Onko teillä OIKEASTI miehiä jotka eivät osallistu
Kodin siivoamiseen, ruuanlaittoon, lasten hoitoon ja/tai muihin ihan normaaleihin perusasioihin ?
Tätä on niin vaikeaa uskoa todeksi.
Mies 30
Kommentit (28)
Meillä lähes näin. Mies tekee enemmän tilan töitä, pitkää päivää muutenkin. Toki minäkin teen niitä mutta vähemmän. Joten työnjako on muovautunut melko perinteiseksi, toki mies joskus jotain tekee.
emäntä
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:46"]Kyllä. Minun mieheni ei tarvitse tehdä kotona mitään. Minä hoidan kaikki kotityöt. Hän tulee kyllä joskus kauppaan mukaan kantamaan ostoksia. Mutta nekin minä valikoin ja maksankin. Ei kai tuossa ole mitään ihmeteltävää.
Ei ole tarvinnut koskaan tehdä eikä varmaan tee tulevaisuudessakaan.
[/quote]
Jos satut kuolemaan tai sairastut, miehesi on avuton kuin pieni lapsi, joka ei selviä normaalista arjesta. Äitikö häntä palveli
ennen sinua?
No meillä yleensä minä teen siistit sisätyöt mutta mies tekee myös niitä kun ehtii ja jos minä en ehdi. N38
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:03"]
Olen mies, kävin kylässä uuden tuttavani luona ensimmäistä kertaa; istuttiin juttelemaan ja kaveri töräytti vaimolleen että keittäppä akka kahvit. Tarjouksiin heti itse sen tekemään, en oikein tajunnut miksi hänen piti vaimoa pyytää se tekemään.. Kaveri siihen vain totesi että kaikki ruuanlaittoon liittyvät asiat on naisten hommia. Ei mennyt jakeluun minulla, tarjouduin vielä keittämään kahvit ja sain huudot ja lähtöpassin kotiin. En ilmeisesti ole tarpeeksi mies uudelle tutulle :D
[/quote]Lähtöpassin kotiin....en usko.
[/quote]
Meillä tuli aiheesta riitaa, riidan päätteeksi sain lähteä kotiin emmekä ole tuon koomin tavanneetkaan
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:46"]Kyllä. Minun mieheni ei tarvitse tehdä kotona mitään. Minä hoidan kaikki kotityöt. Hän tulee kyllä joskus kauppaan mukaan kantamaan ostoksia. Mutta nekin minä valikoin ja maksankin. Ei kai tuossa ole mitään ihmeteltävää.
Ei ole tarvinnut koskaan tehdä eikä varmaan tee tulevaisuudessakaan.
[/quote]
Oot passannut piloille.
Minä käyn kaupassa ja siivoan yleensä aina. Teen arkisin aina ruuat. En koe asiasta mitään ongelmaa, miksi pitäisi? Miehen työajat ovat sellaiset, että minulle passaa tämä järjestely
21 jatkaa teen lyhempää työpäivää siksi yleensä ehdin tehdä kotitöitä enemmän.
Mies käy kaupassa ja ns.miesten työt hoitaa, kaiken muun teen minä.Ai niin kesällä grillaa meille.