Palstan blenderifanien oma ketju
Kommentit (17)
Perustetaan blenderi orkesteri. ilmainen herätys kaikille klo7
Vierailija kirjoitti:
Perustetaan blenderi orkesteri. ilmainen herätys kaikille klo7
Saa tulla kattilan paukuttajat mukaan.
Minun on musta ja tyylikäs. Ja pitää mahtavaa ääntä.
Unohtui sanoa:
ja tietenkin OFFICIAL.
Ap
Minulla on Blendtec eli tämän orkesterin ykkösviulu. Ostin sen vasta muutettuani omakotitaloon mutta kai tämä silti naapuriim kuuluu.
Ninja. Asun ulkomailla. En tiedä onko Ninjoja Suomessa.
No ainakin miljoona rpm pitää olla. Sillä lähtee koko talo liikkeelle.
Tää blenderi keskustelu ja sen huomio yllätti minut täysin. Olen itsekin asunut pitkään erilaisia taloyhtiöissä, pääasiassa kerrostaloissa ja ei ole kyllä tullut pieneen mieleenkään, että kenenkään blenderöinti mihin tahansa kellonaikaan olisi huomionarvoinen asia. Kuuluuko se muka oikeasti edes niin pahasti naapuriin?
Jos mies alkaa valittamaan niin ei kun blenderi päälle.
Demokraattisessa maassa on oikeus käyttää blenderiä miten tahtoo!
Onko valtio kustantanut Sannan blenderin? 🤔
Blenderi pyörii niin kovaa, että koko kerrostalorakennus pyörii, ja pikkuhiljaa vajoaa syvemmälle maahan. Nyt 2. kerros on 1. kerros. Kaikki muut ovat muuttaneet pois aikoja sitten äänen takia. Minä jatkan matkaa.
Olen joskus koettanut. Latasin sen www.blender.org sivuilta.
Tein jotain yksinkertaisia 3D juttuja, mutten sen kummempaa.
Vaatisi todella pitkän ajan, että saisi näyttävää jälkeä kuten 3D animaatioita aikaan.
Hämmästyttävä ilmaiseksi ohjelmaksi.
Luulin että yläkerran rouva on hankkinut sättärin mutta kuulemma tekeekin aamumössöä.
Se on vaaleansininen ja tykkää jugurtista, hedelmistä ja marjoista. Sen kansi on hankala laittaa kiinni, mutta muuten se käyttäytyy oikein nätisti eikä tietääkseni ole koskaan käynnistynyt kello 7 aamulla. En tosin kieltäisi, jos se haluaisi surrutella myös aamuisin.
Kolmas blenderi 34 vuoden aikana joten aika hyvin ovat kestäneet. Viimeisin käytössä 2.5 v.
Ööö, no se on harmaa ja äänekäs.