Minkälaiset aloitukset on niitä joita et edes avaa?
Mä vaistoan monesti ,et joo tämä on nyt se taas joka tekee monta aloitusta samasta aiheesta. Ei kiinnosta pätkääkään avata näitä kuivia aloituksia.Monesti ne on sellasia ,että niiden tarkotus on vaan loukata joitain ihmisiä.
Kommentit (60)
Selkeästi haukkumistarkoituksella väsätyt ketjut, joita on kyllä laidasta laitaan.
Salatut Elämät, BB, ym telkkasarjajutut.
WT sitä, WT tätä.
Laihduttamisaiheiset.
Jos otsikossa lukee wt tai siihen viittaavaa. En avaa "miehet ovat parempia kuin naiset"-ketjuja, en uskovaisten/ateistien ketjuja enkä mitään turhia "huumori"ketjuja kuten "Mieheni on narsissi" tms. En avaa ketjuja mitkä väittävät kysymyksellä jotain "Tamperelainen, miksi et käytä ruutuhousuja?".
En myöskään avaa klikkihuoraketjuja eli nettilehtien otsikon tapaan pitää klikata otsikkoa että näkee mistä ketjussa on kyse.
Mungo sitä ja tätä
Eroa kirkosta
Maikkarilla juuri nyt.. bla bla..
Leevin siskolle nimi? (ja sit mikään ei kelpaa tai ei edes kommentoida).
Kaikki asialliset ketjut jätän avaamatta. Tänne on postattu videoita avaruuslegoista, japanilaisista taistelulaivoista videoita jne, mutta haluan lukea vain helppotajuisia juoruiluketjuja. Ja jos joku postaa jonkun videon mannerlaattojen liikkeistä ja Pangeasta tai Ordovikkikauden liikkeet niin en avaa. Tai myöskään tutkimuksia joistakin paratuberkuloosibakteereista, jota on löydetty äidinmaidonkorvikkeista. Nämä on vaan sellaisia asioita, joista en halua tietää yhtään mitään, paljon parempi se on antaa toisten vetää nenästä, ja pysyn itse tyhmänä.
Kaikki seksiin viittaavat. Kaiki, joissa WT ... Kaikki lastensuojelukauhistelut (esim kauhea lastensuojelutarina Espoosta tms). Eroa kirkosta tai mistään uskonnosta kertovat
Ammattivalittajan jutut ja neverheard-bloggaaja-ketjut. Abortti on murha ja karvat vs posliini tappelut on myös jo niin moneen kertaan nähty ettei enää kiinnosta lukea samoja kommentteja.
-wt ja muut sosiaaliluokkakeskustelut
-duunareiden haukkumisketjut, akateemiset sitä ja tätä
-vela-aiheet
-ikäerot suhteessa
-peukutus- ja listaus"keskustelut"
-miesasiamiesten avaukset
-kaikki muutkin ketjut, joiden otsikosta jo näkee, että asialla joku maaninen jankkaajatrolli jolla sama levy pyörinyt vuosia
-pimpsan haiskahdukset ja alapääkarvat
-blogeihin liittyvät
-huumori joka ei huvita
-sellaiset jotka olen syystä tai toisesta kertaalleen avannut ja niin epäkiinnostavaksi/ärsyttäväksi/paskaksi todennut etten samaa virhettä tee toistamiseen
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:50"]
Olen sitä ja tätä, kysyttävää?
[/quote] Minä puolestani nimenomaan avaan tällaiset aloitukset. :D
Aika hyvin niitä tässä edellä on jo listattu. Sitä ihmettelen, miten monen ketjun verran ihmisiä oikein kiinnostaa toisten takapuolten pesu tai pesemättä jättäminen... Vähemmän valitettavasti jää niitä ketjuja, jotka edes avaan.
Ärsyttää otsikot, joissa ei kerrota koko kysymystä tai asiaa, vaikka se siihen mahtuisi. Esim. "Mitä tekisit jos", "Teinkö väärin kun". En availe niitä.
Wt-aloituksiin olen kyllästynyt jo vuosia sitten. Miten jotkut vielä jaksaa?
Bloggaajiin liittyviä aloituksiakaan en availe. Ei mitään hajuu ketä ne tyypit on, eikä kiinnosta.
Hanna Gullikseen, Mungo, Bibs, alapää, peräpää, etupylly, läski, wt, pedofiili, selvästi ylilauta-aloitukset...
En ole aiheeseen perehtynyt, mutta nyt on ollut paljon H sitä ja tätä. Yhden avasin ja selvää kiusaamista. Toista en avaa
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:18"]
Hanna Gullikseen, Mungo, Bibs, alapää, peräpää, etupylly, läski, wt, pedofiili, selvästi ylilauta-aloitukset...
[/quote]
Sama, vaikken tiedä keitä noi nejä ensimäistä on... En haluakaan tietää
Sellaiset, joissa otsikot jää kesken ja pitäisi avata ketju nähdäkseen se "loppuhuipennus", tyyliin "Ette arvaa mitä näin tänään Cittarissa, nimittäin..." tai " Argh!!!! Nyt meni hermo, elämä.pilalla!!!1" jne. Tuollaisia FB-päivityksiä tekeviä ihmisiä välttelen myös. Ärsyttävimpiä on kuitenkin ne ihmistyypit, jotka tekevät useita samaa aihetta sivuavia ketjuja.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:09"]
Sellaiset, joissa mainitaan sanat laukku, blogi ja sisustus.
[/quote]
Samoin. Ei kiinnosta pätkääkään. Myös ammattivalittajan jutut skippaan. Wt-aloitukset, koska ne on järjestään kaikki aivan idiootteja (tyhmät haukkuu mielikuvitusryhmää), velajutut, riitti kun luin sen ketjun jossa joku vela kehui kuinka ihana elämä hänellä on kun voi istua terassilla sangrialla :D
Yleensä kaikki missä alennetaan toisia ja kehutaan itseä, haukutaan tuntemattomia. Ja ne mitkä ei liikuta minua, kuten koira- ja kissajutut.
Mitään selkeästi teinien aloituksia
Voi että kun kiukuttaa kirkon arvostelu aivopestyjä äidin pikku lampaita.
Kyllä se kirkko tulee kaatumaan jo tällä vuosisadalla. Helsingissä kirkkoon kuuluu enää 52% ja pakkokastetaan enää 40% lapsista. Tilastojen mukaan 50-vuoden kuluttua kirkkoon kuuluu enää alle 10% suomalaisista.
Edellä tulikin jo monta sellaista.... Nimialoituksia en avaa, koska ne ovat tylsiä. Olen se-ja-se -aloituksia en avaa samasta syystä. Selvät riidanhaastamiset jäävät myös avaamatta, ja näitä on ollut palstarasisteilta, veloilta ja lassukoilta viime aikoina PALJON.