Mistä miehet tykkää sängyssä?
Kommentit (20)
Jos joku idiootti kutsuu omaansa tai mun kullia kikkeliksi niin se lentää mun sängystä välittömästi eikä saa yhtään mitään!
No Tempur sähkösäädöllä olis ainakin mun unelma.
Pillustahan mä.. Jotkut sairaammat sitten toisesta miehestä. Hyi saatn
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:56"]Jos joku idiootti kutsuu omaansa tai mun kullia kikkeliksi niin se lentää mun sängystä välittömästi eikä saa yhtään mitään!
[/quote]
Mutta jos kutsuu omaansa ja sun kullia kulliksi, niin ei lennä pois sängystä?
Mun mies on ihan onnessaan kun pystyy katsomaan telkkaria sängystä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:56"]Jos joku idiootti kutsuu omaansa tai mun kullia kikkeliksi niin se lentää mun sängystä välittömästi eikä saa yhtään mitään! [/quote] Mutta jos kutsuu omaansa ja sun kullia kulliksi, niin ei lennä pois sängystä?
[/quote]
Ei tietenkään, silloin nussitaan!
Mun mies tykkää kun hieron sen vatsaa.
Mun mies tykkää sängyssä syömisestä. Se on sen viikonloppujuttu että voi kattoo aamulla telkkaria, syödä ja löffiä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:03"]Mun mies tykkää kun hieron sen vatsaa.
[/quote]
Aaaww kuulostaa ihan nallekarhulta :))
Vahvojen huhupuheiden mukaan pillusta ja persereiästä. En sitten tiedä, voi olla vaan puheita.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:05"]Vahvojen huhupuheiden mukaan pillusta ja persereiästä. En sitten tiedä, voi olla vaan puheita.
[/quote]
Näinkö ne isot pojat sulle kertoili?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:56"]
Jos joku idiootti kutsuu omaansa tai mun kullia kikkeliksi niin se lentää mun sängystä välittömästi eikä saa yhtään mitään!
[/quote]
Nöyryyttävin ja naismaisin nimi miehen kalulle. Vihaan!
Minusta, mieheni tykkää minusta. Hellyydestä ja hallinnan tunteesta myös. Hitaasta ja nopeasta. Tänäkin aamuna minusta. Avioliittoa takana 15 vuotta.
Hellyydestä, halailusta, puristelusta, näykkimisestä, suutelemisesta, pusuttelusta, imemisestä, kielellä lipsuttelusta, silittelystä :)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:03"]Mun mies tykkää kun hieron sen vatsaa. [/quote] Aaaww kuulostaa ihan nallekarhulta :))
[/quote]
:) ei sillä mikään iso vatsa ole, sellainen normi. Jonkin verran karvaa muttei hirveästi. Se tosiaan tykkää ihan sairaasti kun sen vatsaa hieroo.
Joskus olen vähän tuhma ja annan käden lipsua alemmas :) Joskus mies kiltisti nostaa käden takas vatsalle,joskus pukkaa tahalleen alemmas....
No näin miehenä uskaltaisin väittää pitäväni seuraavista asioista;
-rinnan ja vatsan silittäminen (varsinkin paidan alta tai peiton alta)
-kasvojen kiehnääminen poskea ja olkapäätä vasten
-yllätyssuudelmat sivulta ja edestä, myös nenän, leuan ja otsan suutelu
-yleishieronta
-jalkapohjien hierominen
-kämmenien kutkuttelu sormenpäillä
-viettelevät ja viattoman iloiset hymyt
-käteni kuljettelu naisen vartalolla peiton alla, vaatteiden päällä ja alla
-jalan kiehnääminen jalkaani vasten
-rintojen painaminen kasvoja vasten
-hellät sanat ja kehut
-hiusten silittely
-sisäreisille 'piirtely' sormenpäällä
-strateginen riisuminen/vaateleikittely (eli esim.peniksen paljastaminen sepaluksen kautta bokserien alaskiskaisemisen sijaan)
-lempeä mumina, huokailu ja sössöttäminen hyvässä leikkimielessä
-naisen asentojen vaihtelu sängyssä ja vaatetuksen vaihtelu viattomammasta paljastavampaan ja erilaiset paljastumiset/näyt hoitamisen ja leikittelyn lomassa
-mielikuvituksellinen ja aistillinen lisääntymiselinten hoitaminen käsillä, kasvoilla, suulla, kielellä, huulilla ja muilla ihoalueilla, kuten esim.jaloilla. Pidätyskyvyn heiketessä taiteellisuudesta voidaan luopua ja keskittyä enemmän hermojen kiihottamiseen monotonisilla kosketussarjoilla. Ennen orgasmia tapahtuvan kosketuskiihottamisen painotus luokkaa penis/85% ja kivekset/15%. Siemensyöksyn jälkeen peniksen ja muiden ihoalueiden kuivaaminen esim.paperipyyhkeellä tarpeen mukaan ja peniksen välitön kosketustarve putoaa lähelle nollaa. Tässä vaiheessa kaikki muut ihoalueet, myös muut intiimialueet kuin peniksen varsi, vapaasti kosketeltavissa. Laukeaminen vaikuttaa melatoniinin tavoin. Miehen uneliaisuutta lisää myös orgasmin jälkeen tapahtuva kivesten koskettelu.
Huhun mukaan pimpasta.