Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko "iso" nainen olla mielestäsi seksikäs?

Vierailija
30.12.2014 |

Omasta mielestäni voi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkään miehistä. Mutta läskeys on melkein sairaus ja epänormaalia. Ei kaksarit ja löllöläskit hyvältä näytä. Toisaalta moni voi olla vaikka 10 kg virallisesti ylipainoinen, mutta näyttää mukavan kurvikkaalta.

Vierailija
2/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ei, mutta poikkeuksiakin on, esim. vaikka Maria Sid, siinä vasta nainen!

Vierailija
4/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvinkin.

t. bbw-fani

Vierailija
5/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vissiin olla. Mulla on 25 ylimääräistä kiloa. Mulla on välillä 18-28 v. ollut monta miestä, ja aika moni  sanoi että mun rehevät kurvini on kiihottavat. Mulla on isot DD-kupin rinnat ja leveä kaareva perse. Vielä nyt 45-veenä ja rengastettuna joudun kieltäytymään tietynlaisista kahvittelutarjouksista. Kai mun ylimääräiset on sitten hyvin sijoittuneet. Ryppyjäkään mulla ei vielä ole enkä käytä ryppyrasvoja. Mitä nyt saunan ja tukanpesun jälkeen Niveaa.

Vierailija
6/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on.

Vierailija
7/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei. Itse kun tykkäät pienistä ja siroista... mutta se on vain mun mielipiteeni ja muut saa olla mitä mieltä haluavat.

Vierailija
8/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:15"]

Voi vissiin olla. Mulla on 25 ylimääräistä kiloa. Mulla on välillä 18-28 v. ollut monta miestä, ja aika moni  sanoi että mun rehevät kurvini on kiihottavat. Mulla on isot DD-kupin rinnat ja leveä kaareva perse. Vielä nyt 45-veenä ja rengastettuna joudun kieltäytymään tietynlaisista kahvittelutarjouksista. Kai mun ylimääräiset on sitten hyvin sijoittuneet. Ryppyjäkään mulla ei vielä ole enkä käytä ryppyrasvoja. Mitä nyt saunan ja tukanpesun jälkeen Niveaa.

[/quote]

kuva laita ?

Vierailija
9/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Sid mullakin tuli mieleen.

Vierailija
10/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi. Samoin kuin hoikka voi olla seksikkään täydellinen vastakohta.

Vierailija
11/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan seksikäs voi olla. Ahtaalla perinteisellä tavalla kaunis harvemmin (paitsi kasvoiltaan ja hiuksiltaan).

t mies

Vierailija
12/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:45"]

[/quote]

kuva laita ?

[/quote] Ihan niin somehullu en ole että alkaisin ittestäni nettiin kuvia laittamaan. Lisää nykyiselle Satu Silvolle 10 kiloa ja blondi pää pitkällä kiharalla tukalla, niin alat olla lähistöllä.

Vierailija
13/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] 

DD-kupin rinnat EI ole isot !

Vierailija
14/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:15"]

[/quote] 

DD-kupin rinnat EI ole isot !
[/quote]

Höpö höpö

Vierailija
15/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa luulen olevani laittautuneena, mutta kun tapaan normaalikokoiset kaverini, huomaan etten olekaan :(  173/89

Vierailija
16/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:47"]

Joskus jopa luulen olevani laittautuneena, mutta kun tapaan normaalikokoiset kaverini, huomaan etten olekaan :(  173/89

[/quote]

Tämä on usein naisten luulo. Miehet yleensä tykkäävät vähän "pehmeämmistä". Selkä suoraksi, rinnat pystyyn ja menoksi. Nainen, josta huokuu terve itseluottamus, on seksikäs.

Vierailija
17/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:47"]Joskus jopa luulen olevani laittautuneena, mutta kun tapaan normaalikokoiset kaverini, huomaan etten olekaan :(  173/89
[/quote]

Mä olin tuossa koossa seksijumalatar, vielä melko kiinteä ja itseeni tyytyväinen. :D Nyt 40 kiloa ylipainoa, en koe itseäni seksikkääksi.

Vierailija
18/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei voi olla. Täällä taas kurvikkaat (läskit) naiset rehvastelevat paljonko kääntävät katseita. Hah. Hyllyvä läski, kaksoisleuka ja raskausarvet eivät ole seksikkäitä. Oikeasti.

Vierailija
19/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos kyseessä on mörssäri tai sotanorsu.

Vierailija
20/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

kiitos huutonauruista. jännä kun näillä läskeillä on aina kauhea todistelu päällä :D totuus on kuitenkin että läski nainen ei voi olla kaunis. kauniimmalta näyttää, kun saa liikakiloja pois. :) JÄNNÄ JUTTU, koittakaa vaikka! liikalihava näyttää vain huvittavalta, selluliiteissaan, hyllyvässä läskissään. oikein epäterveellisyys huokuu tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi