Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni vaatimaton varustus

Vierailija
30.12.2014 |

Seurustellut nyt jonkin aikaa miehen kanssa, hän on tosi mukava mutta mutta vehkeen mitta 11cm. Ikinä ennen noin pientä saanu, onko muilla kokemuksia pienestä. Pakko siihen on tyytyä kun en sen takia erotakkaan halua

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän palstan 11cm:n mies tähän sanoo?

Vierailija
2/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny tollai sano, tulee vielä paha mieli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista on että tuo ainakin mahtuu kokonaan suuhun. Mies varmaan tykkää ja kehuu kavereilleen että olet syväkurkku. Saat varmaan miehesi kavereittesi keskuudessa todella paljon kunnioitusta.

Vierailija
4/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti!? Herrajumala seksiä voi harrastaa niin monella tapaa ja eri leluilla, että koolla ei pitäisi olla mitään väliä :) mieti itse jos miehesi miettisi mitä tekisi, kun alapääsi on liian löysä :D ihminen pitää hyväksyä puutteineen jos aikoo rakastaa :)

N20

Vierailija
5/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasit miehen peniksen? Oletko 17?

Vierailija
6/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kuulosta provolta. Kuka on mittanauha kädessä sängyssä??

Vierailija
7/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosta vielä 2cm pienempi, tytöt huvikseen mittas bileissä koko porukan nähden. Taisin vetäistä yhtä niistä illan päätteeksi en muista olin niin kännissä. Kyllä se on aina kaikille kelvannut ei mitään valittamista ole ollut.

Vierailija
8/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11cm on viel ihan hyvän mittanen. Ei satu kun ei paukuta pohjaan asti. Jos on todella ohut niin sitten huonompi juttu.

Vierailija
9/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11cm? Avasin tän valmiina symppaamaan, mut ei toi ees vielä mikään ihan tolkuttoman pieni ole. Mulla vähän sama tilanne, mut arviolta miehen penis vieläkin pienempi, ehkä 7cm. Ja hän jännittää sitä seurassani, jonka takia ei olla ees yhdyntään asti päästy,vaikka haluaisinkin. Uskon kyllä että 7cmkin voi olla ihan riittävä tyydyttämään mut, kyllähän sormillakin saa laukeamaan ja ne ovat vieläkin lyhyemmät. Ei se koko, vaan miten sitä käyttää... Ko mies on muuten tosi hyvä suuseksissä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi