Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko klamydian sairastaneita raskautuneita?

Vierailija
24.10.2021 |

Kaipaan kokemuksia että löytyykö normallisti raskaaksi tulleita, jos on sairastanut klamydian joka ollut ensin oireettomana pitkään ennen löytymistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sain avomieheltä klamydian parikymppisenä ja sairastin noin 6kk ennen hoitoa ilmeisesti. Kolmikymppisenä kävin kohdun ja munasarjojen ultrassa yksityisellä lapsettomuuspelon takia. Ei pienintäkään kiinnikettä, arpea tai muutakaan vikaa missään. Tulin raskaaksi normitavalla ei toivotusti ja keskeytin. Raskaus onnistuu, mutta en enää halua lapsia.

Käy ultrassa yksityisellä, niin murhe haihtuu.

Vierailija
2/11 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sairastin klamydian nuorena ja se oli ollut pitkään ennen  kuin huomattiin. Munatorvet ihan kunnossa (tutkittiin sairaalassa) ja sain myöhemmin kolme lasta.

Vierailija
4/11 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut klamydia kaksi kertaa, molemmat pahoina, sain munasarjatulehduksen ja olin sairaalahoidossa tiputuksessa. Kaksi lasta tullut sen jälkeen.

Vierailija
5/11 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lohdullista kuulla

Vierailija
6/11 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli klamydia 17 vuotiaana joka ei lähtenyt ensimmäisellä lääkityksellä pois, vasta toisella,, ja tulin 18-19 vuotiaana raskaaksi.

Vierailija
7/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Saa laittaa kokemuksia jos käynyt toisinkin päin

Vierailija
8/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ilmeisesti vuosia klamydia, koska hoito epäonnistui. Tulin noin 6 vuoden päästä ihan normaalisti raskaaksi. Useammasti.

Vierailija
9/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät ne vaan lisääntyy ja täyttää maan.

Vierailija
10/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli klamydia reilun vuoden verran tietämättäni. Alkuoireet, jotka ilmaantuivat pari viikkoa kännisestä yhdenyönjutusta, sekoittuivat "kivasti" virtsikseen, jonka silloin testautin ja sain siihen lääkkeet. Jotain oireita tuli kuitenkin aina silloin tällöin, ja lopulta sitten kävin klamydiatestissä, ja tauti hoidettiin onnistuneesti kerralla. Olen tuon jälkeen tulut raskaaksi nopeasti ilman sen kummempaa yrittämistä/ajoittamista, kun ehkäisy on jätetty pois.

Vierailija
11/11 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei aiheuta automaattisesti lapsettomuutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi