Minkälaiset aloitukset on niitä joita et edes avaa?
Mä vaistoan monesti ,et joo tämä on nyt se taas joka tekee monta aloitusta samasta aiheesta. Ei kiinnosta pätkääkään avata näitä kuivia aloituksia.Monesti ne on sellasia ,että niiden tarkotus on vaan loukata joitain ihmisiä.
Kommentit (60)
Ammattivalittajan aloitukset, pedofilia-aloitukset, kirkosta eroamiseen kehottavat aloitukset.
Jos otsikosta ei selviä, että mistä topicissa on kyse.
Tollaiset provosoivat ja muiden ongelmia mollaavat otsikot, niin kuin vaikka nyt tuo "En ymmärrä imetyksen vaikeutta. Itse laiton vain tissin suuhun ja thats it." tossa alla.
"Velat vs. Maailma"
"Kirkko uskonto muslimit ateistit diipadaapa"
"Olenko raskaana??"
"Päläpälä t:ammattivalittaja"
Siinä ne klassiset
Jos otsikossa on lisänä paljon huutomerkkejä, sydämiä, tähtiä jne. ollut nyt monta tuollaista otsikkoa, merkkejä otsikon molemminpuolin.
Mitä mieltä tästä nimestä, Mikä on mielestäsi rumin nimi, Keksi nimi lapselleni jne. kaikki nimiotsikot.
Ateistien haukunta-ketjut. Oman uskontonsa ylistämis-ketjut.
Ikävertailut, voiko 30v olla 20v kanssa jne.
Tamppoonikoru ja mieheni on narsissi jutut
Ammattivalittajan turhat jutut. Yrittää liikaa, eikä onnistu. Sorry!
YH haukkumis otsikot, miesviha-,naisvihaotsikot, löysät/tiukat alapääjutut, kirkkojen haukkumisotsikot....onhan noita. Onneksi jotkut kirjoittavat vielä ihan kunnon aiheistakin.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:50"]
Olen sitä ja tätä, kysyttävää?
[/quote]
Joo näitä en jaksa ymmärtää, olisvat edes jotain friikkejä niin vois kiinnostaakin, mutta nää "olen kolmen lapsen äiti, kysele multa jotain!", ööö...
Olenko lihava-aloitukset, läskiviha-aloitukset, seksiketjut (avaan vain jotta voin ilmoittaa asiattomiksi)
Ne ketjut, joissa kirkosta pahaa.
Tässä hiljattain oli koko eka sivu täynnä WT-aloituksia, joten eipä ollut mitään avattavaa, eli ei kiinnosta. Samoin alapää, peräpää otsikot eivät kiinnosta. Läski, yh, työtön aloitukset eipä ei. Uskonto-aiheiset jää avaamatta. Otsikot mistä näkee heti, että provotaan ei kiinnosta (aihe voi olla mikä tahansa). Eli oikeastaan nykyään ei ole oikein mitään kivoja aiheita, kaikki jotenkin aggressiivisia, ällöttäviä tai lapsellisia. Taas joskus jokin kiva (omasta mielestäni) aihe, ei ota tuulta alleen ja se harmittaa.
Sellaiset, joissa mainitaan sanat laukku, blogi ja sisustus.
En avaa mitään pilluun liittyviä aloituksia.
Pipsa- ja muut bloggaajia haukkuvat avaukset, jos se ilmenee jo otsikosta.