Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia alushousuja teidän miehet käyttää?

Vierailija
29.12.2014 |

Mun mies käytti ennen vaan löysiä boksereita, mutta joululahjaksi ostin sille vähän tiukemmat briefit ja se tykästy niihin :D ja on se kyllä kuumemman näköinenkin :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukemman malliset bokserit

Vierailija
2/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brieffejä suosii. Kuulemma ei heilu sit niin ärsyttävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukempia boksereita.

Vierailija
4/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tiukat? Eikö niissä ole vaikeampi kulkea?  

Vierailija
5/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:27"]

Miksi tiukat? Eikö niissä ole vaikeampi kulkea?  

[/quote]Oikeastaan niissä on helpompi kulkea; elimet pakkautuvat siistiksi paketiksi eikä niiden olemassaoloa paljon huomaa, toisin kuin löysissä boksereissa. Tiukat ovat siis paras valinta useimmissa tilanteissa. Kotona löysät on kyllä mukavammat ja ne on kivempi riisua, koska näkymä on yleensä lihaisampi ja luonnollisempi kuin ruttuun puristavissa housuissa. 

-mies-

Vierailija
6/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaisia

Vierailija
7/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies suosii myös tiukempia alushousuja. Kuulemma vaan paremman tuntuiset ja tukee elintä paremmin.

Vierailija
8/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia. Kuluneita ja venähtäneitä. Yritän heitellä niitä pois minkä ehdin mutta mies aina estää. Tänään sain neuvoteltua kolmesta karseista kahdet roskiin. Tiukat bokserit pääosin.

Vierailija
9/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää joskus jopa stringejä. Sopii kyllä tosi hyvin sen treenatulle vartalolle ;)

Vierailija
10/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse boxer briefsejä. Pidän siitä että ne ovat ihonmyötäiset, se antaa jotenkin napakan olon, ja ihonmyötäisyys myös tuo perseen esille paremmin. Koen myös että ihonmyötäisyys luo paremman "pesän" munalle ja kiveksille, löysissä boxereissa ne heiluvat edestakaisin. Löysien boxereiden kangas myös "hiplaa" häiritsevästi reisiä koko päivän. Ne ovat niin sanotusti liian ilmavat, ihan kuin pitäisi pikkupikku minihametta housjen alla. 

Vierailija
11/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkoja boksereita siitä syystä kuulemma, että tukevat paremmin ja tavarat eivät heilu kävellessä. Lisäksi sujahtavat paremmin housujen alle kun löysiä joutuu asettelemaan ja ne ovat silti rytyssä.

Vierailija
12/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:34"]

Mun mies käyttää joskus jopa stringejä. Sopii kyllä tosi hyvin sen treenatulle vartalolle ;)

[/quote]

Muistaahan hän kuitenkin että korkokenkien pitää olla saman väriset stringinen kanssa. Muuten hän tekee pahan tyylimokan.

Vierailija
13/13 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:34"]

[/quote]

Muistaahan hän kuitenkin että korkokenkien pitää olla saman väriset stringinen kanssa. Muuten hän tekee pahan tyylimokan.
[/quote]

Mitä vihjailet, eikö mielestäsi mies voi käyttää stringejä? T. Toinen stringejä käyttävä mies

P.s. Tyttöystävä on ainakin tykännyt.