Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten väsymys pois ilman nukkumista?

Vierailija
25.10.2021 |

Olen nyt muutaman vuoden elänyt noin 5h yöunilla käytännössä 365 päivää vuodessa. Tämä elämäntilanteestani johtuen. Olen ollut väsynyt jo pitkään. Nyt sitten erään käänteen takia joudun lisäämään työmäärääni niin että ainakin kaksi vuotta pitäisi pärjätä noin 3h yöunilla ja ehkä viikonloppuisin tuo 5h voisi onnistua. Ennen näitä elämäntilanteita nukuin noin 8h ja tunsin itseni virkeäksi.
Millä tavalla pysyisin virkeänä ja skarppina ilman isompaa nukkumista? Työni vaatii älyä ja nopeita hoksottimia ja se ei onnistu siten että aivot on sumeat.
Niin ja olen 44-vuotias mies.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ap kertoa sulle tällaisen salaisuuden, ihmisenä, jonka ajasta maksetaan just niin paljon kuin mua huvittaa pyytää:

Osa meistä ihmisistä saa lyhyessä ajassa, sanotaan kolmessa päivässä, enemmän ja parempaa aikaan kuin esim suunnittelutoimistollinen perusjamppoja vuodessa. Tämä pätee kaikilla aloilla.

Tämä liittyy osittain lahjakkuuteen, mutta ennen kaikkea, ja toden totta 99,9-prosenttisesti, määrätietoisella harjoittelulla ja tahdonvoimalla hankittuihin kannuksiin.

Toisin sanoen nämä harhaiset läpyskäsi ovat juuri sellaisia, harhaisia, ja vastaankin varsinaiseen kysymykseesi, joka on muotoa ”miksi minä en onnistu”, seuraavasti ja huom, positiivisen kautta:

Yrität onnistua väärillä keinoilla. Ole hyvä 🙂

Vierailija
22/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ehdit palstailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mahdollista, minkä tiedät varmasti itsekin jo

Vierailija
24/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta, niin sairasta. Jos et itse ole tuon enempää asiasta huolissasi, niin se on voi voi vaan, mutta itse olisin muuttanut kaiken jo parin kuukauden jälkeen. Huilehtisin myös todella tarkkaan kaikesta muusta elämästäni, liikunnasta, terveellisesti ravinnosta ja muista asioista, jotka kuuluvat normaaliin hyvään elämään. Turha sitä on alittaa, jos itse ei edes yritä enempää. Kukaan ei sinun vähiä unia kiittele.

Nyt en ymmärtänyt sinun pointtia tässä kirjoituksessa. En mitä mitään kiitosta kaipaa, vaan neuvoja miten saan väsymyksen pois ilman nukkumista.

Mikä ihmeen työ on noin tärkeää ettei voi nukkua? Et ole mikään yli-ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi