trauma jäi kun näin
Joulun pyhinä sain todistaa hurjaa näkyä josta jää melkosen varmasti syvät arvet loppuiäkseni.kaksi erittäin tukevaa perhetuttua antoivat lempeä tosilleen koska luulivat että kukaan ei tule yöllä olohuoneeseen no minä tulin ja silmiin koski ja oksetti se touhu.siinä temusivat ja antoivat suuhoitoa isoine mahoineen ruhoineen lähinnä tuli mieleen isojen siitos sonnien taistelu ilmassa oli pistävä kiiman katku ja lisämausteena tuoksui silava tai ihra joka erittyi ilmeisesti hikenä näiden jumalattoman kokoisten lihavuorten tiimellyksessä. .ilma oli sakeaa lätinä kävi.silmiä särki ja teki mieli oksentaa sisuskalut ulos...loppuhuipennus jäi näkemättä mutta kuului huoneeseen jonne hoipertelin sekavassa mielentilassa.kuin leijonat olisi karjuneet siltä se kuulosti.olen tässä asiaa käsitelly itekseni mutta en saa nukuttua vaan herään omaan huutooni näen katsos unessani että nämä jättiläiset vaativat mukaan sessioon ja kun pyörryn niin raiskaavat minut..vieläkin kuulen kuinka olohuoneessa rytisee kuin norsulauma olisi mutta ei siellä enään ketään ole..vain se tuoksu..lihava tuoksu joka jäänyt sohvaan.mattoon ja tuoleihin iäksi.seksiä en voi edes kuvitella kun laittaa silmät kiinni niin alkaa pyöriä kuvaa valaiden parittelusta..jopa kaupassa olen havahtunu siihen että huudan äkisti..ei älkää tukehdun ei ei..ja lopulta imen peukaloani jossain hyllyjen välissä peläten vavisten.tuossa sessiossa joka mieleni tärveli oli lihaa ainakin se 320kg.myös stringit vaimoni löysi sohvan alta luullen ensiksi takiksi tai pöytäliinaksi mutta tarkemmin tutkittuaan haju paljasti mitkä olivat..asentoina oli paraatihetkellä 69 ja siinä ehkä pahiten mieleni järkkyi nähdessäni vain kaksi valtavaa ruhoa ilman päitä.päät olivat isojen mahtiperien syleilyssä pois näkysältä..palautuukohan ihminen normaaliksi koettuaan jotain näin kuvottavaa likaista rasvaista vai menenkö puhumaan asiantuntijalle koska olen alkanut pelkäämäänlihavia ihan tosissani ja tuo pelko tulee alitajunnan suojeluksena siitä unesta jossa raiskaus tehdään minulle.olen jo oksentanut kolmesti kirjoittaessani tätä koska tuo näky voimistui mielessäni ja aina kun räpäytän silmiäni niin vilahtelee vain isoja mahtiperseitä ja 16 rivisiä mahtimakkaroita vatsojen päällä..kusen vielä housuuni kun kroppa ei tottele..olen ilmeisesti shokissa vieläkin..voiko tähän jopa kuolla kuka sen tietää mutta nyt yritän nukahtaa edes hetkeksi mutta valon jätän päälle koska pimeydestä voilaukata nelinkontin sänkyyni 160kg painavaa naista ja miestä jotka alkavat telmiä päälläni minun sängyssäni.menenkin vaatekaappiin lukkojen taakse.mutta jos sieltä putoaa parisängyn lakana kasvoilleni ja luulen että ne ovat ne stringit..alkoiko esileikki.joko siellä riisutaan stringejä löytävätkö ne minut vaativatko kerrosleipäiseen muodostelmaan jossa murenen lihakasojen väliin..ei helvata pakenen autooni ylkyöksi lukittaudun ja nukun sikiöasennossa itkuisena hysteerisenä..kauheaaa
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:24"]Tervehdys itkupilli! Ensiksikin sanon että arvauksesi 320kg:n yhteispainoon on törkeästi yläkanttiin! Minä -vaikka naisen ei painoaan koskaan tarvitsekaan ilmoittaa- painan vain 154kg ja Matti painaa pohjaan asti! Viehättävä vaimosi Tiina on kutsunut meidät hiihtolomalla taas yökylään, joten viikolla 8 tavataan! Ja koska sohvanne on niin hyvä seksin harrastamiseen, tulemme sitä taas tekemään. Sen kaikissa muodoissa. Viimeksi jäi anaalileikit harrastamatta kun menit vessaan vikisemään. ps. Kyllä me heti huomasimme tirksitelysi, sillä huohotuksesti paljasti sinut. Hyperventilointisi antoi oikein lisäpontta Matille ja siitä minäkin sitten innostuin. Siksi olimme niin äänekkäitä. Ja mahtavat orkut tuli! Pian taas tavataan :-) [/quote] ilmoitelkaa kun tulette niin tiedän laittaa silmälaput.kuulosuojaimet ja kaasunaamarin ettei rasva haise nenääni..siksi vikisen kun kokoeroni pelkkään persreseesi on samaa luokkaa kuin leikkeleeenä olisin leivälläsi..oletko laihtunut jos "enään" 154kg märkäpainosi..
[/quote]Seksi laihduttaa nääs! Ja sitä harrastetaan lähes päivittäin!
Ja tottakai ilmoitetaan etukäteen, jos noista vermeistä ja meistä kiksejä saat. Mutta mites annat suuseksiä vaimollesi kaasunaamarin kanssa?
TÄÄ OLI H....TIN HUONO, siis oikeasti todella huono. Sit jotkut vielä kysyy tuolla onko tää totta, voi itku.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 05:20"]TÄÄ OLI H....TIN HUONO, siis oikeasti todella huono. Sit jotkut vielä kysyy tuolla onko tää totta, voi itku.
[/quote] mikä tässä niin uskomatonta on.taidat olla niitä kermaperseitä joilla kultalusikka suussa ja kaikki hyvin..jos olisit kokenut tällaista kuin minä olisit hiljaa..ajattele lihavien kiiman lähitaistelu lähietäisyydeltä niin tajuat koko asian
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:24"]Tervehdys itkupilli! Ensiksikin sanon että arvauksesi 320kg:n yhteispainoon on törkeästi yläkanttiin! Minä -vaikka naisen ei painoaan koskaan tarvitsekaan ilmoittaa- painan vain 154kg ja Matti painaa pohjaan asti! Viehättävä vaimosi Tiina on kutsunut meidät hiihtolomalla taas yökylään, joten viikolla 8 tavataan! Ja koska sohvanne on niin hyvä seksin harrastamiseen, tulemme sitä taas tekemään. Sen kaikissa muodoissa. Viimeksi jäi anaalileikit harrastamatta kun menit vessaan vikisemään. ps. Kyllä me heti huomasimme tirksitelysi, sillä huohotuksesti paljasti sinut. Hyperventilointisi antoi oikein lisäpontta Matille ja siitä minäkin sitten innostuin. Siksi olimme niin äänekkäitä. Ja mahtavat orkut tuli! Pian taas tavataan :-) [/quote] ilmoitelkaa kun tulette niin tiedän laittaa silmälaput.kuulosuojaimet ja kaasunaamarin ettei rasva haise nenääni..siksi vikisen kun kokoeroni pelkkään persreseesi on samaa luokkaa kuin leikkeleeenä olisin leivälläsi..oletko laihtunut jos "enään" 154kg märkäpainosi..
[/quote]Seksi laihduttaa nääs! Ja sitä harrastetaan lähes päivittäin!
Ja tottakai ilmoitetaan etukäteen, jos noista vermeistä ja meistä kiksejä saat. Mutta mites annat suuseksiä vaimollesi kaasunaamarin kanssa?
[/quote]luuletko että seksi maistuu jos taas tulette rasvasine ruhoinenne meille telmimään.p.s tein sohvaan muutoksia koska viimeksi paksuutenne oli katkonut sohvasta jalat kuin tulitikut.koko runko on rakennettu valamalla ja asiallinen raudoitus joten ehkä krstää ellette liho enempää..sohvan peitteenä lainapeite ettei rasva taas imeydy kaikkialle..hommasin myös sähkötrukin jolla nousee 2800kg niin saatte kokeilla uusia asentoja..esim takaapäin..seinään on pultattu koukut joihin saa kätevästi perseen lihat levitettyä kuten purjeen..kun muutoin ei pilluasi näkyviin saa sen ihran joukosta..ajattelehan merinorsu.näin sydämmellinen olen järjestäessäni kaiken teille vaikka tuhositte terveyteni
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 05:20"]TÄÄ OLI H....TIN HUONO, siis oikeasti todella huono. Sit jotkut vielä kysyy tuolla onko tää totta, voi itku.
[/quote] olet ilmeisesti massiivisen lihavaa kaliperia kun näinkin henkoht otit asian..vai oletko jompikumpi osapuolista joka tanfor seksissä oli mukana..lenkkeile nauti ja muista dieetti ja kruunaa se rasvaimulla.tsemppiä laihdutukseen
Huono provo. Opettele jäsentelemään tekstiäsi, käytä välimerkkejä ja kappalejakoa. Tiivistä asiasi niin, että sen jaksaa lukea. Otsikoi ja pitkässä jutussa käytä väliotsikoita.
Onneksi koulut alkavat ensi viikolla niin pikku Terolla on taas muutakin puuhaa!
[quote author="Vierailija" luuletko että seksi maistuu jos taas tulette rasvasine ruhoinenne meille telmimään.p.s tein sohvaan muutoksia koska viimeksi paksuutenne oli katkonut sohvasta jalat kuin tulitikut.koko runko on rakennettu valamalla ja asiallinen raudoitus joten ehkä krstää ellette liho enempää..sohvan peitteenä lainapeite ettei rasva taas imeydy kaikkialle..hommasin myös sähkötrukin jolla nousee 2800kg niin saatte kokeilla uusia asentoja..esim takaapäin..seinään on pultattu koukut joihin saa kätevästi perseen lihat levitettyä kuten purjeen..kun muutoin ei pilluasi näkyviin saa sen ihran joukosta..ajattelehan merinorsu.näin sydämmellinen olen järjestäessäni kaiken teille vaikka tuhositte terveyteni
[/quote]Ei voi sanoa kuin ISO KIITOS! Ja jos joskus saat massaa tarpeeksi, niin voit tulla kolmanneksi pyöräksi.
nimim. Alle satakiloset punnitaan neuvolassa.
[/quote] oletko punkero..koit vissiin henkilökohtasena lihavien nainnin tarauman
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:05"]Huono provo. Opettele jäsentelemään tekstiäsi, käytä välimerkkejä ja kappalejakoa. Tiivistä asiasi niin, että sen jaksaa lukea. Otsikoi ja pitkässä jutussa käytä väliotsikoita.
Onneksi koulut alkavat ensi viikolla niin pikku Terolla on taas muutakin puuhaa!
[/quote] molopää
[/quote] paksuko?
[/quote] haluatko laihtua possuseni
Tässä pikkuhiljaa tasaantunu mieli..ehkä kun nukkunut ja kriisiryhmän keskustelujen tukea saanut..tänään jopa uskaltauduin uimahalliin joka oli paha virhe.
Siellä silmiini pisti lihavien hyljemmäisten ihravan nuorenparin lemmenleikit altaassa.olivat isoja tai massiivisia paremminkin..en edes halua muistella liikaa kun kaikki vanhat haavat repeytyi auki..
[/quote] joku otti henkilökohtaisesti
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:24"]Tervehdys itkupilli!
Ensiksikin sanon että arvauksesi 320kg:n yhteispainoon on törkeästi yläkanttiin! Minä -vaikka naisen ei painoaan koskaan tarvitsekaan ilmoittaa- painan vain 154kg ja Matti painaa pohjaan asti!
Viehättävä vaimosi Tiina on kutsunut meidät hiihtolomalla taas yökylään, joten viikolla 8 tavataan!
Ja koska sohvanne on niin hyvä seksin harrastamiseen, tulemme sitä taas tekemään. Sen kaikissa muodoissa. Viimeksi jäi anaalileikit harrastamatta kun menit vessaan vikisemään.
ps. Kyllä me heti huomasimme tirksitelysi, sillä huohotuksesti paljasti sinut. Hyperventilointisi antoi oikein lisäpontta Matille ja siitä minäkin sitten innostuin. Siksi olimme niin äänekkäitä. Ja mahtavat orkut tuli!
Pian taas tavataan :-)
[/quote] ilmoitelkaa kun tulette niin tiedän laittaa silmälaput.kuulosuojaimet ja kaasunaamarin ettei rasva haise nenääni..siksi vikisen kun kokoeroni pelkkään persreseesi on samaa luokkaa kuin leikkeleeenä olisin leivälläsi..oletko laihtunut jos "enään" 154kg märkäpainosi..