trauma jäi kun näin
Joulun pyhinä sain todistaa hurjaa näkyä josta jää melkosen varmasti syvät arvet loppuiäkseni.kaksi erittäin tukevaa perhetuttua antoivat lempeä tosilleen koska luulivat että kukaan ei tule yöllä olohuoneeseen no minä tulin ja silmiin koski ja oksetti se touhu.siinä temusivat ja antoivat suuhoitoa isoine mahoineen ruhoineen lähinnä tuli mieleen isojen siitos sonnien taistelu ilmassa oli pistävä kiiman katku ja lisämausteena tuoksui silava tai ihra joka erittyi ilmeisesti hikenä näiden jumalattoman kokoisten lihavuorten tiimellyksessä. .ilma oli sakeaa lätinä kävi.silmiä särki ja teki mieli oksentaa sisuskalut ulos...loppuhuipennus jäi näkemättä mutta kuului huoneeseen jonne hoipertelin sekavassa mielentilassa.kuin leijonat olisi karjuneet siltä se kuulosti.olen tässä asiaa käsitelly itekseni mutta en saa nukuttua vaan herään omaan huutooni näen katsos unessani että nämä jättiläiset vaativat mukaan sessioon ja kun pyörryn niin raiskaavat minut..vieläkin kuulen kuinka olohuoneessa rytisee kuin norsulauma olisi mutta ei siellä enään ketään ole..vain se tuoksu..lihava tuoksu joka jäänyt sohvaan.mattoon ja tuoleihin iäksi.seksiä en voi edes kuvitella kun laittaa silmät kiinni niin alkaa pyöriä kuvaa valaiden parittelusta..jopa kaupassa olen havahtunu siihen että huudan äkisti..ei älkää tukehdun ei ei..ja lopulta imen peukaloani jossain hyllyjen välissä peläten vavisten.tuossa sessiossa joka mieleni tärveli oli lihaa ainakin se 320kg.myös stringit vaimoni löysi sohvan alta luullen ensiksi takiksi tai pöytäliinaksi mutta tarkemmin tutkittuaan haju paljasti mitkä olivat..asentoina oli paraatihetkellä 69 ja siinä ehkä pahiten mieleni järkkyi nähdessäni vain kaksi valtavaa ruhoa ilman päitä.päät olivat isojen mahtiperien syleilyssä pois näkysältä..palautuukohan ihminen normaaliksi koettuaan jotain näin kuvottavaa likaista rasvaista vai menenkö puhumaan asiantuntijalle koska olen alkanut pelkäämäänlihavia ihan tosissani ja tuo pelko tulee alitajunnan suojeluksena siitä unesta jossa raiskaus tehdään minulle.olen jo oksentanut kolmesti kirjoittaessani tätä koska tuo näky voimistui mielessäni ja aina kun räpäytän silmiäni niin vilahtelee vain isoja mahtiperseitä ja 16 rivisiä mahtimakkaroita vatsojen päällä..kusen vielä housuuni kun kroppa ei tottele..olen ilmeisesti shokissa vieläkin..voiko tähän jopa kuolla kuka sen tietää mutta nyt yritän nukahtaa edes hetkeksi mutta valon jätän päälle koska pimeydestä voilaukata nelinkontin sänkyyni 160kg painavaa naista ja miestä jotka alkavat telmiä päälläni minun sängyssäni.menenkin vaatekaappiin lukkojen taakse.mutta jos sieltä putoaa parisängyn lakana kasvoilleni ja luulen että ne ovat ne stringit..alkoiko esileikki.joko siellä riisutaan stringejä löytävätkö ne minut vaativatko kerrosleipäiseen muodostelmaan jossa murenen lihakasojen väliin..ei helvata pakenen autooni ylkyöksi lukittaudun ja nukun sikiöasennossa itkuisena hysteerisenä..kauheaaa
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 02:56"]Mitäpä jos pyydät nämä osapuolet kotiisi ja puhutte porukalla asian selväksi
[/quote] ei tässä saa nukuttua sisälle vaan rohkeesti.sain kovat säpsyt kun lumiaura meni rytisten ohi.aatos tuli heti että joko sitä taas tanner tömisee ja aitaa kaatuu kun isot ihmiset antaa lempeään.ei huh..luojalle kiitos kumminkin.vai vielä kotiin ppitäisi saada ne jutteleen..ei perkuleessa minä en uskalla..ja niiden tuoksu tAI käry on täällä iän.ne tavallaan on täällä..mitä jos katson vaikka avaraa luontoa josta pidän kovasti..ja siellä näen virtahevon.valaan norsun..taas kirkastuu näky päässäni siitä valaiden tanssiksi kutsutusta lemmen mittelöstä..tai sumopainia..ei ei ei mieli hajoaa
Otat unilääkkeen tai vastaavan ja rauhotut nukut ja aamulla terveyskeskuksen päivystystä kohden neuvoa kysyyn. Selvästi olet pois raitelta
Jos nyt kuitenkin ensin lopettaisit sen vauhdin snorttaamisen.
Terveyskeskuksessa kävin ja ensin pitivät pöljänä mutta tilanne muuttui lihavan hoitajan kävellessä ovesta huoneeseen jossa traumaani avasin..sain jonkinlaisen takauman näyn tai muisto vain räjähti silmilleni siitä hippojen taistosta joulupyhinä..putosin näet lattialle tuolilta kun tuo kolmesta normaalin ihmisen vartalosta yhdeksi isoksi hyllyväksi ruhoksi sulautunut matami tolppajalkoineen saapui kuin varkain taakseni ja kurotti ylitseni antaessaan papereita lääkärille joka kuunteli itkunsekaista kokemuksen purkautumista..itkin lattialla sikiöasennossa ja imin peukaloa ja ynisin äänekkäästi alahuuleni väpättäessä pelosta..luulin näet että noutaja saapui tolppajalkoineen hakemaan minua vaakamamboon esileikin kautta upottaen pääparkani 147cm leveen pyllyn väliin kohti hunajapyttyään tuota hiivaisen mässähtävää koloaan jossa näkyni mukaan olisi pillunkarvaa ristiselästä napaan asti suurena mattona loppuen aina valtaviin venyneiden rintojen nyrlinkokoisiin nänneihin jotka painovoima on pakottanut kurkottamaan juurikin tuonne navan alueella..samalla nenän koskettaessa peräaukkoaan joka on ruskealta alueeltaan juurikin aikuisen ihmisen pään kokoinen sisältäen 8tuumaisia jouhimaisia karvoja jotka tukkivat lopunkin hengitystoiminnan aiheuttaen lopulta kituliaan mutta varman kuolemani hengityksen salpautuessa käryn sekä jouhitukon voimalla..siksi olin kouristellut lattialla jonne olin lopulta pyörtynyt ja mennyt halvaustilaan ruumiini rentoutuessa oli myös suoleni sekä rakkoni tyhjentynyt aiheittaen sotkua ja vähintäänkin hajuhaittaa pakottaen lääkärin ja tuon ison mammuttimaisen hoitajan avaamaan ikkunan josta varmastikkin sain myös tämän nuhani jota niiskutan kirjoittaessani tätä..oli lähellä etten saanut pakotettua kutsua lataamoon asian vuoksi mutta kuultuaan koko karmean kertomuksen lääkäri antoi unilääkkeet sekä rauhottavat tällepäivää sähköinen resepti tulee apteekkiin jatkoa varten sekä kehoituksen liittyä mukaan raiskattujen tukiryhmään jossa saosin purettua sisältäni pelot..äsken heräsin taas huutooni kun katolta tuli lumet alas rytinällä..luulin että lihava nainen laski pulkalla seinääni ja pyrkii sisälle sänkyyni pakottaen karmeaan kaksintaisteluun hiivan herrasta kutsumaani kamppailuun..luojalle kiitos se olikin vain lumi joka jyristi..nyt olen sairaslomalla aluksi 6 viikkoa ja jatkoa katsotaan sitten..pelkään rttä en toivu tästä ikinä vaan ajaudun sairaslomakierteeseen ja lopulta eläkkeelle pakotettuna..minä jolla kaikki oli vielä edessä auki ja elämän rakennus parhaimmassa vedossa.ehkä menetän firmanikin jolloin joutuu myös työntekijänikin mierontielle. .olenkin jo kaavaillut ennakoivasti jonkinmoista oikeustaistelua traumani aiheuttajia vastaan jotka tuhosivat minut hetkessä..miksi näin kaiken.palaako joulun aika koskaann samaksi kuin oli..pelkäänkö jouluakin..nämä asiat jäävät vielä auki mutta ei hyvältä näytä..palaan tähän asiaan vielä myös täällä että edes joku vastaavaa kokenut selviäisi näkemästään kunnialla...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 04:11"]Terveyskeskuksessa kävin ja ensin pitivät pöljänä mutta tilanne muuttui lihavan hoitajan kävellessä ovesta huoneeseen jossa traumaani avasin..sain jonkinlaisen takauman näyn tai muisto vain räjähti silmilleni siitä hippojen taistosta joulupyhinä..putosin näet lattialle tuolilta kun tuo kolmesta normaalin ihmisen vartalosta yhdeksi isoksi hyllyväksi ruhoksi sulautunut matami tolppajalkoineen saapui kuin varkain taakseni ja kurotti ylitseni antaessaan papereita lääkärille joka kuunteli itkunsekaista kokemuksen purkautumista..itkin lattialla sikiöasennossa ja imin peukaloa ja ynisin äänekkäästi alahuuleni väpättäessä pelosta..luulin näet että noutaja saapui tolppajalkoineen hakemaan minua vaakamamboon esileikin kautta upottaen pääparkani 147cm leveen pyllyn väliin kohti hunajapyttyään tuota hiivaisen mässähtävää koloaan jossa näkyni mukaan olisi pillunkarvaa ristiselästä napaan asti suurena mattona loppuen aina valtaviin venyneiden rintojen nyrlinkokoisiin nänneihin jotka painovoima on pakottanut kurkottamaan juurikin tuonne navan alueella..samalla nenän koskettaessa peräaukkoaan joka on ruskealta alueeltaan juurikin aikuisen ihmisen pään kokoinen sisältäen 8tuumaisia jouhimaisia karvoja jotka tukkivat lopunkin hengitystoiminnan aiheuttaen lopulta kituliaan mutta varman kuolemani hengityksen salpautuessa käryn sekä jouhitukon voimalla..siksi olin kouristellut lattialla jonne olin lopulta pyörtynyt ja mennyt halvaustilaan ruumiini rentoutuessa oli myös suoleni sekä rakkoni tyhjentynyt aiheittaen sotkua ja vähintäänkin hajuhaittaa pakottaen lääkärin ja tuon ison mammuttimaisen hoitajan avaamaan ikkunan josta varmastikkin sain myös tämän nuhani jota niiskutan kirjoittaessani tätä..oli lähellä etten saanut pakotettua kutsua lataamoon asian vuoksi mutta kuultuaan koko karmean kertomuksen lääkäri antoi unilääkkeet sekä rauhottavat tällepäivää sähköinen resepti tulee apteekkiin jatkoa varten sekä kehoituksen liittyä mukaan raiskattujen tukiryhmään jossa saosin purettua sisältäni pelot..äsken heräsin taas huutooni kun katolta tuli lumet alas rytinällä..luulin että lihava nainen laski pulkalla seinääni ja pyrkii sisälle sänkyyni pakottaen karmeaan kaksintaisteluun hiivan herrasta kutsumaani kamppailuun..luojalle kiitos se olikin vain lumi joka jyristi..nyt olen sairaslomalla aluksi 6 viikkoa ja jatkoa katsotaan sitten..pelkään rttä en toivu tästä ikinä vaan ajaudun sairaslomakierteeseen ja lopulta eläkkeelle pakotettuna..minä jolla kaikki oli vielä edessä auki ja elämän rakennus parhaimmassa vedossa.ehkä menetän firmanikin jolloin joutuu myös työntekijänikin mierontielle. .olenkin jo kaavaillut ennakoivasti jonkinmoista oikeustaistelua traumani aiheuttajia vastaan jotka tuhosivat minut hetkessä..miksi näin kaiken.palaako joulun aika koskaann samaksi kuin oli..pelkäänkö jouluakin..nämä asiat jäävät vielä auki mutta ei hyvältä näytä..palaan tähän asiaan vielä myös täällä että edes joku vastaavaa kokenut selviäisi näkemästään kunnialla...
[/quote] pidä lippu korkealla ja jaksamista ja muista että siitä ryhmästä on oikeesti monelle iso apu.en tosin tiedä yhtään juurikin tällaista tapahtuneen mutta menet ryhmään ja puhut vaikka väkisin tilanteesta.ulkopuolinen voi nähdä jonkin helpotuksen tilaasi tsemppiä sinulle
Kiitos kannustuksestasi päivän kerrallaan koitan mennä ja pärjätä jotenkin..
Siis apua onko tää ihan totta??? :DDD
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:32"]Jos nyt kuitenkin ensin lopettaisit sen vauhdin snorttaamisen.
[/quote] en kyllä käsittänyt tätä miten snorkkeli olisi pelastanut näyltäni ja mikä vauhti?? tarkoitatko rytmiä kun tekivät tuota rujoutta vai mitä.olen entistä enemmän hämilläni nyt
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 04:42"]Siis apua onko tää ihan totta??? :DDD
[/quote] kyllä tämä on ikävä kyllä totta ja voin arvata että jos tämä vuotaa lehtiin niin iltasanomiin laittavat ja laittavatkin jos oikeustapaus syntyy joka harkinnassa
Siis sulla on joku läskifobia? (vauhdin snorttaamisella tarkoitettiin varmasti tälläisen valkoisen jauheen vetämistä nenukkaan, if u know....)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 04:55"]Siis sulla on joku läskifobia? (vauhdin snorttaamisella tarkoitettiin varmasti tälläisen valkoisen jauheen vetämistä nenukkaan, if u know....)
[/quote] pillereinä lääkäri antoi lääkkeet traumaan.nenässä ees pysyisi mikään jauho kun se vuotaa kun sain nuhan sieltä huoneesta terveyskeskuksessa ollessain..no talkkuna vois pysyä tai mannapuuro mutta ruualla ei saa leikkiä joten..ei ennen ollu läskifobiaa..tuo näkyni sen teki ja tuhosi mieleni.miksi näinkään sen onko joku rangaistus.niinpaljon polttavia kysymyksiä mutta vastauksia..niitä ei ole
Hmph, jaajaa. Paljonkos herralla(?) on ikää?
Minusta sinä mietit AIVAN liikaa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 05:02"]Hmph, jaajaa. Paljonkos herralla(?) on ikää?
[/quote] 35 vuotta on karttunut hyviä vuosia.nyt alkaa alamäki luulen
Alakuloisin mielin kohti vaihtuvaa vuotta.jopa kinkku jäi syömättä jouluna koska tuo sian pakarapala muistutti minua ison mamman pohkeen osasta..pienestä osasta sitä valtavaa massaa..ei hyvältä näytä ei hyvät ihmiset sentään
Helvetin paska provo. Olet ällöttävä paskiainen.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 15:01"]Helvetin paska provo. Olet ällöttävä paskiainen.
[/quote] vai provo olisikin.sinulla onnellinen olotila kun tällasta et ole kokenut..vai oletko..oletko pullero pallero joks tämän aiheutti..sairaspaskapää pilasit elämäni vitun rotta.nilkki
Tervehdys itkupilli!
Ensiksikin sanon että arvauksesi 320kg:n yhteispainoon on törkeästi yläkanttiin! Minä -vaikka naisen ei painoaan koskaan tarvitsekaan ilmoittaa- painan vain 154kg ja Matti painaa pohjaan asti!
Viehättävä vaimosi Tiina on kutsunut meidät hiihtolomalla taas yökylään, joten viikolla 8 tavataan!
Ja koska sohvanne on niin hyvä seksin harrastamiseen, tulemme sitä taas tekemään. Sen kaikissa muodoissa. Viimeksi jäi anaalileikit harrastamatta kun menit vessaan vikisemään.
ps. Kyllä me heti huomasimme tirksitelysi, sillä huohotuksesti paljasti sinut. Hyperventilointisi antoi oikein lisäpontta Matille ja siitä minäkin sitten innostuin. Siksi olimme niin äänekkäitä. Ja mahtavat orkut tuli!
Pian taas tavataan :-)
*huutonauruahysteerisellävivahteella*
Mitäpä jos pyydät nämä osapuolet kotiisi ja puhutte porukalla asian selväksi