Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nohynekin mielestä ”aika näyttää” annetaanko kolammnet rokotteet Suomessa

Vierailija
25.10.2021 |

Onko hän taas sitä mieltä, että ”meidän pitää hyväksyä kuolemaa keskellemee”. Miksi tällaisia ihmisiä on johtoasemissa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tietenkin sen aika näyttää.

Keväällä voi olla jo hyvä tilanne koronan suhteen, jolloin kolmatta piikkiä ei tarvita koko  kansalle.

Vastahan nyt syksyllä monet ovat saaneet sen kakkospiikkinsä.

Ja sen jälkeen vasta puoli vuotta myöhemmin voi saada sen kolmospiikin.

Ei niitä rokotuksia huvikseen tökitä ihmisten käsivarteen.  Vaan suojaamaan ihmistä vakavalta taudilta.

Vierailija
22/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– On hyvin mahdollista, että koko väestö tulee rokotettavaksi kolmannella rokoteannoksella. Nyt on jo tietoa, että nämä kaksi rokoteannosta eivät suojaa loputtomasti, vaan tarvitaan myös tehosterokoteannos. Uskon kyllä, että Suomessakin tuo kolmas rokoteannos tullaan antamaan kaikille, Marin sanoi.

Suora lainaus tuosta uutisesta. Pitää kolmatta koroteannosta erittäin todennäköisenä. Onko oikeasti joku eri mieltä? Ei sitä ensi viikolla koko kansalle olla antamassa, mutta lähes varmasti jossain vaiheessa kyllä.

En minä kylläkään mitään rokotetta huoli. En ole ollenkaan ottanut rokotetta enkä ota! Minulle varatun rokotteen annan sitä tarvitsevalle ja haluavalle. Sanon itse ei kiitos rokote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne annetaan. Olisi liian noloa heittää miljoonia piikkejä roskikseen. Mutta kolmannen kierroksen kattavuus tuskin nousee yli 50 prosentin, ellei kaksipiikkisiltä viedä koronapasseja.

Vierailija
24/24 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAROITUS!

———————

Saattaa sisältää

persulinaa joka

mädättää aivot

ja surkastuttaa

elimet.

———————

Haist sinä lammassilakka iso löysä pahalle haiseva nekerin paska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä