Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-palstan Hulk täällä kyselee

Vierailija
03.12.2014 |

Tuli tuosta yhdestä toisessa ketjussa olleesta yleistyksestä mieleen kysyä, että mistä on teille naisille on iskostunut päähän se, että mitä lihaksikkaampi, niin sitä tyhmempi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan on saanut kokea...Aivot ei mahdu samaan vartaloon lihasten kanssa.

Vierailija
2/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ketjusta? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko todistamaan asiaa ihan käytännössä?

Vierailija
4/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se että lihaksikas on yleensä älykkäin, koska kykenee poistamaan päiviltä alueen älykkäimmät, kunnes itse on älykkäin elävä olento.

Voidaan todeta älykkyyden olevan voimaa.

Vierailija
5/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää hulk siitä lidli-ketjusta?Se kaljupää?

Vierailija
6/27 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 00:29"]

Kylläpäs oikein äly loistaa tässä ketjussa. Ainakin minun käsitykseni "hulkeista" vain vahvistuivat, ei mitään älyn jättiläisiä ja luulot itsestä hipoo pilviä.

[/quote]

Ihan samaa voin sanoa teistä av-mammoista. Ensin haukutaan tyhmäksi ja sitten, kun kysyn mitä itse osaatte, niin yksi kehuu suihinottotaitoa ja toinen sitä, että osaa käyttää laitteita, jotka joku tyhmä on sille valmistanut. Mitään logiikkaa tuossa ei ole ja ymmärtäisin, jos mua haukuttaisiin ärsyttäväksi tai muuten vaan epämiellyttäväksi. Kaikkein typerintä on se, että jos haukutaan tyhmäksi ja sen kumoamiseksi todistaa osaamisellaan, ettei voi olla kovin suuri pässinpää, niin sitten aletaan vittuilla sillä, että "kehuu" täällä itseään...

Luulen, että se on kateus, joka saa teidät moodiin, jossa hyvännäköinen nainen on bimbo ja mies, jota ette saa on tyhmä. Tyytykää siis siellä kotona siihen esiliina päällä keittiössä hääräävään Jani-Petteriinne ja onnitelkaa itseänne siitä, että otitte aviomieheksenne "järkevän" vaihtoehdon intohimon sijaan.

Mutta nyt Hulk jälleen lopettaa ja painaa pään tyynyyn. Takana on raskas päivä, pelkästään treeniä takana 3.5 tuntia ja huomenna vien rakkaani vieraalle paikkakunnalle syömään, elokuviin ja illalla painimme hotellilla aamuviiteen. Toivottavasti Jani-Petterinne paistaa teille edes lettuja.

Vierailija
7/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietysti välttämättä korreloi, mutta eipä yritysjohtajat ja tiedemiehet koskaan mitään bodareita ole. Tai vastaavasti bodarit yritysjohtajia ja tiedemiehiä. 

Mutta on niitä toki poikkeuksia. Kuten Arnold; menestynty kaikessa mihin on ryhtynyt. Tuoreempi - joskin toki vaatimattomampi - esimerkki on Jay Cutler. Varakas mies ja osannut sijoittaa rahansa oikein, josta syystä nauttii hyvästä elintasosta vielä kilpauran jälkeenkin. 

http://cs619317.vk.me/v619317016/f4cb/XJr0oZnjtug.jpg

Vierailija
8/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:18"]

Sen vaan on saanut kokea...Aivot ei mahdu samaan vartaloon lihasten kanssa.

[/quote]

Entä minä!? Vaikutanko sun mielestäsi tyhmältä ja mikäli vastaat kyllä, niin aletaanko listaamaan asioita, joita meistä kumpikin osaa tehdä? Annan vaikka tasoitusta sen verran, että koplaan kaikkien yleisempien ohjelmointikielien koodaamistaidon yhteen nippuun. Jokuhan saa pelkästään yhden hallitsemista elantonsa.

Ja nyt olisi sitten sun vuoro. Kerro jotain, jota osaat erityisen hyvin, niin testaan sua vähän.

Vierailija
9/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan hyvin suihin ja tykkään jopa siitä. Sun vuoro?

Vierailija
10/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:18"]Sen vaan on saanut kokea...Aivot ei mahdu samaan vartaloon lihasten kanssa.
[/quote] Aivot ovat päässä, eivät vartalossa.

Vierailija
11/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:24"]

Onks tää hulk siitä lidli-ketjusta?Se kaljupää?

[/quote]

Onko sillä väliä missä ketjussa lihaksikasta väitetään tyhmäksi!? Eikö meidän, tai paremminkin teidän, pitäisi nyt kertoa mistä tuo tulee teidän sievään kalloonne, kun sitähän tässä kysyin? ;)

Vierailija
12/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin olevani se Hulk :D mä toisaalta ymmärrän tämmöset ennakkoluulot, vaikka inhoan niiden kohteeksi joutumista. Mutta sen verran paljon tässä kahden eri urheilulajin treenihistorian aikana olen tavannut urheilevaa porukkaa, että pakko se on itsekin myöntää - moni muskelijätkä ja fitnesspimu on niin keskittynyt ulkonäköönsä, että antaa itsestään hirveän pinnallisen ja sen takia myös tyhmän vaikutelman. En tiedä pidetäänkö mua tyhjäpäänä lihasten takia, mutta eipä mua ole muiden mielipiteet aikoihin liikuttaneet.

Vierailija
13/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä: Käytän sujuvastii 5 eri kieltä, suorittanut hoitoalalla 4 tutkintoa, huolehdin teho-osastolla mahdollisesti myös sinun henkiinjäämisesräsi, iästäni huolimatta (28) omistan osakkeita, jotka eivät ole tulleet perintönä kultalusikalla vaan kovalla työllä. Siinä nyt alkuun, sinä?

Vierailija
14/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:27"]

[/quote]

Rakennan hetkessä lypsykoneen, joka tekee sut työttömäksi. Sun vuoro.

Vierailija
15/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:27"]

[/quote]

Masentavaa, mutta tuo riittää naiselle :/

Vierailija
16/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kuka tahansa voi bodata itselleen muskelit. Se on kuitenkin suht aikaa vievää touhua ja aina pois jostain muusta. Joku taas kehittää itseään jollain toisella tavalla sen ajan ja omaa varmasti siinä mielessä edun bodariin nähden.

Ei ne lihakset älykkyydestä tai sen puutteesta kerro. Mutta ehkä bodareiksi ajautuu enemmän tyhmempiä, jos rahkeet ei riitä kehittymään muulla tavalla :)

Vierailija
17/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsykone.. Se tunne kuitenkin puuttuu? Vai pystytkö kehittämään myös aidot, lämpöiset huulet ja säätämään koneen kiihkeystilaa?

Vierailija
18/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi että.suihinotosta tykkäävä on nainen?

Vierailija
19/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä sä hulkki olet äärimmäisen hyvä?

Vierailija
20/27 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:35"]

No tässä: Käytän sujuvastii 5 eri kieltä, suorittanut hoitoalalla 4 tutkintoa, huolehdin teho-osastolla mahdollisesti myös sinun henkiinjäämisesräsi, iästäni huolimatta (28) omistan osakkeita, jotka eivät ole tulleet perintönä kultalusikalla vaan kovalla työllä. Siinä nyt alkuun, sinä?

[/quote]

Mun viimeksi suunnittelemaani laitetta on myyty noin 5 miljardin euron arvosta. Siis pelkästään viimeksi suunnittelemaani. En myöskään osta osakkeita, sehän on sama kuin sijoittaisi naapurin bisnekseen!? Tarkoitan, että pätevä sijoittaa omiin juttuihin ja mun "autotallista" löytyy tätä nykyä hienommat laitteet kuin sun teho-osastolta.

Tiedätkö muuten mikä on geeliajolaite ja mikä perustavanlaatuinen ongelma siihen liittyy? Tai kerro edes miten se toimii, niin jatketaan siitä sitten tarvittaessa, vaikka geenimanipulaatioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi