Venla Savikuja ei kyllä näytä ikäiseltään?
On 24-vuotias
http://venlasavikuja.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/91/files/2014/12/P1019535.jpg
Kommentit (67)
Luulin et on ainakin mun ikäinen 36 v.
Miksi toi kaula näyttää joka kuvassa jotenkin luonnottomalta
Onko se muka vasta 24? Oon ite 26v ja kuvitellut VÄHINTÄÄN mun ikäiseksi.
Nooo tuskinpa muutkaan bloggaajat on hehkeitä ilman meikkiä pakkasessa :)
Minusta hän näyttää upealta ja terveeltä naiselta, joka käyttää kehoaan. Tekin joskus voisitte tehdä samaa. T. Mies
muutama lisäkilo kyllä nuorentaisi.
kieltämättä näyttää 40-vuotiaalta
Musta ihan ikäseltään kun katsoo salkkareita
Mä luulin kuvan perusteella että olisi mun ikäinen, nelikymppinen siis.
Näin just Ompussa, ihan ikäiseltään kauniilta, nuorelta naiselta näyttää. Tämäkin aihe on täällä käsitelty jo moneen kertaan.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:49"]
Keskivertosuomipirkkoa kauniimpi joka tapauksessa. Nythän hän on mukana tulevassa fitnessrealityssa:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015010818986861_vi.shtml
[/quote]
Vaikuttaa mielenkiintoiselta ohjelmalta!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:48"]
Onko se muka vasta 24? Oon ite 26v ja kuvitellut VÄHINTÄÄN mun ikäiseksi.
[/quote]
OMG arvio heitti jopa kaksi vuotta...
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:14"]
Miksi naiset pilaavat nuoruuden kauneutensa treenaamalla ja kiduttamalla itsensä ehdoin tahdoin kuivan ja kuihtuneen näköiseksi? Naama on kuivan uurteinen ja kaula kuin kalkkunalla jo tuossa iässä. Kaunis hoikkuus onnistuu terveellisellä ruokavaliolla ja kohtuullisella ruokavaliolla, silloin ihminen näyttää näyttääkin hehkeältä ja nuorelta jopa vanhempanakin. Tuokin näyttää nelikymppisenä keskitysleirivangilta tuota menoa.
[/quote]
Häh? Kuinka monella keskitysleirivangilla on ollut lihaksia?
Savikuja treenaa paljon ja viettää aktiivista elämää. Se, ettei näytä pullavalta ei tee "kuivan kalkkunan näköistä".
Itsekin treenaan paljon ja pidän omasta ulkonäöstäni nykyään paljon enemmän, kuin silloin joskus laihaläskinä. Lihakset tuovat muotoa ja oma kestävyys ja jaksaminenkin on ihan toista kuin treenaamattomana.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:56"]
kieltämättä näyttää 40-vuotiaalta
[/quote]
On kyllä tuossa kuvassa nelikymppisen näköinen, liian treenattu raato.
Keskivertosuomipirkkoa kauniimpi joka tapauksessa. Nythän hän on mukana tulevassa fitnessrealityssa:
Vähän epäterve suhde ruokaan hänellä. Fitnesspäiväkirjoissa päivitteli vatsaansa jossa muka näkyi joulun syömiset. Oikeasti oli ihan timmi vatsa eikä mikään pömppö.