Maskipakko päättyy VR-junissa, myös HSL: lähiliikenteessä
Selvästi kiirehdittiin normaaliin paluuta, vaikka koronaa osassa maata enemmän kuin koko muuna aikana.
https://yle.fi/uutiset/3-12158222
Tässä on nyt selvästi menossa jonkinlainen näytelmä. Näytellään että kaikki hyvin, vaikka ei olekaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että poistui.
Halvat huvit
No en ole enää käyttänyt pitkään aikaan.
Olen edelläkävijä.
Poistui sen takia koska maassa on päätetty ummistaa silmät koronalle. Tosissaan alkaa olla niin, että rokottamattomien riski kasvaa kasvamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelläkävijä.
En ole käyttänyt koskaan, joten olen kokematon 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen edelläkävijä.
Et varmaan ottanut rokotuksiakaan?
Maskittomat ei tajua että he suojaavat sillä maskilla muita , ei itseään.
Toivottavasti poistuu pian myös lentokoneista.
Päättyi siksi, että THL on halunnut viestittää busseissa ja matroissa kulkemisen olevan turvallista ja että tartuntariski siellä olisi pieni.
pakko poistui mutta poistuuko järjen käyttö, ettekö todella ajatteli itse vaan sokkona noudatatte jotain ei pakko ohjetta, eli turvavyötä ette käyttäisi jos ei olisi pakko ja huumeita vetäisitte jos ei olisi kielletty jne...
Ja poistuisi kaikkialta muualtakin 👍 turhaa touhua ollut koko ajan.
En juuri ole korona-aikana lähiliikenteessä matkustanut. Joka kerta kun olen, niin pari maskitonta on kuitenkin ollut.
Eli miten tämä "pakon" poistuminen muuttaa tilannetta?
Tämä on vähään aikaan oikea liike ja valinta elåmän puolesta. Valittajat saavat taas polttoainetta ja kaivavat jotain vanhoja joilla aloittavat oman puolustussotansa.
Nyt varmaan ne teippauksetkin poistetaan, joilla kuljettajat on yrittäneet suojautua matkustajilta?
Pietarin suunnalta kova koronahysteriaspämmi käynnissä tänä aamuna. Ilmeisesti ruplat kilahtaneet tilille
Ai nyt tästä saakin keskustella. Mode meni ilmeisesti paskalle
Suomessa ei ole ollut maskipakkoa tähänkään asti, vain suositus. VR ja HSL ovat toimineet lain vastaisesti tähän asti maskipakkoineen. Tajusivat sitten vihdoinkin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan ne teippauksetkin poistetaan, joilla kuljettajat on yrittäneet suojautua matkustajilta?
En tunne asiaa, mutta tuntuisi johdonmukaiselta.
Muutenkin tuo, että mitä mieltä työntekijät on.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt tästä saakin keskustella. Mode meni ilmeisesti paskalle
Tämä on asiallista keskustelua, vaan kuinka kauan.
Tänään kuulutettiin bussissa, että maskin käyttöä SUOSITELLAAN kun ennen oli PAKKO. Aion jatkaa käyttöä kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelläkävijä.Et varmaan ottanut rokotuksiakaan?
Maskittomat ei tajua että he suojaavat sillä maskilla muita , ei itseään.
Terve ihminen ei maskia tarvitse, eikä sen toisekseen minua kiinnosta muiden suojaaminen, jokainen suojatkoon itse itsensä kuinka parhaimmaksi katsoo.
Hyvä että poistui.