylämäinen, naamakin näyttää surulliselta kun poskiin on tullut läskiä ja se läski roikkuu leukaperiin, sekä yleinen liikkumisen raskaus. 

[/quote]

Minä olen 50kg ylipainoinen enkä halua laihaksi. Nuorena olin hyvin hoikka. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kymmenisen kiloa ylipainoinen enkä juuri nyt laihduta. Ehkä keväämmällä jos viitsin. Olen tyytyväinen näinkin.

Vierailija
4/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisiko siinä olla tervelliset syyt takana?

Vierailija
5/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:17"]

[/quote]

[/quote]

Se on hienoa että voit olla itsesi kanssa sinut. Toisaalta toivon että itsekin voisin, koska olen yrittänyt laihdutella jo 10 vuotta, mutta loppujen lopuksi olen aina vaan yhtä läski, koska päädyn jojottelemaan. Jos kerran laihdutus ei oikeasti edes laihduta, niin viisaampaahan tässä vaiheessa olisi hyväksyä että ok, minä vaan olen läski ja hyväksyn itseni.

Silti vieläkin elää toivo, että jos nyt tällä kertaa onnistuisin pudottamaan painoa pysyvästi. En vaan jotenkin pysty hyväksymään varsinkaan peilikuvaani, varsinkin kun olen työpaikalla jossa yleensä muut naiset on hoikkia ja erittäin hyvin pukeutuneita. Kadehdittaa katsoa tyköistuvissa jakkupuvuissa olevia kollegoita, kun itse täytyy pukeutua trikootunikoihin ja muihin kaapuihin, joilla peittää läskejä. Mutta ei minulla mitään sitä vastaan ole jos joku muu ylipainoinen pystyy hyväksymään itsensä sellaisenaan, ei todellakaan. 

Vierailija
6/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menossa massakausi. Laihdutan vasta huhti-toukokuussa. Treenaan lihaksia ja kesällä paljastan työni tulokset. 

Vierailija
7/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi lääkärin käskystä. Minulla on kakkostyypin diabetes, verenpainetauti ja sydämen vajaatoiminta; kaikki ne oireilevat lihavana paljon pahemmin kuin hoikkana. Joku voi olla jopa niin fiksu että laihduttaa ennen kuin tuollaisia sairauksia tulee.

Vierailija
8/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:21"]

Esimerkiksi lääkärin käskystä. Minulla on kakkostyypin diabetes, verenpainetauti ja sydämen vajaatoiminta; kaikki ne oireilevat lihavana paljon pahemmin kuin hoikkana. Joku voi olla jopa niin fiksu että laihduttaa ennen kuin tuollaisia sairauksia tulee.

[/quote]

Eikös ammattivalittajallakin ollut näitä sairauksia?

Vierailija
9/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote]

On mulla sairauksia, samat sairaudet mulla oli jo nuorena ja hoikkana mutta diabetestä mulla ei ole,ei verenpainetautia eikä sydämen vajaatoimintaa. ap

Vierailija
10/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä sika olet. Eikö edes hävetä? Sisäelimesi ovat vankina ja kidutettavana läskissä kehossasi. En hyväksy läskejä "omassa koossaan", koska se ei ole kenenkään luontainen koko.

Vierailija
11/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:49"]

Hyi mikä sika olet. Eikö edes hävetä? Sisäelimesi ovat vankina ja kidutettavana läskissä kehossasi. En hyväksy läskejä "omassa koossaan", koska se ei ole kenenkään luontainen koko.

[/quote]

Ei hävetä, ei sitten yhtään. ap

Vierailija
12/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:50"]

[/quote]

[/quote]

Heikkolahjaiset harvemmin ymmärtävät hävetä.

Vierailija
13/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:50"]

[/quote]

[/quote]

Heikkolahjaiset harvemmin ymmärtävät hävetä.

[/quote]

Kyllä mä ymmärtäisin hävetä jos siihen olisi jotain syytä mutta kun ei vaan ole. Mistä sinun vihasi lihavia ihmisiä kohtaa kumpuaa? kannattaisko sun mennä sitä johonkin käsittelemään?ap

Vierailija
14/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa läskejä. Minä vain halveksin heitä. Kamalia sikoja, jotka vielä vaativat usein kaikkia muita sopeutumaan heidän läskeyteensä.

Vierailija
15/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:08"]

En vihaa läskejä. Minä vain halveksin heitä. Kamalia sikoja, jotka vielä vaativat usein kaikkia muita sopeutumaan heidän läskeyteensä.

[/quote]

Tervetuloa sanomaan tuo päin naamaa. ap

Vierailija
16/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:08"]

[/quote]

Tervetuloa sanomaan tuo päin naamaa. ap

[/quote]

Mikä jottei, jos joskus tavataan.

Vierailija
17/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:17"]

[/quote]

[/quote]

Sinä olet myös erittäin sairas. Myös fyysisesti. Sairautesi todennäköisesti helpottaisivat jos laihtuisit edes 20 kiloa.

Vierailija
18/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vielä oudompaa, että normaalipainoiset tai hoikat laihduttaa.

Vierailija
19/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote]

Ei kai trollilla ole sairauksia? Itsehän am.val.on useaan otteeseen kertonut olevansa trolli. Naimaton lapseton nainen . Trollailuintoaan en tosin tajua laisinkaan

Vierailija
20/27 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sanot siitä, että olin koko lapsuuteni ja nuoruuteni ylipainoinen ja kertarysäyksellä 28-vuotiaana laihdutin itseni 50-kiloiseksi ja siinä painossa olen pysynyt. Olin ennen läsö, nyt olen hoikka. Kuten sinä olit ennen hoikka ja nyt läski.

Miksi läskien pitäisi pysyä läskinä kokematta koskaan millaista on olla hoikka? Miksi hoikat sitten saavat läskistyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi