Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyys exän kanssa

Vierailija
24.10.2021 |

Kuinka yleistä on tuollainen ystävyys? Itse en ole exäni kanssa missään tekemisissä, vaikka on yhteisiä lapsia. Nykyinen miesystäväni sitten on hyvä ystävä exänsä kanssa. Minulle tuo ei vain ole ok. Tulee aina huono olo, kun saan kuulla, että mies on käynyt exänsä luona. Tänään viimeksi oli siellä kun soitin miehelle. Menee sinne kuin kotiinsa omilla avaimilla. Minun luokse ei ole edes suostunut avainta vastaanottamaan. Lapset heillä on jo aikuiset. Onkin sanonut, että ex kuuluu hänen perheeseen, minä en.

En nyt yhtään tiedä onko minun vain hyväksyttävä, otettava etäisyyttä vai mitä. Tätä samaa olen miettinyt nämä vuodet kun yhdessä on oltu. En vain voi sille mitään, että tulee paha mieli. Kieltää en voi näitä yhteydenottoja, mutta oikeus minulla on sanoa etten tykkää. Taas tuli mieleen, että pitääkö oikeasti ottaa etäisyyttä. Rakastan todella, mutta rakastetaanko minua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä tiiät.....

Vierailija
2/9 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, vaikuttaa siltä että et kuulu joukkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa ettei sun luo avaimia. Siksi haiskahtaa provolta. Olen mies ja voin vakuuttaa että exsän kanssa voi olla ystävä. Tosin meitä miehiäkin on niin monenlaisia....

Vierailija
4/9 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin perheeseen en ainakaan kuulu. On puhuttu, että ollaan yhdessä, kun tuntuu hyvältä. Kaikki vain ei hyvältä tunnu. Tuo ex on se asia, josta on puhuttu usein. Ovat olleet eron jälkeen ystäviä vuosia ennen kuin suhteemme on alkanut.

Tunnen olevani kakkonen ja niin minulle on osoitettukin. Kuitenkin mietin, että miten tästä voi jatkaa. Asia hiertää, mutta tunteet on suuret. Selväähän se on ettei miehen tunteet ole yhtä syvät. Muutenhan tuskin ongelmaa olisi.

Vierailija
5/9 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies ja nainen voi olla kavereita

Vierailija
6/9 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin perheeseen en ainakaan kuulu. On puhuttu, että ollaan yhdessä, kun tuntuu hyvältä. Kaikki vain ei hyvältä tunnu. Tuo ex on se asia, josta on puhuttu usein. Ovat olleet eron jälkeen ystäviä vuosia ennen kuin suhteemme on alkanut.

Tunnen olevani kakkonen ja niin minulle on osoitettukin. Kuitenkin mietin, että miten tästä voi jatkaa. Asia hiertää, mutta tunteet on suuret. Selväähän se on ettei miehen tunteet ole yhtä syvät. Muutenhan tuskin ongelmaa olisi.

no,  kuulostaa hurjalta etenkin kun olette jo yrittäneet avata solmua,,,,,,,, tuloksetta

Vierailija
7/9 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enemmän sitoutunut exään kuin sinuun kuvauksesi perusteella. Eniten särähtää korvaan tuo että ei lue sua perheeseen kuuluvaksi. Minua haittaisi tuo.

Vierailija
8/9 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dud3 kirjoitti:

Kyllähän mies ja nainen voi olla kavereita

Kyllä minä uskonkin, että ovat kavereita. Ovat vain niin hyviä kavereita, että se hiertää tätä meidän suhdetta. Minulle ei ole ok olla kakkonen. Se näkyy niin selvästi. Minulla ihan nolottaa, kun ihmiset tietää, että viettävät aikaa yhdessä perheenä.

Vierailija
9/9 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys itsessään ei ole ongelma, mutta kyllähän tuo huonolta kuulostaa. Itsekin olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa ja vaikka tilanne myöhemmin parani, suosittelen sinua ottamaan tuon tunteen vakavasti. Puhu miehesi kanssa siitä eron uhallakin. On myös mahdollista, että mies pettää exän kanssa. JOS epäilet sellaista, usko tunnetta ja vaadi vastauksia. Älä jää odottamaan todisteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi