Miksei miehen paras ystävä saa olla nainen?
Normaali tilanne, ketään ei haittaa: Minna ja Henna ovat olleet parhaat kaverit lapsuudesta asti. Ovat aikuisinakin hyvissä väleissä ja melkein päivittäin tekemisissä. Katsotaan joka viikonloppu Salkkareiden uusinnat yhdessä. Kumppaneita ei haittaa, kiva vaan kun on ystäviä niin ei tarvitse joka hetkeä viettää yhdessä!
Ei-normaali tilanne, ainakin mustasukkainen tyttöystävä suuttuu: Mikko ja Henna ovat olleet parhaat ystävät lapsuudesta asti. Henna on aina ollut vähän poikatyttö, kunnon rämäpää ja urheiluhullu. Ovat vielä yli 10 vuoden jälkeenkin parhaita ystäviä (22-vuotiaina) ja ovat päivittäin yhteydessä, ehkäpä fb:n tai muun kautta kun lähettelevät tyhmiä memejä toisilleen. Myös jo perinteeksi muodustunut mäkikausi seurataan tiiviisti yhdessä, melkein joka toinen kisa katsotaan yhdessä. Outoa ehkä jonkun mielestä, mutta niin on tehty siitä lähtien kun oltiin 9. Hennan poikaystävää ei haittaa, koska sokeakin näkee, että he ovat vain ystäviä ja Mikko on Hennalle enemmänkin isoveli (Hennan oma veli kuoli teini-iässä). Mutta Mikon tyttöystävä.. Hän ei tykkää Hennasta. Ei edes yritä tykätä. On hiljainen ja mököttää kun Henna on paikalla. Nyt on myös alkanut rajoittamaan Hennan ja Mikon tapaamisia. Henna yrittää ymmärtää, koska on nainen itsekin, mutta ei. Molemmat ovat parisuhteessa, Henna asuu poikaystävänsä kanssa. Ei hän halua Mikosta mitään, Mikkohan on tyyliin yksi tytöistä(melkein)!
Miten Mikon tyttöystävä tajuaisi sen? Ei ole kiva tilanne Mikollekaan kun ei voi viettää aikaa parhaan ystävän kanssa kun tyttöystävä suuttuu. Ja toisaalta, Hennakaan ei äkkipikaiseina naisena halua, että menettää parhaan ystävänsä tälläisen takia.
Onko se oikeasti ongelma jollekin jos miehen paras ystävä onkin nainen? Miksi?
T. Henna
Kommentit (36)
Ehkei se rajoita vaan mies itse haluaa olla enemmän puolisonsa kanssa. Ihan luonnollista että yhteydenpito vähenee kun alkaa vakavaan suhteeseen.
En tiedä paras, mutta mieheni hyviä ystäviä ovat eksänsä ja peheensä. On yhden lapsen kummikin. Hyviä,tyyppejä.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:29"]Ehkei se rajoita vaan mies itse haluaa olla enemmän puolisonsa kanssa. Ihan luonnollista että yhteydenpito vähenee kun alkaa vakavaan suhteeseen.
[/quote] Valitettavasti "Mikko" on itse kertonut että tyttöystävä loukkaantuu jos vietetään aikaa yhdessä. On tässä ollut muitakin suhteita välissä ja silti ollaan oltu niin kuin ennenkin :D Ap
Miehet jotka on naisille vain kavereita ovat oikeasti vain vässyköitä jotka eivät onnistu saamaan niiltäkavereiltaan pillua.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:29"]
Jos Henna on lesbo, on ok. Jossain vaiheessa kuitenkin ovat bestikset paneskelleet.
[/quote]Se vaan on niin että nainen voi olla vain kaveri miehen kanssa, mutta mies ei voi olla vain kaveri naisen kanssa, siinä on aina jotain seksuaalista, tai ainakin yritys/toive siitä. Tää on niin nähty ja koettu.
Koska mies, nainen ja nussiminen. On niin nähty ja koettu.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:29"]Jos Henna on lesbo, on ok. Jossain vaiheessa kuitenkin ovat bestikset paneskelleet.
[/quote] Ei tässä tapauksessa! Ei ole mun tyyppiä enkä minä ole hänen tyyppiä! Ap
Koska naiset. Ihan sama vaikka olisit naimisissa ja sinulla on lapsia, silti olet uhka. Kiva tyttö joka katsoo urheilua ja on hauskaa seuraa. Joitakin ärsyttää.
No ongelma on Mikon uuden tyttöystävän päässä, ei teissä tai teidän ystävyydessänne. Jutelkaa kolmistaan ja yrittäkää saada tyttö ymmärtämään, että suhteenne on pelkästään kaveripohjalla ja aihetta mustasukkaisuuteen ei ole. Harmittava tilanne ystävyytenne kannalta! Toivottavasti tilanne ratkeaa kaikkien kannalta edukkaasti!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:29"]Jos Henna on lesbo, on ok. Jossain vaiheessa kuitenkin ovat bestikset paneskelleet.
[/quote] Ei tässä tapauksessa! Ei ole mun tyyppiä enkä minä ole hänen tyyppiä! Ap
[/quote]
Nojoo, mutta puoliso haluaa jakavan ne tietyt asiat vain puolisolleen, esim se että mies kertoo sinulle heidän välisiä riitoja on loukkaavaa puolisolle. Kun ja jos perhettä aikoo perustaa noin läheiset ystäväsuhteet on vähennyttävä. Joka päivä yhteydessä on minusta hieman liioittelua muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:29"]Jos Henna on lesbo, on ok. Jossain vaiheessa kuitenkin ovat bestikset paneskelleet.
[/quote]
Nojoo, mutta puoliso haluaa jakavan ne tietyt asiat vain puolisolleen, esim se että mies kertoo sinulle heidän välisiä riitoja on loukkaavaa puolisolle. Kun ja jos perhettä aikoo perustaa noin läheiset ystäväsuhteet on vähennyttävä. Joka päivä yhteydessä on minusta hieman liioittelua muutenkin.
[/quote] Okei, ei ehkä ihan joka päivä mutta yleensä juurikin joku tyhmä kuva tai video ja toinen vastaa hehe. Ei meilläkään nyt juttua loputtomiin riitä :D ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:29"]Ehkei se rajoita vaan mies itse haluaa olla enemmän puolisonsa kanssa. Ihan luonnollista että yhteydenpito vähenee kun alkaa vakavaan suhteeseen.
[/quote] Valitettavasti "Mikko" on itse kertonut että tyttöystävä loukkaantuu jos vietetään aikaa yhdessä. On tässä ollut muitakin suhteita välissä ja silti ollaan oltu niin kuin ennenkin :D Ap
[/quote]
Tässä se ongelma onkin, hän kertoo sulle noita asioita.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:29"]Jos Henna on lesbo, on ok. Jossain vaiheessa kuitenkin ovat bestikset paneskelleet.
[/quote]
[/quote] Okei, ei ehkä ihan joka päivä mutta yleensä juurikin joku tyhmä kuva tai video ja toinen vastaa hehe. Ei meilläkään nyt juttua loputtomiin riitä :D ap
[/quote]
No jos ne on inside juttuja niin en ihmettele että tyttöystävä tuntee olonsa ulkopuoliseksi.
Ja vielä lisään, että ihan ymmärrettävää ettei enää olla niin paljoa yhteydessä kuin ennen! Ei tietenkään. Kai omakin poikaystävä jo loukkaantuisi jos viettäisin kaiken ajan "Mikon" kanssa :) Mutta ihan vaan se, että mikä ongelma se on jos nainen ja mies on parhaita ystäviä? On minulla myös toinen paras ystävä ja ollaan vielä enemmänkin yhteydessä eikä se ole mikään ongelma kellekään. Ap
Kuinka tuore suhde se on, oletteko yrittäneet ottaa hänet mukaan ilman vanhojen muisteluja ja omia vitsejänne?
Jos Henna on lesbo, on ok. Jossain vaiheessa kuitenkin ovat bestikset paneskelleet.