Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä olette mieltä?
24.10.2021 |
Olen ihastunut nimeen Edina ja haluaisin antaa sen lapselleni. Serkkuni toinen nimi on kuitenkin Elina (ei kuitenkaan kutsumanimi). Mitä mieltä olette? Ovatko nimet liian samankaltaiset?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
.